Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Belgen kunnen echt niet rijden!

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
16-03-2003, 19:16

eyemmaaaaaa tip: DOE ALTIJD JE GORDEL OM..t lijkt wel een dierentuin daar op de weg in brussel.. ik was er gisteren en ik en me nicht hebben een lichte ongeluk gehad..omdat iemand door rood reed..ik had gelukkig me gordel om maar zij dus niet en knalde met haar hoofd tegen de voorruit en was bewusteloos.. :(

Onslaught
16-03-2003, 19:17
ik word soms zoo boos als iemand niet kan rijde zo boooooos http://www.theotaku.com/dragonball/images/dragonball_029.jpg<<<<<<<<<<<===============:D

minous21
16-03-2003, 19:17
Origineel gepost door Chaimaa eyemmaaaaaa tip: DOE ALTIJD JE GORDEL OM..t lijkt wel een dierentuin daar op de weg in brussel.. ik was er gisteren en ik en me nicht hebben een lichte ongeluk gehad..omdat iemand door rood reed..ik had gelukkig me gordel om maar zij dus niet en knalde met haar hoofd tegen de voorruit en was bewusteloos.. :( Hoe gaat het nu met je nichtje? :( Liefs Minousje

Chaimaa
16-03-2003, 19:20
Origineel gepost door minous21 Hoe gaat het nu met je nichtje? :( Liefs Minousje hamdoullah alleen beetje pijn in der nek ze heeft zo'n soort goema om der nek gehad en een zalfje..op het eind konden we er alleen maar om lachen (omdat ze verzekerd was ofcourse :hihi: )

minous21
16-03-2003, 19:21

Origineel gepost door Chaimaa hamdoullah alleen beetje pijn in der nek ze heeft zo'n soort goema om der nek gehad en een zalfje..op het eind konden we er alleen maar om lachen (omdat ze verzekerd was ofcourse :hihi: ) gelukkig maar! Liefs Minouske ;)

SweetRose
16-03-2003, 19:46
Mss kan die ene persoon ni rijden....Moet je daarom iedereen int algemeen vernoemen..:rolleyes:

Chaimaa
16-03-2003, 19:47
hey onslaught ik ben ook ghostrider :stout: tnx minousje :blauwkus: helleau bolle ogen kijken niet goed :hihi: haha zin 'n midar is maar grapje hoor :)

EMIEN
16-03-2003, 19:48
Ja ALLE Belgen Kunnen NIET RIJDEN ALLEMAAL.............shieeeeeeeeeeet ZE MOETEN ALLEMaal leren rijden.....................:jammer: :engel:

SweetRose
16-03-2003, 19:51
You all suck...:lekkerpuh Liever een niet-goed rijder dan een drugsverslaaafde :lekkerpuh want holland stikt van drugsgebruikers... :rolleyes: :hihi:

Chaimaa
16-03-2003, 19:52
hahahaha ze3ma a emien k wil jou weleens zien rijden :stout: helleau ze hebben nooit natuurkunde gehad:hihi:

TwinkleEye_19
16-03-2003, 19:57
Origineel gepost door Chaimaa eyemmaaaaaa tip: DOE ALTIJD JE GORDEL OM..t lijkt wel een dierentuin daar op de weg in brussel.. ik was er gisteren en ik en me nicht hebben een lichte ongeluk gehad..omdat iemand door rood reed..ik had gelukkig me gordel om maar zij dus niet en knalde met haar hoofd tegen de voorruit en was bewusteloos.. :( Eyouw...erg voor je nicht man... Ewa ja.... Sinds wanneer gaan friethoofden en autorijden samen :hihi:

Chaimaa
16-03-2003, 19:59
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Eyouw...erg voor je nicht man... Ewa ja.... Sinds wanneer gaan friethoofden en autorijden samen :hihi: Zin 'n Midar if we all suck you suck with us 2 :vingers: haha althans ze proberen het twinkie :melig: ze bakken er niks van

EMIEN
16-03-2003, 20:01
Origineel gepost door Chaimaa hahahaha ze3ma a emien k wil jou weleens zien rijden :stout: helleau ze hebben nooit natuurkunde gehad:hihi: Ewa geef me een schaalmodel van een porche en dan maak ik ook nog geluidjes bij :stout: 'Vroeeeeeeem vroeeeeeeem".......:D http://intopaper.hbh-it.net/catim/porsche-schaalmodel.jpg :engel:

TwinkleEye_19
16-03-2003, 20:04
Origineel gepost door Chaimaa haha althans ze proberen het twinkie :melig: ze bakken er niks van :lol: :lol: :D

RiD1
16-03-2003, 20:07

hallo daar.... ik heb een licentie voor een autorijschool....dus als iemand nog zijn bijrewijs (volgens mijn zusje van 4) :giechel: wil halen weten jullie mij te vinden... :zwaai: ciao :zwaai:

Pagina's : [1] 2