Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Familie of Liefde

Pagina's : [1] 2 3

BentFes
16-03-2003, 15:44

Hoi hoi Ik heb deze topic geopend omdat ik toch vaak hoor dat meisjes of jongens voor hun geliefde kiezen inplaats voor hun familie. Ik zelf zou altijd voor mijn familie kiezen al kan ik zo erg veel van een jongen houden. Ik denk dat de meeste van jullie ook voor hun familie zouden kiezen. Ik wil graag weten wat jullie keus zou zijn als je in een situatie zou zitten waarin je tussen twee dierbare moet kiezen. Een familie lid en je geliefde. ik hoop dat er serieus wordt gereageerd beslama :zwaai:

Lady_moi
16-03-2003, 15:47
ik weet het niet :( ik denk mn liefde of mn familie kwee nie

Liloesh
16-03-2003, 15:47
:confused: ik zou het ook niet weten....

Lady_moi
16-03-2003, 15:48
familie denk ik ma tjeee da moet erg zijn ik hoop dat ik nooit in zulke keuzes moet staan

Lady_Fortuna
16-03-2003, 15:49

Ik denk dat ik voor mijn familie zou kiezen. Kijk een man kun je als het ware vervangen en een familielid niet. Zie verhaal VERLOREN VERLANGENS van C_Oujdia. :blauwkus:

BentFes
16-03-2003, 15:49
Origineel gepost door lady_moi familie denk ik ma tjeee da moet erg zijn ik hoop dat ik nooit in zulke keuzes moet staan niemand wil in zulke keuzes staan, want het is zeker heel moeilijk. Je houdt van je familie, maar natuurlijk ook van de persoon die je hartje heeft veroverd. Het is natuurlijk ook heel moeilijk om iemand te moeten teleurstellen. :)

Onslaught
16-03-2003, 15:50
SOMIGE REACTIE ZIJN HIER FUKCING BULLSHIT MAAR GOED:) IK HOU HT HIER BIJ

BentFes
16-03-2003, 15:51
Origineel gepost door Onslaught SOMIGE REACTIE ZIJN HIER FUKCING BULLSHIT MAAR GOED:) IK HOU HT HIER BIJ :rolleyes: oh ja dan wil ik wel weten van wie :zwaai:

Lady_moi
16-03-2003, 16:20
Origineel gepost door Onslaught SOMIGE REACTIE ZIJN HIER FUKCING BULLSHIT MAAR GOED:) IK HOU HT HIER BIJ Ja zeg! :D

qwatra
16-03-2003, 16:54
salaam, ik weet 1 ding zeker, ik zou voor men familie kiezen, wat ook het geval is, maar ik zal wel eerst proberen het probleem op te lossen tussen me vriendje en familie, zodat ze elkaar toch zouden mogen, en als dat niet lukt, moet ik helaas, me dierbare vriendje de deur wijzen,.. maha salama

PerfectTangawia
16-03-2003, 17:09
Origineel gepost door BentFes Hoi hoi Ik heb deze topic geopend omdat ik toch vaak hoor dat meisjes of jongens voor hun geliefde kiezen inplaats voor hun familie. Ik zelf zou altijd voor mijn familie kiezen al kan ik zo erg veel van een jongen houden. Ik denk dat de meeste van jullie ook voor hun familie zouden kiezen. Ik wil graag weten wat jullie keus zou zijn als je in een situatie zou zitten waarin je tussen twee dierbare moet kiezen. Een familie lid en je geliefde. ik hoop dat er serieus wordt gereageerd beslama :zwaai: ik zou ook voor mijn fam kiezen.. TANGAWIA

BentFes
16-03-2003, 19:55
Origineel gepost door PerfectTangawia ik zou ook voor mijn fam kiezen.. TANGAWIA :goedzo: :D

Toufik19
16-03-2003, 19:56
hangt er natuurlijk van af waarom ze tegen zijn.

BentFes
16-03-2003, 19:57
Origineel gepost door Toufik19 hangt er natuurlijk van af waarom ze tegen zijn. nou euhmm bv je afkomst

Toufik19
16-03-2003, 19:58

Origineel gepost door BentFes nou euhmm bv je afkomst als dit het geval is dan mag je hen niet gehoorzamen volgens de Islamitische wetten.doe je dit wel,dan ben je een overtreder. Er is genoeg bewijs uit de Koran en Hadith die dit bewijzen.

Pagina's : [1] 2 3