Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben jij goed in WISKUNDE? Alsjeblieft.....:(

Geitje
16-03-2003, 17:33

Kan iemand me misschien helpen? Kben bezig met mijn PO voor Wiskunde, en nou is er 1 opgave die k gewoon niej snap. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Gegeven: Een cilindervormige conservenblik met een inhoud van 1 liter. Zoek uit bij welke diameter en hoogte een minimale hoeveelheid blik nodig is. Zou iemand me de berekeningen en T antwoord kunnen geven. Kben echt T einde nabij! HellUp! Please!

PerfectTangawia
16-03-2003, 17:35
Origineel gepost door Geitje Kan iemand me misschien helpen? Kben bezig met mijn PO voor Wiskunde, en nou is er 1 opgave die k gewoon niej snap. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Gegeven: Een cilindervormige conservenblik met een inhoud van 1 liter. Zoek uit bij welke diameter en hoogte een minimale hoeveelheid blik nodig is. Zou iemand me de berekeningen en T antwoord kunnen geven. Kben echt T einde nabij! HellUp! Please! nee sorrry... BEN SLECHT IN WINKUNDE, TANGAWIA

Asri
16-03-2003, 17:38
Origineel gepost door PerfectTangawia nee sorrry... BEN SLECHT IN WINKUNDE, TANGAWIA :hihi: -Y-

Geitje
16-03-2003, 17:41
Origineel gepost door Mixed_Angel saaaaa zo een PO had ik ook :eek: :o :eek: sorry vergeten, w8 w8 ik roep me broertje de wiskunde nerd van hele huis :rolleyes: :D

MoCrOcHiCa
16-03-2003, 18:13

heb wiskunde laten vallen :lekkerpuh: is iedereen aan te raden :D

Asri
16-03-2003, 18:17
Het antwoord staat bij de concurrent :D -Y-

Geitje
16-03-2003, 18:23
Nope, daar staat T niej... Alleen maar wat aanwijzingen, kan K niks meej. Kwil ANTWOORDEN.

Toufik19
16-03-2003, 18:28
Origineel gepost door Geitje Gegeven: Een cilindervormige conservenblik met een inhoud van 1 liter. Zoek uit bij welke diameter en hoogte een minimale hoeveelheid blik nodig is. Zou iemand me de berekeningen en T antwoord kunnen geven. kijk eens of het niet vermeld staat bij de ingredienten op de achterkant van dat conservenblik

Cina
16-03-2003, 18:31
Vergelijking opstellen----> differentieren. Of zo :hihi:

chicka
16-03-2003, 18:53
kan je niet helpen,ik ben een ramp wat betreft wiskunde

EMIEN
16-03-2003, 19:00
Origineel gepost door Cina Vergelijking opstellen----> differentieren. Of zo :hihi: Kmeen het ik wou direct gaan integreren en differentieren enshjo....:auw2: Kword gek door die toets van volgende week................:stoned:

Cina
16-03-2003, 19:02
Origineel gepost door EMIEN Kmeen het ik wou direct gaan integreren en differentieren enshjo....:auw2: Kword gek door die toets van volgende week................:stoned: Meskien :( Lukt wel joh :)

EMIEN
16-03-2003, 19:06
Origineel gepost door Cina Meskien :( Lukt wel joh :) HEhehe als je me gemiddlede ziet van WI :auw2: maar tja laatste toetsen................:)