Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lekkere toppertjes...

Pagina's : [1] 2

LZN
16-03-2003, 17:50

die met mij een leuke wilde nacht willen beleven in het Amsterdamse uitgaansleven? Ik ben dol op de Marokaanse homo's hmmmmm zien der lekker uit, met die lekkere billen die ik heerlijk vast wil grijpen dus reageer of stuur me een mailtje toppertjes!!! Dit is GEEN GRAP lekkere toppertjes!! Love youuuuu.

Asri
16-03-2003, 17:51
Origineel gepost door KellyBB die met mij een leuke wilde nacht willen beleven in het Amsterdamse uitgaansleven? Ik ben dol op de Marokaanse homo's hmmmmm zien der lekker uit dus reageer of stuur me een mailtje toppertjes!!! Dit is GEEN GRAP lekkere toppertjes!! Love youuuuu Ja ME! ME! ME!!!!!! -Y-

Cina
16-03-2003, 17:51
Jij bent een man.

Asri
16-03-2003, 17:54
Origineel gepost door KellyBB Is dit serieus?? OHHHH TOPPERTJE!!! stuur je me wel even een picaatje? Dit is serieus... Ik zal je mn picaa laten zien ...momentje ;) -Y-

Cina
16-03-2003, 17:56

Origineel gepost door KellyBB hier ga ik niet eens op in girl :ego: :kwaad: Jij bent een bekende hier die zich gigantisch verveelt (kan niet anders) en ff een nieuwe account aan heeft gemaakt. Maar never mind. Veel suXes.

miss_mariam17
16-03-2003, 17:56
Origineel gepost door KellyBB die met mij een leuke wilde nacht willen beleven in het Amsterdamse uitgaansleven? Ik ben dol op de Marokaanse homo's hmmmmm zien der lekker uit, met die lekkere billen die ik heerlijk vast wil grijpen dus reageer of stuur me een mailtje toppertjes!!! Dit is GEEN GRAP lekkere toppertjes!! Love youuuuu :jammer: :rolleyes: triest triest

Cina
16-03-2003, 17:58
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui :verliefd: i loveeeeeeeee transjes Niet liegen. Jij was homo. :hihi:

miss_mariam17
16-03-2003, 17:58
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui :verliefd: i loveeeeeeeee transjes aan je avatar te zien ben je er zelf ook eentje

miss_mariam17
16-03-2003, 18:01
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui :p en jij laat je nemen door paarden toch.. 3 :ego: problemen mee:hihi:

qwatra
16-03-2003, 18:02
volgens mij heb je een verkeerde site geopend, ga weg joh........ik word echt bang van je!!!!

cheima
16-03-2003, 18:04
ahahhaahhahahahahahahahahahah deze is echt goed :goedzo: Ik ga kapot van het lachen :D :D

miss_mariam17
16-03-2003, 18:05
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui :rolleyes: :jammer: :verdriet:

hafid_freak
16-03-2003, 18:16
Origineel gepost door Tinkabell heej ik wil die pic ook Ik word namelijk iedere maand ongesteld, kan je van die omgebouwde niet zeggen..tenzij je een kunstmatige omgebouwde gatje wil......ja dan kun je maar beter daarin gaan...want bij mij kom je er niet in..... :hihi: Waarin? :maf2:

Asri
16-03-2003, 18:19
Origineel gepost door Tinkabell heej ik wil die pic ook Ik word namelijk iedere maand ongesteld, kan je van die omgebouwde niet zeggen..tenzij je een kunstmatige omgebouwde gatje wil......ja dan kun je maar beter daarin gaan...want bij mij kom je er niet in..... :hihi: Voor wat hoort wat lady :D -Y-

hafid_freak
16-03-2003, 18:20

Origineel gepost door KellyBB Pardon?? Mijn haar is niet meer bruin, ik heb het weer blond geverfd... En ja Gerdie is vrij... arme schat.. echt een toppertje dat!! Wil jij verkracht worden of zo door toppertjes of wat wil je nu eigenlijk? :confused:

Pagina's : [1] 2