Bekijk originele versie : ; - )
Profiela
22-06-2005, 16:17
Vroeger letten onze ouders niet op wanneer hun eisprong was, ze wisten niet eens wat het was. En voila kind na kind mooi hé...:goedzo:
Moslimmaa
22-06-2005, 16:19
Dat was inderdaad zo.... Ik denk dat het gemakkelijk ging omdat ze er niet zo veel mee bezig waren zoals ons nu....
Profiela
22-06-2005, 16:20
ja wollahila, mijn zus van 13 jaar die weet alles over cyclussen, leert ze op school :moe:
soms gaat ze mijn ma advies geven over menopauze :moe:
:lol::lol:
Dat meen je niet? Wat een grappig zusje hebt jij, alsof je moeder dat wil weten:hihi: Ze kan jou beter les geven toch?
Profiela
22-06-2005, 16:20
Dat was inderdaad zo.... Ik denk dat het gemakkelijk ging omdat ze er niet zo veel mee bezig waren zoals ons nu....
;)
Misschien moeten wij dat ook maar eens gaan doen, misschien heel misschien gaat het dan wat sneller hihi:)
Profiela
22-06-2005, 16:24
wollahila ik kwam vorige keer thuis en mijn moeder had buikpijn toen zei mijn zusje, jajajaja ik weet wat dat is, toen begon ze héél haar leerstof uit te leggen :moe:
en een keer was mijn zus bezig over vrouwen die ouder zijn dan 35 dat ze minder kans hebben op zwangerschap, en toen begon mijn jongste zus te knikken van jjajajajajaja dit en dat en dit en dat. SCHEI UIT JOH, ga met je barbie spelen of zo :moe:
:lol:
Profiela
22-06-2005, 18:06
:haha:
Hoe moet het mij.. ik had een hekel aan biologielessen en schreef altijd alles over :nerd:
Ach, als je maar slaagt toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.