Bekijk originele versie : ATLANTICA, CLAUDIOLOPEZ AND OFCOURSE ONSLAUGHT present: de VOETBAL - TOPIC
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
ATLANTICA
16-03-2003, 23:45
ATLANTICA & CLAUDIOLOPEZ present: VOETBAL - TOPIC (Bericht #)
AAAAANVAAAAAALLLLEEEN (ze3ma, dus nie serieus opvatten, hoor!)
VOETBALFREAKS ONLY
Ja CLAUDIO ff een nieuwe geopend! En ja Onslaught ik ben LIEF!!
ClaudioLopez
16-03-2003, 23:47
hahaha sorry Onslaught, helemaal vergeten, maar ok, welom allemaal bij onze voetbaltopic!
we hadden het over het laatste nieuws: AJAX dat met moeite wint (thuis) van Excelsior.....
wie weet wat het probleem is van Ajax op dit moment....
ik weet het
MIDO IS WEG!!!!
ATLANTICA
16-03-2003, 23:51
Jaaaa mijn SCHATJE, miskien! Hij kan nie naar Celta de Vigo!
Maar ja zeg nou zelf ze hebben het te druk met Champions League! Ach ja maaar mijn EGYPTISCHE FARAOOOOO :huil: kan gewoon nie voetballen op een :bril: - niveau!
Onslaught
16-03-2003, 23:52
ja en neeee
de grote probeel is wel mido maar hee evrgeet niet kijk hoe ze tegen as roma speelde zodner mido ook best goed
maar eigen competitie is altijd moeilijk waarom omdat in je eigen land kenne de club door en door
als je tegen ander clubs spelen buiten is moeilijk snap ie
zo zie ik het
souskebab
16-03-2003, 23:52
Origineel gepost door ATLANTICA
Jaaaa mijn SCHATJE, miskien! Hij kan nie naar Celta de Vigo!
Maar ja zeg nou zelf ze hebben het te druk met Champions League! Ach ja maaar mijn EGYPTISCHE FARAOOOOO :huil: kan gewoon nie voetballen op een :bril: - niveau!
jawel hij mag nu wel weg ....hij is er nu als het goed is. Ik zag gisteren interview met hem op rtl 5...op het laatst hij zo : hee where is my wife??! een blondie :D
ATLANTICA
16-03-2003, 23:53
Origineel gepost door souskebab
jawel hij mag nu wel weg ....hij is er nu als het goed is. Ik zag gisteren interview met hem op rtl 5...op het laatst hij zo : hee where is my wife??! een blondie :D
Dat ben ik :ego: hahaha
ClaudioLopez
16-03-2003, 23:54
Trouwens, ATLANTICA,
Ik hoorde vandaag vreselijk goed nieuws! ik hoorde namelijk dat mido misschien TOCH naar Spanje mag............lees maar het volgende bericht..
Mido voegt zich bij Celta de Vigo
------------------------------------------
Mido is zondag naar Spanje vertrokken. De Egyptenaar die bij de Amsterdammers op een zijspoor terecht kwam, voegt zich bij zijn nieuwe teamgenoten van Celta de Vigo. Mido verwacht dat de Spanjaarden minder moeite met hem zullen hebben dan Ajax.
De Egyptenaar zal eerst naar Madrid vliegen, om daar de wedstrijd van Vigo bij Atletico Madrid te volgen. In Spanje hoopt de Egyptenaar een nieuwe start te kunnen maken, op zijn eigen manier.
Het is voor Mido nog steeds mogelijk om clubtopscorer te worden. Geen enkele speler van Celta scoorde dit seizoen namelijk meer dan zes doelpunten.
---------------------------------------
Cool he
jippie :hoera:
Onslaught
16-03-2003, 23:54
is hij al weg seireus?????????
chicamaroquia
16-03-2003, 23:55
het probleem van AJAX=
ze zijn jooooooddddddddduuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh :D
souskebab
16-03-2003, 23:55
Origineel gepost door ATLANTICA
Dat ben ik :ego: hahaha
kan wel...zij had ook zonnebril op...
probleem van ajax hmmm...koeman wisselt teveel met de spelers...eerst iedere keer de jong sneijder enzo ging het goed...en nu ineens zitten ze ernaast en komt passanen (sukkel...wat een pooooooort man ) en nog wat bankzitters...dan is het allemaal weer zoeken in het veld..
maar woensdag staat het dreamteam weer erin :bril: ;)
ATLANTICA
16-03-2003, 23:56
:hoera: aaaahhhhh wat leuk voor hem! Ennnuh voor mij dan ook!
Maar ik zeg eerlijk, hij is wel mn mannetje maar toch Ajax kan wel zonder hem, echt eerlijk waar
Onslaught
16-03-2003, 23:56
wie weet, want koeman kan ook afwisselnd zijn dus???????
souskebab
16-03-2003, 23:57
Origineel gepost door chica*******a
het probleem van AJAX=
dat zijn ze allemaal hier in nederland....:zwaai: de joderoepers zijn de ergste, vooral onder de feyenoordfans/spelers heb ik eens gehoord zitten veel joden maar ja, ze geven het niet toe natuurlijk :hihi:
ClaudioLopez
16-03-2003, 23:58
Ja mensen, deze week wordt belangrijk he! gelijkspel en we zitten in de kwartfinale van de CHAMPIONS LEAGUE!
Dat zou echt geweldig zijn, toch? AJAX bij de beste acht clubs van Europa! VET!!!
ATLANTICA
16-03-2003, 23:58
Origineel gepost door chica*******a
het probleem van AJAX=
Ik wilde net zeggen, ben t ENIGE MEISJE hiero, kom jij met JODDUUHHH meid de oprichter is JOODS, dusss???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.