Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
17-03-2003, 12:58

Ik ga binnenkort verloven ik wil dan een mooie avondjurk gaan dragen mijn vraag is nu waar kan ik die halen het moet zeg maar een kruising zijn tussen een bruidsjurk en een avondjurk

Zin_ElDien
17-03-2003, 13:14
Salaam Meisjes Ik Heb op Mijn Bruiloft ook Een Avondjurk genomen(een sisi jurk dan) Een Hele mooie Bij Negaffa Aicha dan Misschien dat dat iets is voor jullie? :)

mimi_tangaouia
17-03-2003, 14:56
Origineel gepost door Zin_ElDien Salaam Meisjes Ik Heb op Mijn Bruiloft ook Een Avondjurk genomen(een sisi jurk dan) Een Hele mooie Bij Negaffa Aicha dan Misschien dat dat iets is voor jullie? :) dank je wel voor je tip maar eigenlijk wil ik geen jurk die iedereen al aan heeft gehad ik wil hem kopen

C_OUJDIA
17-03-2003, 17:10
Origineel gepost door mimi_tangaouia dank je wel voor je tip maar eigenlijk wil ik geen jurk die iedereen al aan heeft gehad ik wil hem kopen Rotterdam--> Lijnbaan heb je een zaakje die best hele mooie jurken heeft. En -->west kruiskade daar is ook een zaakje die mooie avondjurken en bruidsjurken verkoopt. Suc6 C.

Ouidath
17-03-2003, 19:09

BAB MARAKECH

mimi_tangaouia
17-03-2003, 21:01
bedankt voor de tips ik ga binnenkort eens kijken

XmaghrabiaX
18-03-2003, 12:43
hoi meiden ik ben zelf verloofd in een mooie lila baljurk,. hij is wijd vanaf je middel, maar zonder sleep achter hoor(je moet ook wat overhouden voor builoft) als je een foto wil, geef je mailadres ,dan stuur ik het op. beslama

Zin_Rabat
18-03-2003, 13:12
Origineel gepost door XmaghrabiaX hoi meiden ik ben zelf verloofd in een mooie lila baljurk,. hij is wijd vanaf je middel, maar zonder sleep achter hoor(je moet ook wat overhouden voor builoft) als je een foto wil, geef je mailadres ,dan stuur ik het op. beslama :hihi:

XmaghrabiaX
18-03-2003, 18:39
Origineel gepost door Zin_Rabat :hihi: what's that sneaky laugh for????

beppie_truus
18-03-2003, 21:32
he mimi als ik weer samen online zijn dan zal ik je een adres geven voor de mooiste jurken.

Lalamoslima
18-03-2003, 22:06
(Bericht #) hoi meiden ik ben zelf verloofd in een mooie lila baljurk,. hij is wijd vanaf je middel, maar zonder sleep achter hoor(je moet ook wat overhouden voor builoft) als je een foto wil, geef je mailadres ,dan stuur ik het op. Zou je me een foto van je jurk laten zien, lalamuslima@hotmail.com, alvast bedankt!

halima180
18-03-2003, 22:47
ik wil ook wel een foto:imane180@hotmail.com

mimi_tangaouia
19-03-2003, 10:01
Origineel gepost door beppie_truus he mimi als ik weer samen online zijn dan zal ik je een adres geven voor de mooiste jurken. ja is goed dank je wel :zwaai:

kabouterbunny
20-03-2003, 19:56
Hoi, je kan voor een bruidsjurk in Rotterdam kijken, wil je een traditionele jurk hebben dan moet je echt naar Brussel, Rue de Brabant. Daar heb je bij een jabli (tetouni) echt hele mooie marokkaanse jurken voor een prijs van 300euro. Als tip kan ik je aangeven of je na kan gaan bij negafas in Amsterdam of ze jurken huren, dan ben je goedkoper uit. Groeten en veel plezier op je verloving.

appelsap
20-03-2003, 19:58

koop een trouwjurk..en avondjurk..knippen allebei doormidden..en naai ze dan vervolgens aan elkaar..your wish comes true :D

Pagina's : [1] 2