Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik begrijp het nog steeds niet...

Liloesh
16-03-2003, 15:23

Ik begrijp het nog steeds niet, als een jongen niet meer maagd is doet men gewoon de ogen dicht en alsof doen er niets is gebeurd. Waarom??? Het is tog een zonde?? Vandaag heb ik zelfs gezien dat het mogelijk is voor meisjes om een hersteloperatie te doen...In holland hebben jullie nogal de benodigdheden. Hoe denken jullie er over?? Als een meisje een "fout" heeft begaan, en uiteindelijk uit elkaar gaat, die jongen zal niets meer in haar zien. Moet ze dan hersteloperatie doen? En wat later trouwt ze...moet ze haar man de waarheid vertellen?? Of moet ze eeuwig blijven leven met de leugen? Maar wat als jullie(jongens) ontdekken(of als ze het zelf bekent) dat jullie vrouw niet meer maagd is...ga je haar afstoten, of geef je haar een kans? Het is misschien al de 100ste topic...maar je maar alle reacties zijn welkom. choekran.

Liloesh
16-03-2003, 15:33
nobody?

chicamaroquia
16-03-2003, 15:35
is deze topic alleen voor de mannelijke yasmina leden bedoeld?

Liloesh
16-03-2003, 15:36
nee hoor voor beide

Liloesh
16-03-2003, 15:40

Ok dat is duidelijk denk ik, maar heb je er geen mening voor junkie?

chicamaroquia
16-03-2003, 15:45
Dat de ogen ervoor worden gesloten bij een jongen is iets wat in onze cultuur zit en altijd zo zal blijven. Dat kun je niet veranderen, dat is nu eenmaal de mentaliteit die onder de marokkanen ( en vele andere volkeren) heerst. Ik zag vanochtend bij de NMO dat er allemaal middeltjes zijn uitgevonden waardoor een vrouw tijdens de huwelijksnacht toch zal bloeden, etc. Ik vond het de grootste onzin die ik ooit had gezien. Als mijn man mij niet op mijn woord vertrouwt, dan heeft hij pech gehad en is hij mijn meest kostbare bezit, mijn maagdelijkheid, niet waard. Als ik niet als maagd het huwelijk in ga (allah ye 7fed) zal ik dat eerlijk vertellen. Hij heeft er recht op om het te weten net zoals ik het recht heb om het van hem te weten. Dit soort dingen wil ik al voor het huwelijk bespreken zodat we geen verrassingen achteraf krijgen. Geloof me, als je goed met elkaar communiceert lossen de problemen zich vanzelf op... ;)

Liloesh
16-03-2003, 15:49
Origineel gepost door chica*******a Dat de ogen ervoor worden gesloten bij een jongen is iets wat in onze cultuur zit en altijd zo zal blijven. Dat kun je niet veranderen, dat is nu eenmaal de mentaliteit die onder de marokkanen ( en vele andere volkeren) heerst. Ik zag vanochtend bij de NMO dat er allemaal middeltjes zijn uitgevonden waardoor een vrouw tijdens de huwelijksnacht toch zal bloeden, etc. Ik vond het de grootste onzin die ik ooit had gezien. Als mijn man mij niet op mijn woord vertrouwt, dan heeft hij pech gehad en is hij mijn meest kostbare bezit, mijn maagdelijkheid, niet waard. Als ik niet als maagd het huwelijk in ga (allah ye 7fed) zal ik dat eerlijk vertellen. Hij heeft er recht op om het te weten net zoals ik het recht heb om het van hem te weten. Dit soort dingen wil ik al voor het huwelijk bespreken zodat we geen verrassingen achteraf krijgen. Geloof me, als je goed met elkaar communiceert lossen de problemen zich vanzelf op... ;) i see...en ik heb het ook bij nmo gezien...die pil ze3ma om kort na geslachtsgemeenschap te bloeden--->> :jammer:

chicamaroquia
16-03-2003, 16:08
Origineel gepost door Liloesh i see...en ik heb het ook bij nmo gezien...die pil ze3ma om kort na geslachtsgemeenschap te bloeden--->> :jammer: Ja echt ziek hè! Een huwelijk is een kwestie van vertrouwen, als je die verantwoordelijkheid niet aankan moet je er niet aan beginnen.

Liloesh
16-03-2003, 16:10
Idd...Maar de mannen voelen zich dan gekwetst....(ook al zijn zij zelf niet meer maagd)..je moet haar toch een kanse geven niet?

Liloesh
16-03-2003, 16:16
Voor de schut?? waarom dan??

Liloesh
16-03-2003, 16:24
Origineel gepost door necromancer je weet toch hoe marokkanen zijn... achter je rug om roddelen of juist je in je gezicht uitlachen... :) i see...

qwatra
16-03-2003, 16:58
salaam, ik moet eerlijk zeggen, van alle jongens die ik ken zij er nog weinigen maagd, weet ik zo (allemaal al met een belgisch meisje geweest, meisje komt zagen dat ie het niet goed doet in...), maar niemand zegt er wat op, ik denk zelfs dat hun ouders het normaal vinden, misschien denken ze dat dat bij het geloof hoort, maar dat is gewoon iets dat te maken heeft met de denkgewoonte, en ik denk dat wij een eeuwenoude gedacht niet zomaar kunnen veranderen en/of verbeteren, je kan natuurlijk altijd es proberen! maha salama

Liloesh
16-03-2003, 17:46
je hebt gelijk...het is en blijf zo zeker :(