Bekijk volle/desktop versie : Welk team heb je liever tegen MAROKKO



24-06-2005, 23:48
Nederland of Negeria


Doe mij lekker een Afrikaans onderonsje... en dat Marokko lekker verder is gekomen dan Holland...

Alhoewel Nederland in de Halve finale eruit knikkeren is nog lekkerder...
Maar een velries tegen NL... is ook heel zuur... + er bvoven op het gezeik van de Nederlanders...We zijn beter bla bla bla bla....

25-06-2005, 00:06


die nederlanders gaan verliezen inchallah van nigeria ze mogen alvast gaan huilen

25-06-2005, 00:09
ja man nerderland moet morgen gewoon verliezen. anders heb je als ze winnen we zijn beter dus inschallah vliegt nl morgen er uit opgeruimt staat netjes

25-06-2005, 00:11
marokko heeft nog een appeltje te schillen met nigeria




Ondanks het vele, technische, voetbaltalent zijn de Marokkanen pas voor de derde keer aanwezig op een FIFA WK voetbal tot 20. De eerste keer was in 1977. De volgende pas twintig jaar later in Maleisië.

Kwalificatie
De kwalificatieronde begonnen de Marokkanen goed door met 2:0 te winnen van Lesotho. Na een 2:2 gelijkspel tegen Egypte en een 1:0 overwinning op Angola plaatste Marokko zich voor de halve finales én voor het eindtoernooi in Nederland. De halve finale tegen Nigeria was er één vol strijd en passie. Na rode kaarten voor Ajacied Rachid Tiberkanine en coach Jamal Fethi werd er pas na strafschoppen verloren.

Coach
Jamal Fethi leidde als baas van Raja Casablanca zijn club tot vele nationale en internationale successen. Toch maakte hij in 2001 de overstap naar de toptalenten van dit nationale team, waarmee hij direct kwalificatie voor het FIFA WK voetbal tot 20 afdwong.

Sterspeler
Mousshine Yajour werd met vijf doelpunten topscorer van het kwalificatietoernooi. Het talent combineert kracht met de meest fantastische bewegingen en is voor iedere verdediging enorm lastig te bespelen. Yajour is ‘supersub' van zijn club Raja Casablanca en wordt al jarenlang begeerd door vele Europese topclubs.

Prestaties op FIFA WK voetbal tot 20

• Kwartfinales tijdens het toernooi in Maleisië in 1997.

25-06-2005, 00:17


jah je hebt gelijk ze mogen morgen al weg maaruh als ze tegen ,marokko gaan spelen en zij winnen willih dat is sgande gewoon ik ga van de raam springen die kaaskoppen krijgen veel te veel hogedunk van hun zelf maar ALS WIJ WINNEN E SAHBI HAHAHA DAN IS HET GEWOON MOOI OM WAAR TE ZIJN IK GA NAAR BUITEN EN SCHREEUW DE HELE BUURT BIJ ELKAAR....

25-06-2005, 00:22
AchJa....

Ene kant is het totaal geen schande als we verliezen van Nederland in de halve finale..
Kijk hoe ver Marokko is gekomen, niemand had het verwacht.
Dat ze zo ver zijn gekomen is alleen maar door de 12de MAN.. het Marokkaanse publiek die zo achter haar ploeg staat, en in elke stadion in volle zang bemannen is..

Insha ALLAH.. zullen we het tot de finale schoppen

Ik ben al trots dat ze bij de beste 4 van we wereld behoren

25-06-2005, 00:22
3al lah dat ze morgen verliezen, ik gun ze echt niets, net als ze ons niets gunnen.

25-06-2005, 00:24

Citaat door mushkilation:
3al lah dat ze morgen verliezen, ik gun ze echt niets, net als ze ons niets gunnen.


Ben het mee eens...

25-06-2005, 00:32
negeris want marokko moet nog wat recht zetten



tijdens africa cup had marokko van ze veloren