Bekijk originele versie : Goedemorgen
Goedemorgen dames,
jah je hebt het goed dit is geschreven wanneer het bijna 5 uur in de ochtend is...en neeh ik ben niet zo verslaafd aan m.nl dat ik er 24 uur achter zit. :lekkerpuh
Ik was bezig met opdrachten voor school en ben nu klaar :jammer: , als jullie dit lezen ben ik heerlijk aan het slapen ;).......
Have a nice day en wees lief voor elkaar.........
groetjes
Nysha :kus:
Goedemorgen dames,
jah je hebt het goed dit is geschreven wanneer het bijna 5 uur in de ochtend is...en neeh ik ben niet zo verslaafd aan m.nl dat ik er 24 uur achter zit. :lekkerpuh
Ik was bezig met opdrachten voor school en ben nu klaar :jammer: , als jullie dit lezen ben ik heerlijk aan het slapen ;).......
Have a nice day en wees lief voor elkaar.........
groetjes
Nysha :kus:
Goedemorgen en weltrusten
Ik ga nu lekker richting mijn werk!
Sweet dreams en succes met je opdrachten.
Een hele fijne morgen toegewenst allemaal, ik ga nu ook zo richting me werk en daarna een lange dag barbequen....
En aan de moedertjes onder ons niet te veel achter het net besteed die tijd aan je kids in de speeltuin met dit weer :hadj:
boyengirl
23-06-2005, 07:55
goede morgen als je wakker wordt of moet ik zeggen middag ha ha ha
ik ga nu mijn zoontje naar de crech brengen
vanmiddag gaat mijn zoontje met zijn neefje bij mij in de achtertuin in ons zwembadje speelen is beter als met die hitte naar een speeltuin tegaan
groetjessssssssssssssss
MarriedWoman
23-06-2005, 11:44
Goedemorgen bijna middag,
Zit op me werk met een stapel opdrachten van mijn werkgevers, ze maken maken me hier gek met al dat papier en al die mailtjes ,maar goed, Marokko.nl gaat voor en dan verder werken. :D
Laat je baas dat maar niet horen :hihi:
goeie morgen...
Nysha zeg maar eerlijk dat je gewoon een marokko.nl JUNKIE bent... :hihi:
lekker geslapen trouwens...?
@ oembibi laat je werkgever dit maar niet lezen... :eek: :D
@ Rimaa het is veel te warm voor de speeltuin... :maf: de echte verslaafden komen niet eens de deur meer uit denk ik...die huren zelfs iemand in om de kinderen af en toe eens "uit te laten" :p
Goedemiddag al weer!
de rest van de dag wordt besteed aan het zoeken van een terrasje (wordt weer moeilijk) en het drinken van heerlijk koude ijsthee MET een schijfje citroen!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.