Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dringende oproep!!: weet iemand hoe ik een zilveren ring weer glanzend krijg?

Pagina's : [1] 2 3

rajae
25-06-2005, 17:33

Essalamoe aleikum dames. ik zit met een dringende vraag. ik heb een zilveren ring van een dierbare gehad. een tijd lang heb ik deze aan een ketting om mijn nek gedragen. nu is van de zilveren kleur, weinig meer over. heeft iemand een oplossing voor me? ik weet dat er zilverpoets bestaat, maar daar heb ik nu niets aan. de winkels sluiten zo, en kan nu niet het huis uit. ik hoop dat jullie mij uit mijn nood kunnen redden! wachtend op jullie reacties, Rajae :kweetnie: :huil: :verdriet:

Braezy
25-06-2005, 17:57
Koop bij een juwelier een zilverpoetsdoek of bij de supermarkt een flesje Silvo.

Noehaila
25-06-2005, 18:01
niet nodig meid om al die schit te kopen gewoon goed met zout wrijven en dat blingt ie weer al nieuw of die afwasmiddel jif ik hoop dat je er wat aan hebt van die zout heb het zelf geprobeerd en is gelukt koes

elmaffia_girl
25-06-2005, 18:09
tandpasta gebruike

rajae
25-06-2005, 18:14

erg bedankt voor al jullie tips! tandpasta heb ik inderdaad geprobeerd, echt witter werd t niet. zout kreeg ik net ook te horen, alleen tast dat niet het zilver aan? hoe dan ook, ik zal t zometeen doen, en dan laat ik jullie t resultaat weten! liefs, Rajae

Noehaila
25-06-2005, 18:20
ik denk dat zout geen kwaad kan hoor en ik hoop dat het werkt laat me weten oke succes

DOUKALIA18
25-06-2005, 18:45
Met zout krijg je dat weg

nadoria_zinador
25-06-2005, 19:48
Bij mij lukt het ook altijd met tandpaste en een borsteltje:). Succes!!!

MissSaarah
25-06-2005, 21:13
water laten koken in een klein pannetje met was middel en dan de sieranden er in doen.ze worden dan weer zo gloed als nieuw

rajae
25-06-2005, 22:28
erg bedankt voor al jullie reacties!!! :D :D nou ik heb van alles en nog wat geprobeerd, en uiteindelijk is het als volgt gelukt :hadj: : eerst de ring met zout gewreven. daarna deze in een badje van water met zout laten weken. dan weer met zout wrijven. vervolgens bedacht ik me het tructje met de tandpasta, en poetste ik er lustig op los. het ziet er nu in ieder geval heel wat witter en stralender uit. hoop dat dat morgen, bij zonlicht overdag, nog steeds zo is!!!! :hihi: superbedankt nogmaals. iedereen krijgt van mij een reputatiepunt!!!! :goedzo: groetjes, Rajae ps. zou het geen idee zijn, om alle tips te bundelen tot een eigen huis- tuin- en keukenmiddel boek?? :maf:

elmaffia_girl
25-06-2005, 23:16
nou mooi

Noehaila
25-06-2005, 23:18
hahahah graag gedaan meid ben blij dat je er toch nog wat aan hebt gehad !! en wat dat eigenhuis en keuken betreft ahaha ik doe mee :D

rajae
25-06-2005, 23:32
hahah, mooi zo:D dat boek wordt zeker een topper !!!!!!

Braezy
25-06-2005, 23:38
http://www.rtl.nl/programma/hoeschoonisjouwhuis/schoonmaaktips.xml :hihi:

Maiden_Woman
26-06-2005, 01:02

Ik heb ook ooit gehoord dat als je zilveren spullen een nacht in Cola laat staan, dat het dan ook weer gaat glanzen... Geen idee of het werkt, iemand die daar ervaring mee heeft? :confused:

Pagina's : [1] 2 3