Bekijk originele versie : de pc maakt men moeder kapot
salaam,
ik heb een klein prob, toen we nog geen internet hadden, gingen we altijd bij men ouders zagen voor internet, mijn moeder heeftd daarbij ook een goed woordje gedaan bij men vader voor ons, en nu we internet in huis hebben, word ze der helemal gek van, ze zegt dat we veeeeel minder meehelpen bij het huishouden, en dat internet ons allemaal gek heeft gemaakt, ik heb soms echt meelij met me moeder ik probeer er minder op te zitten en mijn moeder meer te helpen, maar toch zegt men moeder nog steeds dat ze die computer een keertje kapot gaat gooien, ook meer omdat we der soms ruzie om maken, wie er nu wel of niet op gaat, hebben jullie dat ook bij jullie dat je moeder/vader het niet meer ziiten meet internet??,
maha salama
Heel herkenbaar :D (sterker nog: zijn wij toevallig zusjes? :D)
NoreJihan
16-03-2003, 17:24
Origineel gepost door qwatra
salaam,
ik heb een klein prob, toen we nog geen internet hadden, gingen we altijd bij men ouders zagen voor internet, mijn moeder heeftd daarbij ook een goed woordje gedaan bij men vader voor ons, en nu we internet in huis hebben, word ze der helemal gek van, ze zegt dat we veeeeel minder meehelpen bij het huishouden, en dat internet ons allemaal gek heeft gemaakt, ik heb soms echt meelij met me moeder ik probeer er minder op te zitten en mijn moeder meer te helpen, maar toch zegt men moeder nog steeds dat ze die computer een keertje kapot gaat gooien, ook meer omdat we der soms ruzie om maken, wie er nu wel of niet op gaat, hebben jullie dat ook bij jullie dat je moeder/vader het niet meer ziiten meet internet??,
maha salama
hahahahahaha zeker herkenbaar
Je moet gewoon een laptop aanschaffen en zon programma halen zodat je internet kunt delen dan ben je ervan af
Doe de deur ops lot alas je aan het internetten bent en als mams vraagtw at je aan het doen bent moet je zeggen: HUISWERK!!!
:zwaai:
Origineel gepost door Cina
Heel herkenbaar :D (sterker nog: zijn wij toevallig zusjes? :D)
misschien wel ja, dat moete we een keertje onderzoeke...... :D :D
misschien wel ja, dat moete we een keertje onderzoeke...... :D :D
DNA-test ofzo :p
chicamaroquia
16-03-2003, 17:29
je had beter deze titel kunnen nemen:
Men moeder maakt de pc kapot!
:p
Onslaught
16-03-2003, 17:29
salaam,
maha salama
( hahahahaha)
zulke symptonen herken ik niet:cool: ( :D )
als mijn broer of broertje er urenlang op zit dan is het goed,dan moedigt me moeder ze aan.
als ik erop zit dan is het,met wie praat je?? wat doe je allemaal??
:rolleyes:
DNA-test ofzo :p
laat me zeker wat wete he, wie weet ben je wel mijn zusje, dan moeten we zeker niet vergete een feestje te bouwen he, ..
PerfectTangawia
16-03-2003, 17:37
Origineel gepost door Onslaught
( hahahahaha)
zulke symptonen herken ik niet:cool: ( :D )
YEP ME TOO... en ik word en nu afgegooid door mijn zusje.. (GHATAR_TANGAWIA..) ik moet weer weg.. HELAAS...
TANGAWIA
Origineel gepost door chica*******a
je had beter deze titel kunnen nemen:
Men moeder maakt de pc kapot!
:p :goedzo:
laat me zeker wat wete he, wie weet ben je wel mijn zusje, dan moeten we zeker niet vergete een feestje te bouwen he, ..
Is goed :p
Wayooooooo :eek: Ik heb precies dezelfde baby-foto als jij...kan geen toeval meer zijn :D
Is goed :p
Wayooooooo :eek: Ik heb precies dezelfde baby-foto als jij...kan geen toeval meer zijn :D
hahahahah, maar verzwijg het tegen de anderen he, niemand mag weten van onze ontdekking,.....
Ghatar_tangawia
16-03-2003, 17:48
Origineel gepost door PerfectTangawia
YEP ME TOO... en ik word en nu afgegooid door mijn zusje.. (GHATAR_TANGAWIA..) ik moet weer weg.. HELAAS...
TANGAWIA
Ze zit er altijd zooooooooooooo lang op!!!!! Ze wil er gewoon niet vanaf als ze mij niet had dan sliep ze waarschijnlijk niet eens :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.