Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hitte zorgt ervoor dat mensen massal de airco of schaduw zoeken

Pagina's : [1] 2

bwjgha
23-06-2005, 19:03

Voor de hitte van de hel is er geen ontkomen aan. http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=11156814#post11156814

tonk
23-06-2005, 19:53
Dit is de afdeling voor actualiteiten niet het hoekje voor bekeringsdriftigen. :moe:

Picano
23-06-2005, 20:16
Voor de hitte van de hel is er geen ontkomen aan. http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=11156814#post11156814"Als God's hel", zo laat de heer Scottie vanaf zijn terras aan 't Mekka aan Zee' weten "heter is dan de Hollandse avondzon hij er straks, samen met zijn maatjes niet wil branden." "Warm is een ding" zo meldt die wijze wijsneus "gloeien erger dan hier is van een andere orde". "Als" zo stelt deze charmante naaktoper "God inderdaad een hel heeft, dan is die hoogoven door mensen bedacht". "Immers, een menslievende God vindt geen Hollands strand uit met een blakerende zon" De berichten over huidkanker nemen gelijk weer hand over hand toe. Maakt u zich geen zorgen, de heer Scottie gebruikt altijd factor 54, een factor die hij binnenkort ook over zijn monitor smeert zodra hij weer op MJA wenst te melden wat hij vindt.

TIGRIS
23-06-2005, 20:30
Dit is de afdeling voor actualiteiten niet het hoekje voor bekeringsdriftigen. :moe: dat je hierop reageert zodat je reactie op 4566 komt ...zielig :hihi:

Einherjer
23-06-2005, 20:33

Het was zo fokking hot v'daag op mijn werk :maf2: dat de reuzel onderhand m'n reet uitliep!!..Zonnetje is fijn,maar zo warm hoeft het voor mij ook weer niet. :hihi:

bwjgha
23-06-2005, 20:55
"Als God's hel", zo laat de heer Scottie vanaf zijn terras aan 't Mekka aan Zee' weten "heter is dan de Hollandse avondzon hij er straks, samen met zijn maatjes niet wil branden." "Warm is een ding" zo meldt die wijze wijsneus "gloeien erger dan hier is van een andere orde". "Als" zo stelt deze charmante naaktoper "God inderdaad een hel heeft, dan is die hoogoven door mensen bedacht". "Immers, een menslievende God vindt geen Hollands strand uit met een blakerende zon" De berichten over huidkanker nemen gelijk weer hand over hand toe. Maakt u zich geen zorgen, de heer Scottie gebruikt altijd factor 54, een factor die hij binnenkort ook over zijn monitor smeert zodra hij weer op MJA wenst te melden wat hij vindt. god houd van mensen die ook van hem houden. liefde moet wederzijds zijn. of niet???????

bwjgha
23-06-2005, 20:58
"Als God's hel", zo laat de heer Scottie vanaf zijn terras aan 't Mekka aan Zee' weten "heter is dan de Hollandse avondzon hij er straks, samen met zijn maatjes niet wil branden." "Warm is een ding" zo meldt die wijze wijsneus "gloeien erger dan hier is van een andere orde". "Als" zo stelt deze charmante naaktoper "God inderdaad een hel heeft, dan is die hoogoven door mensen bedacht". "Immers, een menslievende God vindt geen Hollands strand uit met een blakerende zon" De berichten over huidkanker nemen gelijk weer hand over hand toe. Maakt u zich geen zorgen, de heer Scottie gebruikt altijd factor 54, een factor die hij binnenkort ook over zijn monitor smeert zodra hij weer op MJA wenst te melden wat hij vindt. Wat je vindt doet niks. maar heb je geen gefundeerde kritiek op mijn topic. of kan hierbij de conclussie trekken dat er heel veel mensen lopen. die over modernitiet lullen maar van wiskunde en natuurkundig geen koek van hebben gegeten. leugenaars bedriegen alleen zichzelf. ontkenning van allah. doet aan allahs macht niks

sneakynawal
23-06-2005, 21:00
Ik ben lekker geslaagd :o

Einherjer
23-06-2005, 21:01
Ik ben lekker geslaagd :o :goedzo: gefeliciteerd :goedzo:

sneakynawal
23-06-2005, 21:04
:goedzo: gefeliciteerd :goedzo: Dank u zeer!

bwjgha
23-06-2005, 21:04
Ik ben lekker geslaagd :o Wanneer de leugenaars zien dat zij verliezen dan proberen ze altijd de topic te veranderen. Lang leven de wiskunde en natuurkunde. alle lof behoort aan allah de schepper van alles

trans
23-06-2005, 21:06
Ik ben lekker geslaagd :o :goedzo: Van harte gefeliciteerd :D

sneakynawal
23-06-2005, 21:07
Wanneer de leugenaars zien dat zij verliezen dan proberen ze altijd de topic te veranderen. Lang leven de wiskunde en natuurkunde. alle lof behoort aan allah de schepper van alles Hahaha grapjas :moe: Ik ben geen leugenaar! Ik moest mijn ei kwijt! Heel marokko.nl mag weten dat ik vandaag lekker ben afgestudeerd!

sneakynawal
23-06-2005, 21:07
:goedzo: Van harte gefeliciteerd :D Dankjewel :)

bwjgha
23-06-2005, 21:10

Hahaha grapjas :moe: Ik ben geen leugenaar! Ik moest mijn ei kwijt! Heel marokko.nl mag weten dat ik vandaag lekker ben afgestudeerd! Oh iwa gefeliciteerd dan :goedzo: je mag dan wel mijn topic lenen. :D

Pagina's : [1] 2