Bekijk originele versie : Helup muuuuuuuuuuh
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
:huil:m´n schatje wil me verlaten!!!!!!!! :huil:
Vrouwen zijn echt hard.............ze willen je nix vergeven!!!!!!
MoCrOcHiCa
16-03-2003, 18:16
zied wat heb je geflikt ???
Origineel gepost door flour
Wat heb je gedaan?
60 sec :boos:
Wellah ´k weet echt nie..............´k denk ben op foute manier bezorgd geweest!!!
appelsap
16-03-2003, 18:18
Origineel gepost door touzine
Wellah ´k weet echt nie..............´k denk ben op foute manier bezorgd geweest!!!
heb je je vinger in plaats van in de dijk ergens anders gestopt nigh :kwaad: :rolleyes:
´k weet het echt nie.......................ze is wel erg BOOS :boos:
Geef me raad om d´r terrug te krijgen !!!!!!!!!!!!!
Salaam touzine,
Wil je zeggen dat je niet eens weet wat je hebt gedaan... En haar daarmee laat gaan... Ik zou maar gauw gaan achterhalen wat je hebt gedaan hoor... en daarna kunnen wij je helpen om haar terug te krijgen of niet....
ma3a salama
Ik vertelde haar dat ze weinig om me geef......omdat ze weinig van d´r laat horen................en nu............... :(
Origineel gepost door snoesje
Salaam touzine,
Wil je zeggen dat je niet eens weet wat je hebt gedaan... En haar daarmee laat gaan... Ik zou maar gauw gaan achterhalen wat je hebt gedaan hoor... en daarna kunnen wij je helpen om haar terug te krijgen of niet....
ma3a salama
Maar ze wil nix zeggen.................´k heb al 1090281379187 smsjes verstuurd !!!!!!!!!! :(
HELLUUUUUUUUUUUUP ME DAN !!!!!!!!
Laat haar dan ff nadenken. Je moet geen druk op haar uitoefenen.
Kan ik niet................denk alleen maar aan d´r........ :(
Iwa....´k had meer van jullie vrouwen verwacht............dus het zijn allemaal hetzelfde!!!!!!!!!!!!
ow wat lief...ff laten rusten, allech koemt ghoet
aaaaaaaaaaaaaah........je bent lief !!!!! :) Denk je dat echt????...............maar hoe zal zij zich voelen ??? :(
Ik zal niet kunnen slapen !!!
Wil je mij een plezier doen???
Iwa geen vrouw met medelij of raad.........???
Guadaloupe
16-03-2003, 18:51
neri
geef r tijd...of anders moet je ook 'onbereikbaar' gaan doen....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.