Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvallen met plasticfolie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

mouhamia
24-06-2005, 15:57

wie van de mensen hiero weet of het waar is??? Er is mij verteld dat wanneer je plasticfolie om je benen, buik, armen of waar dan ook wikkelt je ervan gaat zweten en afvalt is dit waar en zo ja wanneer zie je dan resultaalt,hoe vaak moet je zo iets dan omdoen? als iemand het weet graag antwoordt hierop. alvast bedankt en sterkte met de hittegolf :hihi:

zik
24-06-2005, 15:59
ik heb het nu ook om hahaha echt waar en het helpt:D het houd je buik mooi strak en je kunt het ook mooi onder een marokaanse jurk aan

missmarokaantje
24-06-2005, 16:03
dames het is egt slecht het enige wat je verliest is vocht en geen vet je hebt vocht hard nodig

mouhamia
24-06-2005, 16:07
ik heb het nu ook om hahaha echt waar en het helpt:D het houd je buik mooi strak en je kunt het ook mooi onder een marokaanse jurk aan lieve schat is het voor onder een marokkaanse jurk niet erg heet om dan folie om te doen en je gaat zweten onder die jurk, ik kan dat niet volhouden denk ik.

mouhamia
24-06-2005, 16:08

dames het is egt slecht het enige wat je verliest is vocht en geen vet je hebt vocht hard nodig heel veel mensen beweren dat je echt vet verliest daarom vroeg ik het meid :kus:

zik
24-06-2005, 16:09
ja weet ik maar je lichaam word strak gehouden en je voelt het zweet niet, pas als je de folie eraf gaat halen:kus:

Amanee
24-06-2005, 16:10
wie van de mensen hiero weet of het waar is??? Er is mij verteld dat wanneer je plasticfolie om je benen, buik, armen of waar dan ook wikkelt je ervan gaat zweten en afvalt is dit waar en zo ja wanneer zie je dan resultaalt,hoe vaak moet je zo iets dan omdoen? als iemand het weet graag antwoordt hierop. alvast bedankt en sterkte met de hittegolf :hihi: ja valt niet af, maar je verliest centimeters.. en het helpt echt ik heb het nu ook om en ik doe niets, ben gewoon aan het internetten en ik zweet me kapot.. maar je moet wel water blijven drinken.. ;)

zik
24-06-2005, 16:11
precies;)

mouhamia
24-06-2005, 16:12
oke dokie dames, ik zal ff in de kast kijken of er folie ligt :hihi: :hihi: ik wil ook zweten terwijl ik internet makkelijker kan het geloof ik niet :D

Amanee
24-06-2005, 16:13
precies;) ik deed net die folie een beetje naar boven en weet je hoe nat het is.. :rolleyes: en als je loopt lijkt net of je pamper aan hebt :hihi: , is dat ook bij jou? of ligt het aan de folie :maf2:

Amanee
24-06-2005, 16:14
oke dokie dames, ik zal ff in de kast kijken of er folie ligt :hihi: :hihi: ik wil ook zweten terwijl ik internet makkelijker kan het geloof ik niet :D hahahaha..precies het is ideaal.. je internet en tegerlijkertijd zit je lichaan als het ware in ee sauna :hihi:

mouhamia
hahahah loopt je dan niet als een soort robot, of meer als een baby?

zik
je hebt ook een soort creme bij de da drogist die kun je er onder smeren als je sinasappelhuid hebt of vet gaatjes sellulitus dan trekt dat weg

mouhamia
24-06-2005, 16:15
hahahaha..precies het is ideaal.. je internet en tegerlijkertijd zit je lichaan als het ware in ee sauna :hihi: nou als het echt centimeters doet verdwijnen dan kan het niet beter neeee :banana: :banana:

zik
24-06-2005, 16:16

ik heb het nu alleen om mijn buik, want ik ben aan het werk, maar thuis doe ik het om mijn benen en inderdaad je loopt als een baby

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7