Bekijk originele versie : Ben jij wel eens verliefd geworden op een jongen via MSN, zonder dat dat je hem gezie
Ben jij wel eens verliefd geworden op een jongen via MSN, zonder dat dat je hem gezien hebt?
HELL NO!
Khoor wel es van die verhalen, maar Kbegrijp dat niej hoor. MSN is
puur voor het amusement... Tuurlijk zijn er bepaalde mensen waarmee
je T leuker vindt om mee te MSN-en, maar verliefd worden?!
Ahum, neej.... Kvind dat echt ONBEGRIJPELIJK!
What about U?
chicamaroquia
16-03-2003, 17:30
ik heb alleen mensen op m'n msn die ik in het dagelijks leven ken, dus...
lalasamia_35
16-03-2003, 17:30
NEUH, IKKE NIE VERLIEFD WORDEN OP WOORDEN VAN MSN.... DUSSSSSSS IK OOK KAN NIET BEGRIJP...
maar effe serieus ik zou wel eens willen weten of er mensen zijn die dat echt is overkomen....dat ze ze3ma de ware hebben gevonden via msn, of juist grote blunders hebben gemaakt door ze te ontmoeten,
dat laatste lijkt me HOOGST waarschijnlijk dussss thallah sammie!
salaam,
ik heb dat wel al es meegemaakt, dat was een jonge die me op een keertje gewoon belde, hij had men nummer van iemand in de buurt die ik ken, maar ik wist niet wie die jongen was, maar toch hij belde zo vaak dat ie me soms echt deed lachen enzo, hij kende mij wel, maar ik wist niet wie hij was , hij maakte me soms zo blij, ook altijd mooie berichtjes sturen enzo,maar uiteindelijk was hij niet echt bereid om zijn naam te zeggen, dus heb ik nooit meer opgenomen als ie me belde,...
ik heb wel een mooie "beltijd" gekend met hem, maar helaas,....
NoreJihan
16-03-2003, 17:45
IK had een vriendin die dat wel had
Da leek althans zooooooooooooooooooooo toen ze hem zag zei ze heel wat anders
Maar je ka iemand leuk vinden via msn maar niet echt verliefd
Dat is onmogelijk
:zwaai:
Toufik19
16-03-2003, 17:50
Origineel gepost door Geitje
Ben jij wel eens verliefd geworden op een jongen via MSN, zonder dat dat je hem gezien hebt?
HELL NO!
Khoor wel es van die verhalen, maar Kbegrijp dat niej hoor. MSN is
puur voor het amusement... Tuurlijk zijn er bepaalde mensen waarmee
je T leuker vindt om mee te MSN-en, maar verliefd worden?!
Ahum, neej.... Kvind dat echt ONBEGRIJPELIJK!
What about U?
kort samengevat: jij bent verliefd op iemand die je via msn kent maar bent te "verlegen" om het zo te verwoorden en dus vraag je het op deze manier om zo onze reacties te weten zonder achterdocht op te wekken.
niet verlegen zijn,geef gewoon toe dat je iemand kent via msn waar je verliefd op bent.
Tinkabell
16-03-2003, 17:53
hahaha Toufik, jij bent slimmmmmmm
Origineel gepost door Toufik19
kort samengevat: jij bent verliefd op iemand die je via msn kent maar bent te "verlegen" om het zo te verwoorden en dus vraag je het op deze manier om zo onze reacties te weten zonder achterdocht op te wekken.
niet verlegen zijn,geef gewoon toe dat je iemand kent via msn waar je verliefd op bent.
Helaas Taoufik.
Je hypothese heeft gefaald.
Kben namelijk al voorzien.
Nice try.
Blijf proberen. ;)
Are U serious?
Hahahahhaah!
What a crap!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.