Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwemkledij

Pagina's : [1] 2

Imaany
24-06-2005, 17:12

FF vraagje...ben wel benieuwd wat jullie aandoen als jullie naar het strand gaan in Marokko...Gooi t in de groep ladies :)

fardossa
24-06-2005, 17:24
bikini

HabibakZenah
24-06-2005, 17:25
Bikini waar je tepels bijna uit floepen en een stringetje natuurlijk :p la mahboela, een badpak met daarover een broek en een kleed met lange mouwen en hoofddoek natuurlijk (en ik heb het niet over marokko, maar egypte.. maar dat mag ook wel zeker ? :p)

fardossa
24-06-2005, 17:30
alleen bij jou floepen die tepels uit en alleen jij draagt string bij je bikini

HabibakZenah
24-06-2005, 17:43

alleen bij jou floepen die tepels uit en alleen jij draagt string bij je bikini Dat was dus niet serieus bedoeld moest je dat niet doorhebben :rolleyes: :lekkerpuh :ego:

boyengirl
24-06-2005, 18:17
heb vande week een lange wielreners broek gehaald en nu nog ene lang schut spring ik meteen de zee in oef wat warm ha ha ha ha

Imaany
24-06-2005, 18:38
heb vande week een lange wielreners broek gehaald en nu nog ene lang schut spring ik meteen de zee in oef wat warm ha ha ha ha hihi...ja ik probeer ook een creatieve zwem outfit te zoeken die niet al te onthullend is :rolleyes: Waar had je die wielrennersbroek gekcoht en hoelang is die broek? En wat doe je erboven aan?

fardossa
24-06-2005, 18:44
Dat was dus niet serieus bedoeld moest je dat niet doorhebben :rolleyes: :lekkerpuh :ego: nee je had het ook anders kunnen zeggen

HabibakZenah
24-06-2005, 19:10
nee je had het ook anders kunnen zeggen Sorry :)

Droevige_Meid
24-06-2005, 19:53
Gewoon me kleren en hijaab ( wel een badpak onder me kleding )

Payal
25-06-2005, 10:28
een badpak met een kniebroek :D alhoevwel ik wel de enige meestal op het strand daar ben in de ochtend de rest heeft bikini :hihi: maar smiddags komen al die andere dan hoor ik er ook bij zehmek :hihi: :banana:

Poppetje_1
25-06-2005, 10:59
Stomme ik... zwemde voorheen in een bikini... Maar wil van de zomer bedekter inshallah... Weet alleen niet of het me gaat lukken... Ik heb daarom geen nieuwe bikini gekocht....als je er geen een hebt dan is de kans dat je erin gaat zwemmen ook klein.

fardossa
25-06-2005, 11:13
Sorry :) ewa maak niet uit zina

HabibakZenah
25-06-2005, 20:12
Stomme ik... zwemde voorheen in een bikini... Maar wil van de zomer bedekter inshallah... Weet alleen niet of het me gaat lukken... Ik heb daarom geen nieuwe bikini gekocht....als je er geen een hebt dan is de kans dat je erin gaat zwemmen ook klein. Zolang je maar niet vergeet IETS aan te doen :hihi: :hadj: Nee, maar je kunt ook gewoon je bikini onder wat langere kleren aandoen. Als je dat doet, moet je trouwens ook niet bang zijn van kwallen enzo , die komen er toch niet in :goedzo: Gewoon doen, het zal wel lukken! :)

meknessia86
25-06-2005, 21:00

Stomme ik... zwemde voorheen in een bikini... Maar wil van de zomer bedekter inshallah... Weet alleen niet of het me gaat lukken... Ik heb daarom geen nieuwe bikini gekocht....als je er geen een hebt dan is de kans dat je erin gaat zwemmen ook klein. Juist dat heb ik nou ook :o

Pagina's : [1] 2