Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de Marokkaanse jongens/yasminaleden kan koken??

Pagina's : [1] 2 3

NoreJihan
16-03-2003, 19:28

Nou je ziet het al Wie van de Marokkaanse jongens op Yasmina kan koken en dan heb ik het niet over een eitje bakken/koken of frietjes schillen en klaar maken maar gewoon een uigebreide MARMITA of geen Marokkaanse gerechten Graag reacties :zwaai:

GillDeLaTouret
16-03-2003, 19:30
Me..:bril:

NoreJihan
16-03-2003, 19:31
Origineel gepost door GillDeLaTouret Me..:bril: Wat kun je zoal Kijken of je kunt koken :zwaai:

Toufik19
16-03-2003, 19:31
ik weiger hierop te antwoorden omdat ik niet wil vergeleken worden met "marokkaanse jongens".ik ben uniek op een eigen manier en dit is reden genoeg om mij niet tot die groep te zetten.

-Reda-
16-03-2003, 19:32

Origineel gepost door Toufik19 ik weiger hierop te antwoorden omdat ik niet wil vergeleken worden met "marokkaanse jongens".ik ben uniek op een eigen manier en dit is reden genoeg om mij niet tot die groep te zetten. :lol: ik kan ook het een en ander klaarmaken...:cool::D

NoreJihan
16-03-2003, 19:34
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat zeggen ze allemaaaaaaaaaaal Wat kunnen jullie koken Wie het lekkerste kan koken mag een keer met mij daten Heb ik jullie nou weggejaaaaaaaaaaaagd hahahah Oke wat kunnen jullie zoal koken? En Toufik je bent en blijft een MAROKKAAN of je nou uniek bent of niet EN iedereen is uniek op zijn eigen manier :zwaai:

GillDeLaTouret
16-03-2003, 19:36
Origineel gepost door NoreJihan Wat kun je zoal Kijken of je kunt koken :zwaai: :) k help mijn moeder dagelijkS in de keuken..:bril: met koken en eten klaarmaken..:cool: :zwaai:

Toufik19
16-03-2003, 19:36
Origineel gepost door NoreJihan En Toufik je bent en blijft een MAROKKAAN of je nou uniek bent of niet EN iedereen is uniek op zijn eigen manier wie zegt dat ik marokkaans ben?heb ik dat ooit gezegd?

-Reda-
16-03-2003, 19:37
Origineel gepost door NoreJihan Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat zeggen ze allemaaaaaaaaaaal Wat kunnen jullie koken Wie het lekkerste kan koken mag een keer met mij daten Heb ik jullie nou weggejaaaaaaaaaaaagd hahahah Oke wat kunnen jullie zoal koken? En Toufik je bent en blijft een MAROKKAAN of je nou uniek bent of niet EN iedereen is uniek op zijn eigen manier :zwaai: ] ik kan pasta met spinazie, kipfilet en boursin maken...weet je hoe lekker dat is :bril: en verder usual stuff like pizza en lasagna:D

NoreJihan
16-03-2003, 19:39
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ] ik kan pasta met spinazie, kipfilet en boursin maken...weet je hoe lekker dat is :bril: en verder usual stuff like pizza en lasagna:D Eeej als je afgestudeerd ben he mag je langs zuid holland zuid komen Ik trouw wel met je Zelf ik kan lasagna niet maken :D :zwaai:

NoreJihan
16-03-2003, 19:40
Origineel gepost door Emshoom YOU NAME IT AND I COOK IT :zwaai: Taamraqt= Bissara Re3des=le3des=linzen Kan je dat maken ??

-Reda-
16-03-2003, 19:42
Origineel gepost door NoreJihan Eeej als je afgestudeerd ben he mag je langs zuid holland zuid komen Ik trouw wel met je Zelf ik kan lasagna niet maken :D :zwaai: jij hebt OV dus kom jij maar langs zou ik zeggen :D

RiD1
16-03-2003, 19:43
salaaam, ik ben een kookfanaat...... lekkere mamieta met vlees, batata, doperwten, bonen en als het de tijd ervoor is met suikerbieten...... :verliefd: lekkere tajin met batata, dus een tajin met batata, rooie peper (heet), gedroogd vlees :verliefd: en natuurlijk lekkere kruiden.... Loempia's, met vlees of kip....lekkkkeer hoor ojaa je moet er ook een beetje groente (fijn gesneden) bij doen :stout: Jazied....gebraden. en dan vulen met lekkere rijst........(duurt wel lang voordat ie klaar is maar het w8en wordt beloond) ik krijg honger ik ga wat eten en dan laat ik nog wat van mij horen...... ciao :zwaai:

NoreJihan
16-03-2003, 19:44
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ey jij hebt OV dus kom jij maar langs zou ik zeggen :D Dan heb jij ook OV als jij afgestudeerd bent en Ov wordt afgeschaft dus kom maar op de fiets wella autoooooooooooooo

TwinkleEye_19
16-03-2003, 19:45

Origineel gepost door NoreJihan Nou je ziet het al Wie van de Marokkaanse jongens op Yasmina kan koken en dan heb ik het niet over een eitje bakken/koken of frietjes schillen en klaar maken maar gewoon een uigebreide MARMITA of geen Marokkaanse gerechten Graag reacties :zwaai: :p :p :p :p :p :p :p

Pagina's : [1] 2 3