Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet wat er gaande is

Pagina's : [1] 2

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:06

ey maar ik weet niet, sommige hier zijn nep anderen hebben zware issues en die ene is niet vet denk je een punchline te hebben, wordt ie gejat marokkanen en internet is leuk maar voor wat ? broeders en zusters sterven in het midden voor hun eigen grond terwijl Joodse boeken nu zelfs worden overgenomen door de voetbalbond

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:18
niet duidelijk ?

piraat
17-03-2003, 00:18
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ey maar ik weet niet, sommige hier zijn nep anderen hebben zware issues en die ene is niet vet denk je een punchline te hebben, wordt ie gejat marokkanen en internet is leuk maar voor wat ? broeders en zusters sterven in het midden voor hun eigen grond terwijl Joodse boeken nu zelfs worden overgenomen door de voetbalbond ik heb het gemerkt man hij was ineens weg ik wilde nog reageren maar waar dan

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:29
Origineel gepost door piraat ik heb het gemerkt man hij was ineens weg ik wilde nog reageren maar waar dan Sharon kwam als een geschenk en zal vertrekken met bommen zo zei Iverson ooit...nu zal het tussen Joden en Moslims nooit brommen bij de bakker kijken ze me aan alsof ik vlees bestel wanneer is het zover dat ik me tot Hollanders keer en zeg: vaarwel omdat Saddam niet van poolen houdt, want in Siberiƫ is t koud maar voorbij De Rots zijn er nog Saracijnen, die worden nooit oud De Moren liepen even naar de woonkamer, voor thee zie hier op t forum van marokko.nl, het huidige jeudige wel en wee

piraat
17-03-2003, 00:30

Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Sharon kwam als een geschenk en zal vertrekken met bommen zo zei Iverson ooit...nu zal het tussen Joden en Moslims nooit brommen bij de bakker kijken ze me aan alsof ik vlees bestel wanneer is het zover dat ik me tot Hollanders keer en zeg: vaarwel omdat Saddam niet van poolen houdt, want in Siberiƫ is t koud maar voorbij De Rots zijn er nog Saracijnen, die worden nooit oud De Moren liepen even naar de woonkamer, voor thee zie hier op t forum van marokko.nl, het huidige jeudige wel en wee lantaarnpaal

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:34
l*l niet slap :kwaad:

piraat
17-03-2003, 00:37
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN l*l niet slap :kwaad: inderdaad ------> lantaarnpaal

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:38
driehoeken zijn hinderlijk...

piraat
17-03-2003, 00:39
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN driehoeken zijn hinderlijk... maar dat wist Columbus niet

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:39
eieren zijn pijnlijk

piraat
17-03-2003, 00:41
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN eieren zijn pijnlijk gaan we nou een wedstrijdje onzin uitkramen spelen?

_h4T3d_sE7eN
17-03-2003, 00:41
Bush: maandag uur van de waarheid LAJES - Maandag is "het uur van de waarheid" voor de wereld inzake Irak. Dat heeft de Amerikaanse president Bush zondag gezegd na afloop van zijn ontmoeting met de Britse premier Blair en de Spaanse premier Aznar. De Britse premier Blair, de Amerikaanse president Bush en de Spaanse premier Aznar. (Foto: AP) Bush en zijn bondgenoten geven Irak nog alleen maandag de tijd om te ontwapenen. Dan bepalen de VS of de diplomatieke weg heeft gewerkt. De Amerikaanse president zei dat Irak al in VN-resolutie 1441 de keuze kreeg gesteld om te ontwapenen, of te worden ontwapend. "Het regime heeft niet ontwapend", aldus Bush. Zowel Bush als Blair zei dat zij maandag nog een diplomatiek offensief zouden plegen en verscheidene landen zouden benaderen om zich achter hun standpunt te scharen. Blair suggereerde dat maandag in de VN-Veiligheidsraad nog zou worden gestemd over een tweede VN-resolutie. Hij riep de wereld op om een "sterke en verenigde" boodschap uit te geven, Irak een "laatste ultimatum" te stellen, en toestemming te geven voor het gebruik van geweld, "zoals gesteld in VN-resolutie 1441".

piraat
17-03-2003, 00:43
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Bush: maandag uur van de waarheid LAJES - Maandag is "het uur van de waarheid" voor de wereld inzake Irak. Dat heeft de Amerikaanse president Bush zondag gezegd na afloop van zijn ontmoeting met de Britse premier Blair en de Spaanse premier Aznar. De Britse premier Blair, de Amerikaanse president Bush en de Spaanse premier Aznar. (Foto: AP) Bush en zijn bondgenoten geven Irak nog alleen maandag de tijd om te ontwapenen. Dan bepalen de VS of de diplomatieke weg heeft gewerkt. De Amerikaanse president zei dat Irak al in VN-resolutie 1441 de keuze kreeg gesteld om te ontwapenen, of te worden ontwapend. "Het regime heeft niet ontwapend", aldus Bush. Zowel Bush als Blair zei dat zij maandag nog een diplomatiek offensief zouden plegen en verscheidene landen zouden benaderen om zich achter hun standpunt te scharen. Blair suggereerde dat maandag in de VN-Veiligheidsraad nog zou worden gestemd over een tweede VN-resolutie. Hij riep de wereld op om een "sterke en verenigde" boodschap uit te geven, Irak een "laatste ultimatum" te stellen, en toestemming te geven voor het gebruik van geweld, "zoals gesteld in VN-resolutie 1441". Let's kill the modderfokkers

EMIEN
17-03-2003, 00:45
In zege der gouden eenden

piraat
17-03-2003, 00:46

Origineel gepost door EMIEN In zege der gouden eenden waarom was ik daar niet eerder op gekomen?

Pagina's : [1] 2