Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : M.NL bijeenkomst in DEN HAAG: wie brengt wat van eten????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

achermijnpc
23-06-2005, 12:35

Hallo dames, Zoals jullie al eerder hebben gezien op de topic van Classy_Saloua word het op 11 September gehouden in Den Haag. De meeste leden hebben ook al bevestigd en krijgen binnekort hun uitnodiging. De buurthuis is ook al zeker en het is gereseveerd en het is gratis , we hebben ervoor kunnen zorgen dat het gratis is :banana: Eind van deze week, begin volgende week krijgt iedereen een uitnodiging met de juiste adres en de tijdstippen erop en hoe je er naar toe moet komen met de openbaar vervoer en met de auto. :banana: Wij hebben ook besloten dat iedereen iets meebrengt van eten, iets hartigs of iets zoiets. Dit zal tegelijkertijd ook je entreebwijsje zijn, zo zorgen we er ook voor dat we die dag niet 10 pakken koek hebben en geen eten.. :maf2: Willen al degene die zich hebben aangemeld bij ons , mij een pm sturen wat je die dag kunt meebrengen of het hier zetten en je er ook aan houden die dag ;) . ALS JE IETS MEEBRENGT, WIL JE DAN AUB REKENING MEE HOUDEN DAT JE DAN GENOEG MEEBRENGT VOOR 30/35 VROUWEN, BEDANKT :o groetjes van Achermijnpc, Classy_Saloua en Soulfa

mmu2
23-06-2005, 12:38
Salaam, Ik maak HATITA, Begrir, pannekoeken met gaatjes. En een cake, welke het gaat worden weet ik nog niet. Maar het is toch niet erg als er meerdere soorten cake zijn?

achermijnpc
23-06-2005, 12:45
Salaam, Ik maak HATITA, Begrir, pannekoeken met gaatjes. En een cake, welke het gaat worden weet ik nog niet. Maar het is toch niet erg als er meerdere soorten cake zijn? nee dat is helemaal niet erg schat, maar wij willen graag dat mensen niet alleen koek brengen maar ook hapjes anders moeten we zelf voor alles regelen en dan is niet haalbaar :banana:

achermijnpc
23-06-2005, 12:48
Hallo dames, Zoals jullie al eerder hebben gezien op de topic van Classy_Saloua word het op 11 September gehouden in Den Haag. De meeste leden hebben ook al bevestigd en krijgen binnekort hun uitnodiging. De buurthuis is ook al zeker en het is gereseveerd en het is gratis , we hebben ervoor kunnen zorgen dat het gratis is :banana: Eind van deze week, begin volgende week krijgt iedereen een uitnodiging met de juiste adres en de tijdstippen erop en hoe je er naar toe moet komen met de openbaar vervoer en met de auto. :banana: Wij hebben ook besloten dat iedereen iets meebrengt van eten, iets hartigs of iets zoets. Dit zal tegelijkertijd ook je entreebwijsje zijn, zo zorgen we er ook voor dat we die dag niet 10 pakken koek hebben en geen eten.. :maf2: Willen al degene die zich hebben aangemeld bij ons , mij een pm sturen wat je die dag kunt meebrengen of het hier zetten en je er ook aan houden die dag ;) . groetjes van Achermijnpc, Classy_Saloua en Soulfa ik breng wraps met kip mee!!! :banana:

saadia29
23-06-2005, 13:22

Ik zorg voor de drankjes ;)

Marisah
23-06-2005, 14:02
Ik weet het nog niet hoor, het is pas in september???!!! Een salade en gevulde eierenen ofzo??? Ik weet het nog niet.. ik ben niet zo'n keukenprinces.

Classy_Saloua
23-06-2005, 14:08
:banana: Ik neem chips en noten mee :banana:

achermijnpc
23-06-2005, 14:10
:goedzo: Ik zorg voor de drankjes ;) marisah wij willen graag alles rond hebben voor soulfa en saloua op vakantie vertrekken en dat is al 1 juli. ik ben ook geen keuken prinses en het maakt ons ook niet uit wat je brengt, als het maar iets is. :kus:

sihamkleuter
23-06-2005, 14:17
Ik breng -donuts mee :banana: of loempias?????? wat vinden jullie?

saadia29
23-06-2005, 14:18
Ik breng -donuts mee :banana: of loempias?????? wat vinden jullie? Allebei :ego: :D

sihamkleuter
23-06-2005, 14:20
Allebei :ego: :D :schrik2: daar wordt ik veels te :moe: van wacht ik weet wat ik mee ga nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gezelligheid :D hahahah a :moe: flauw

saadia29
23-06-2005, 14:23
:schrik2: daar wordt ik veels te :moe: van wacht ik weet wat ik mee ga nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gezelligheid :D hahahah a :moe: flauw We gaan er wel een gezellig boel van maken insha Allah, ik ga niet helemaal naar Den Haag reizen om stilletjes anderen van top tot teen te bekijken :rolleyes:

OemSoufian
23-06-2005, 14:25
Uhm ladies ik neem tonijnhapjes mee en wat ik mis is wie neemt drinken mee........ of neemt iedereen een fles drinken mee. Ik kan wel na3na3 meenemen... Misschien is het een idee als we een lijst maken met wat we nodig hebben en dan kan iedereen iets meenemen.....

achermijnpc
23-06-2005, 14:28
saadia29 brent een DEEL VAN DE DRANK mee, maar als er nog iemand is die drank wilt meebrengen is dat goed :D

sihamkleuter
23-06-2005, 14:28

We gaan er wel een gezellig boel van maken insha Allah, ik ga niet helemaal naar Den Haag reizen om stilletjes anderen van top tot teen te bekijken :rolleyes: zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik bedoeld eeigenlijk, dat mijn grapje flauw was : :p

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7