Bekijk originele versie : Fitness centrum afvallen
Ik begin vet te worden. Die broek van 2 maanden geleden begint echt strak te zitten. Dus wie weet een goeie sportschool voor mij in Rotterdam.
Niet karate of kungfu, daar ben ik niet lenig genoeg voor.
Maar gewoon cardiofitness. Moet wel een beetje groot zijn, zodat ik niet hoef te wachten.
En aparte douches. Ik douche niet graag met samen met andere mannen.
HaagseHafida
24-06-2005, 08:51
Fitness First...
Ik sport in Den Haag bij the ladies club en daar heb je aparte douches en veel toestellen...
Super relaxed...
Ok. Ik denk niet dat ik bij de dames mag douchen, maar ik ga even informeren.
Thx!
HaagseHafida
24-06-2005, 12:56
Ok. Ik denk niet dat ik bij de dames mag douchen, maar ik ga even informeren.
Thx!
Bedoelde gewoon een van de sportscholen van Fitness First maar ik ga er maar vanuit dat je dat wel wist.....
maghrebia01
26-07-2005, 19:12
hoi meid,
ik ken er 1 voor je die is alleen voor vrouwen en je hebt er sauna het is wel goed ik zit er al een jaar op en het bevalt me uitstekend.. :) ...onbeperkt trainen kost 40 euro per maand, niet zo duur!!
en ja het is in kralingen......
pm me maar als je meer info wil hebben...
:goedzo:
hoi meid,
ik ken er 1 voor je die is alleen voor vrouwen en je hebt er sauna het is wel goed ik zit er al een jaar op en het bevalt me uitstekend.. :) ...onbeperkt trainen kost 40 euro per maand, niet zo duur!!
en ja het is in kralingen......
pm me maar als je meer info wil hebben...
:goedzo:
info please?
Atlantean
27-08-2006, 21:19
Is Fitness First echt goed?
Sommige mensen zeggen ze zijn achterbaks met verkoop geintjes. Ze willen je geld aftroggelen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.