Bekijk originele versie : seks voor het huwelijk??
dima_zina85
16-03-2003, 19:55
een vriendin van mij is volgens haar op een briljant idee gekomen, en dat is...dat ze sex wilt voor dat ze gaat trouwen.
nou heb ik haar gevraagd hoe ze daar nou weer op komt, en dat het niet kan als moslima.....maar zij beweerd dat het wel kan en dat het juist beter is........ze wil haar huwelijksnacht niet verpesten.....als ze zeker weet wanneer de trouwdag is, wil ze een weekje van tevoren met haar verlooofde naar bed.......
mijn vraag nu aan jullie is, kan dit en wat vinden jullie ervan?
slimiatje
16-03-2003, 19:57
tuurlijk kan dat niet. ik bedoel dalijk gaat die jongen haar alsnog fleshen
echt een dom idee
dima_zina85
16-03-2003, 19:58
ja dat dacht ik ookal
GillDeLaTouret
16-03-2003, 19:59
op een briljanT idee...uhum...:rolleyes:
C_warrior
16-03-2003, 20:01
Het kan wel, Als ze papieren tekenen mag het wel dan zijn ze officeel getrouwed. Trouwfeest kan ze dan een week later vieren maar pas als papieren zijn getekend
mimi_tangaouia
Origineel gepost door dima_zina85
een vriendin van mij is volgens haar op een briljant idee gekomen, en dat is...dat ze sex wilt voor dat ze gaat trouwen.
nou heb ik haar gevraagd hoe ze daar nou weer op komt, en dat het niet kan als moslima.....maar zij beweerd dat het wel kan en dat het juist beter is........ze wil haar huwelijksnacht niet verpesten.....als ze zeker weet wanneer de trouwdag is, wil ze een weekje van tevoren met haar verlooofde naar bed.......
mijn vraag nu aan jullie is, kan dit en wat vinden jullie ervan?
als je volgens het islamitische papiertje bent getrouwd dan ben je officieel man en vrouw en dan mag je het met elkaar doen zo vaak als je wilt
dus ik weet niet of jou vriendin dat al heeft gedaan zo ja dan mag ze het nu al doen dat is halal
ikzelf zou het nooit doen, omdat ik vind dat het bij mijn bruiloft hoort en dat zal het waarschijnlijk nog spannender maken allemaal maar die vriendin van jou moet zelf samen met haar verloofde beslissen wanneer ze het met hem wil gaan doen
maar ik raad haar aan om te wachten tot na de bruiloft dat maakt het allemaal nog leuker & spannender
dima_zina85
hahhahah...ja ja en daarna ervandoor gaan yek?
Ghatar_tangawia
16-03-2003, 20:03
Origineel gepost door GillDeLaTouret
op een briljanT idee...uhum...:rolleyes:
Denk aan wat ik je heb geleerd !!!! :kwaad:
Echt een dom idee man !!!! :rolleyes:
Trebendo
16-03-2003, 20:04
Niet zo een goed idee
Waar slaat dat nou weer op?
Haar huwelijksnacht niet verpesten..........als het dan niet gebeurd gebeurd het een week van tevoren en dan is de lol ervan af...........
als ze officieel getrouwd zijn , mag dat
maar ik zou het niet doen. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreemde gedachtegang heeft die vriendin van je.
appelsap
16-03-2003, 20:07
:D ik zou het gewoon tussen de maaltijden doen..tussen breakfast en diner in..succes :D
Waargebeurd (ik heb dit verhaal al eerder verteld):
Een Marokkaanse jongen vroeg aan zijn verloofde of ze met hem naar bed wilde. Aanvankelijk wilde ze niet. We zijn toch verloofd, zei hij. Ze stemde toch in. Na de daad ging de jongen naar de vader van die meid. Hij zei dat zijn dochter zich bij hem heeft aangeboden en hij de verleiding niet kon weerstaan en dus met haar naar bed is geweest. Die jongen zei dat hij nu natuurlijk niet meer met zijn dochter kan trouwen nu ze geen maagd meer is. Die vader gaf die jongen gelijk en verstootte zijn dochter uit de familie.
Moraal van het verhaal: houd je aan de islam, zo voorkom je problemen.
dima_zina85
16-03-2003, 20:16
Origineel gepost door appelsap
:D ik zou het gewoon tussen de maaltijden doen..tussen breakfast en diner in..succes :D
owkee :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.