Bekijk originele versie : Cellelitus HELPPPPPPP
Droevige_Meid
22-06-2005, 00:02
[ damn ik baal er echt van heb het gekregen op me benen ]
.
[ wat kan ik er aan doen om het weg te krijgen? ]
miss_alhouceima
22-06-2005, 08:43
Had er ook last van maar sinds ik onder de zonnebank ga is het minder geworden. Ik weet niet of het daar door komt maar ze zijn minder.
Optie???
Droevige_Meid
22-06-2005, 23:23
miss_alhouceima ik ben bang om onder de zonnebank te gaan hahaah we hebben er 1tje thuis maar ga er nie onder ben er 2 keer onder geweest met angst a3d haahaha
babynajat
22-06-2005, 23:27
misschien dat je beenoefeningen moet doen zodat het wat strakker wordt en het verdwijnt..:confused: bij mij is dat wel zo...
mabrouka
23-06-2005, 09:14
misschien dat je beenoefeningen moet doen zodat het wat strakker wordt en het verdwijnt..:confused: bij mij is dat wel zo...
yep trainen doet wonderen.. je moet er voor zorgen dat je talgklieren, je bloedvaten en je huidcellen in beweging blijven en steeds vernieuwen... :D
het heeft niets met dik of dun te maken.. ook dunne meiden kunnen er last van hebben!!
Pink_Rose
23-06-2005, 10:32
Ik heb het ook en ik ga insch allah na de zomervakantie sporten. Sporten is de beste remedie!
Droevige_Meid
23-06-2005, 12:35
Ik ben zo luiiiiiiiiii , ik onderneem geen actie om te sporten maar ik ga het wel doen hahaa
MissGangsta
23-06-2005, 15:23
Er bestaat toch een soort van creme ofzo tegen cellulitus..?
Maar of het werkt..... :kweetnie:
mabrouka
23-06-2005, 15:28
Er bestaat toch een soort van creme ofzo tegen cellulitus..?
Maar of het werkt..... :kweetnie:
kijken jullie weleens naar kassa?!?! iwa daar proberen ze diedingen uit.. geen resultaat!!! aftrainen is echt het beste.. bij mij is het ook vermindert maar nog niet de resultaat die ik wil ;)
Funk_Lady_Flex
23-06-2005, 15:30
Join the club :(
Had er ook es een lyntje op mn been ma om de 1 of ander reden is het vanzelf weggegaan?
En nu heb ik opnieuw eentje by mn dyen is verschrikkelyk zal zekers komen door te weinig beweging
Tyd om ons vélo te pakke :D
mabrouka
23-06-2005, 15:31
Had er ook es een lyntje op mn been ma om de 1 of ander reden is het vanzelf weggegaan?
En nu heb ik opnieuw eentje by mn dyen is verschrikkelyk zal zekers komen door te weinig beweging
:hihi: in plaats van de bus :hihi: goede oude tijd... van vroeger.. elke dag 10km fietsen.. nu word ik er al moe van het dneken :hihi:
MissGangsta
23-06-2005, 15:32
kijken jullie weleens naar kassa?!?! iwa daar proberen ze diedingen uit.. geen resultaat!!! aftrainen is echt het beste.. bij mij is het ook vermindert maar nog niet de resultaat die ik wil ;)
Oohh oké....
Ja van trainen krijg je altijd het beste resultaat. Maar zoooo lui om te gaan trainen hahaha.
MissGangsta
23-06-2005, 15:33
Jaaaa echt wel !
Ik heb zooo lang niet meer gefietst dat ik me niet eens meer kan herinneren wanneer de laatste keer was.. :maf2:
Funk_Lady_Flex
23-06-2005, 15:33
Haha ja is toch plezant gewoon keer voor de lol gaan fietsen met vriendinnen toerke gaan doen enzo :D
:hihi: in plaats van de bus :hihi: goede oude tijd... van vroeger.. elke dag 10km fietsen.. nu word ik er al moe van het dneken :hihi:
mabrouka
23-06-2005, 15:43
Haha ja is toch plezant gewoon keer voor de lol gaan fietsen met vriendinnen toerke gaan doen enzo :D
nee ik betaal nu duiten met geld om te kunnen sporten... :D :D overdag eten en savonds afsporten :D maar het kan zeker leuk zijn om te fietsen met je marokkaanse vriendinnen die geen fiets hebben :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.