Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames-----> De Make-up Topic!!

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:17

het is me vandaag opgevallen dat er wat topics over make-up, gezichtsreiniging is geopend dus d8 ik kom laat ik een topic openen waar iedereen zijn vragen, suggesties op kwijt kan zodat we van elkaar kunnen leren mijn eerste vraag aan jullie ( de make-up gebruiksters) van welk merk gebruiken jullie make-up

Guadaloupe
16-03-2003, 19:19
ik gebruikte make up.... mag ik meepraten??

minous21
16-03-2003, 19:19
Estee lauder......ik gebruik er alles van, make up, maar ook creme enz.......en qua prijs valt het best mee! Liefs Minousje

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:21
ja iedereen mag mee praten maar dan gaat het wel over make-up DUS!!!! KINKY BOY als je niet mee wilt praten over make-up MOVEN dan maar

minous21
16-03-2003, 19:22

Origineel gepost door kinky_boy Op deze topic komen alleen chickies.. mmm allemaal lekker... ik ga deze topic in de gaten houden.. hebben jullie ook een lekkere bil en boobies? Pm me dan.. ik ben ook lekker, dat garandeer ik jullie :cool: :rolleyes:

Guadaloupe
16-03-2003, 19:23
Origineel gepost door Mixed_Angel ik gebruik poep niks nada allemaal troep bruine make-up is inderdaad heel mooi... :D

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:23
OP de ogen deze zomer!! Bleekroze Fuschia Oranjegeel

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:24
Origineel gepost door Guadaloupe bruine make-up is inderdaad heel mooi... :D wahahahhahahahahha

minous21
16-03-2003, 19:25
Origineel gepost door mimi_tangaouia OP de ogen deze zomer!! Bleekroze Fuschia Oranjegeel Mooie kleuren, wel opvallend maar mooi!!!

Guadaloupe
16-03-2003, 19:28
weet je wat ik echt mooi vind...Make-up van JLO in die laatste clip van dr...dat pikzwarte rond dr ogen....als ik het nog droeg, dan had ik het zeker wel gedaan!!!!!

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:33
Origineel gepost door minous21 Mooie kleuren, wel opvallend maar mooi!!! ja dat zijn zeker mooie kleuren trouwens eyeliner komt deze zomer ook in en dan moet je hem zetten net als hoe ze dat in de jaren tachtig deden dus een lijntje trekken boven je ooglid heel dun beginnen en dan uiteindelijk heel dik eindigen aan het einde van je oog vet door trekken zodat je een soort klein driehoekje hebt op einde het moet je natuurlijk wel staan

Guadaloupe
16-03-2003, 19:34
Origineel gepost door Mixed_Angel dan hoef ik niet meer naar de zonnebank :D kga liever naar de zonnebank daar ben ik dan ook 2x in de maand te vinden

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:35
Origineel gepost door Guadaloupe weet je wat ik echt mooi vind...Make-up van JLO in die laatste clip van dr...dat pikzwarte rond dr ogen....als ik het nog droeg, dan had ik het zeker wel gedaan!!!!! die smokey eyes nee dat vond ik echt niet mooi bij haar sommige kunnen dat hebben en sommige niet en absoluut niet JLO dta stond echt niet gewoon UGLY!! dat vind ik dan

mimi_tangaouia
16-03-2003, 19:40
In 10 min je opmaken 10 stappenplan 1: Gebruik een koud kompres om de wallen onder je ogen te minimaliseren. 2: Breng een vochtinbrengende crème aan. 3: Breng foundation aan. Gebruik een sponsje en let erop dat er in je nek geen overgang zichtbaar is. 4: Gebruik een crème om donkere plekjes op je huid weg te werken. 5: Borstel je wenkbrauwen. Een beetje gel helpt ze in positie houden. Eventueel kleur aanbrengen. 6: Oogschaduw aanbrengen (borstel is beter dan sponsje) 7: Breng eyeliner aan.Vette huid? Gebruik dan een vaste eyeliner vermengd met een beetje water. 8: Krul je wimpers. 9: Mascara aanbrengen. Twee lagen zijn beter dan één. Klonterende mascara wegpoetsen. 10: Lipstick aanbrengen. Gebruik daar een borsteltje voor. Een dunner laagje is altijd mooier. 11: Poeder jezelf nog een beetje bij. Klaar!

Guadaloupe
16-03-2003, 19:40

Origineel gepost door mimi_tangaouia die smokey eyes nee dat vond ik echt niet mooi bij haar sommige kunnen dat hebben en sommige niet en absoluut niet JLO dta stond echt niet gewoon UGLY!! dat vind ik dan ieder zn mening :D en mixed.....jou wil ik vrijdag ook zien!!!! :p

Pagina's : [1] 2 3