Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is vaak niets anders dan het uiten van pure sex-lusten

Pagina's : [1] 2

Ali_Z
16-03-2003, 12:41

Stelling: LIEFDE wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door sexlusten. Ik ben het er wel mee eens. Het is niet voor niks dat veel meiden zich aandachts-geil kleden. Dan denken ze dat ze aantrekkelijker worden voor de jongens als ze zich sexy kleden. De jongens worden zogenaamd verliefd...op wat verliefd...>>Ja precies op die lekkere bil en die 2 ballen die uitdagend door haar truitje schijnen. En later gaan ze zeuren dat jongens players zijn. Domme wijven. Met andere woorden, stelling 2: Als je je aandachts-geil kleedt dan vraag je er om, om geplayed te worden. :Iluvu: Ik ben gister trouwens 364 keer "verliefd" geworden. Oke.....allemaal klaar voor de start..........AANVALLUH

Ali_Z
16-03-2003, 12:48
Origineel gepost door cheetah :watte?: :cool: JAH je bent sprakeloos he, ik sla altijd de spijkers keihard op de kop. MAMA MIA IM SO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD....:D

KI_kracht
16-03-2003, 12:50
Origineel gepost door Ali_Z Stelling: LIEFDE wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door sexlusten. Ik ben het er wel mee eens. Het is niet voor niks dat veel meiden zich aandachts-geil kleden. Dan denken ze dat ze aantrekkelijker worden voor de jongens als ze zich sexy kleden. De jongens worden zogenaamd verliefd...op wat verliefd...>>Ja precies op die lekkere bil en die 2 ballen die uitdagend door haar truitje schijnen. En later gaan ze zeuren dat jongens players zijn. Domme wijven. Met andere woorden, stelling 2: Als je je aandachts-geil kleedt dan vraag je er om, om geplayed te worden. :Iluvu: Ik ben gister trouwens 364 keer "verliefd" geworden. Oke.....allemaal klaar voor de start..........AANVALLUH volgens mij worden alleen de meiden geplayed die ook geplayed willen worden. er zijn genoeg meiden die "aandacht-geil" kleding dragen en zich niet laten playen. en kan die stelling niet anders? Stelling: LIEFDE wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door sexlusten. kan die niet zijn ? Stelling: sexlust wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door liefde.

Ali_Z
16-03-2003, 12:54
Origineel gepost door KI_kracht volgens mij worden alleen de meiden geplayed die ook geplayed willen worden. er zijn genoeg meiden die "aandacht-geil" kleding dragen en zich niet laten playen. en kan die stelling niet anders? Stelling: LIEFDE wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door sexlusten. kan die niet zijn ? Stelling: sexlust wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door liefde. Je kan m wel omdraaien ja, maar dat is toch wel een stuk minder erg dan zoals ik hem heb neergezet. Sex is een manier om je liefde te uiten, daar is niks mee. Maar ik heb het over de omgekeerde situatie. En die meiden die zich aandachts-geil kleden en zich niet laten playen hebben intussen zoveel ervaring opgedaan met players dat ze die langzamerhand wel herkennen. Het zijn echte profs op het gebied ban playerwetenschappen.....

KI_kracht
16-03-2003, 12:59

Origineel gepost door Ali_Z Je kan m wel omdraaien ja, maar dat is toch wel een stuk minder erg dan zoals ik hem heb neergezet. Sex is een manier om je liefde te uiten, daar is niks mee. Maar ik heb het over de omgekeerde situatie. En die meiden die zich aandachts-geil kleden en zich niet laten playen hebben intussen zoveel ervaring opgedaan met players dat ze die langzamerhand wel herkennen. Het zijn echte profs op het gebied ban playerwetenschappen..... je begon je topic met volgende zin: Liefde is vaak niets anders dan het uiten van pure sex-lusten. en wat ik probeerde te zeggen is dat het ook vaak is dat sex lusten vaak niets anders dan het uiten van pure liefde is. de nederlanders die zeggen ook de marokkanen zijn vaak dieven. terwijl het maar een klein groepje is. begrijp je wat ik bedoel Ali_Z ?

cheetah
16-03-2003, 13:02
Origineel gepost door Ali_Z :cool: JAH je bent sprakeloos he, ik sla altijd de spijkers keihard op de kop. MAMA MIA IM SO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD....:D :watte?: :watte?:

Ali_Z
16-03-2003, 13:03
Origineel gepost door KI_kracht je begon je topic met volgende zin: Liefde is vaak niets anders dan het uiten van pure sex-lusten. en wat ik probeerde te zeggen is dat het ook vaak is dat sex lusten vaak niets anders dan het uiten van pure liefde is. de nederlanders die zeggen ook de marokkanen zijn vaak dieven. terwijl het maar een klein groepje is. begrijp je wat ik bedoel Ali_Z ? Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, maar heb je wel goed mijn reactie gelezen? In beide situaties vaak, kan zowiezo niet niet.....

praatjes
16-03-2003, 13:19
Wie gelooft in sex-lusten op het eerste gezicht ?

shafia
16-03-2003, 13:43
ASTAFIRULLAH volgens mij kennen jullie niet de defenitie van liefde, waar jullie het over hebben is lust. en daarom heeft Allah swt een relatie verboden om dit soort rare iedeen van liefde. walikom salaam shafia

AbaHoeCh
16-03-2003, 13:50
Origineel gepost door shafia ASTAFIRULLAH volgens mij kennen jullie niet de defenitie van liefde, waar jullie het over hebben is lust. en daarom heeft Allah swt een relatie verboden om dit soort rare iedeen van liefde. walikom salaam shafia :hoera: :hoera: :hoera: :goedzo:

Ali_Z
16-03-2003, 13:53
Origineel gepost door shafia ASTAFIRULLAH volgens mij kennen jullie niet de defenitie van liefde, waar jullie het over hebben is lust. en daarom heeft Allah swt een relatie verboden om dit soort rare iedeen van liefde. walikom salaam shafia Volgens mij moet jij de topic nog een keer gaan door lezen, trouwens wie zegt dat het uitsluitend over relaties voorhet huwelijk gaat.

Ismahane82
16-03-2003, 13:53
Origineel gepost door Ali_Z Stelling: LIEFDE wordt in veel gevallen puur aangewakkerd door sexlusten. Ik ben het er wel mee eens. Het is niet voor niks dat veel meiden zich aandachts-geil kleden. Dan denken ze dat ze aantrekkelijker worden voor de jongens als ze zich sexy kleden. De jongens worden zogenaamd verliefd...op wat verliefd...>>Ja precies op die lekkere bil en die 2 ballen die uitdagend door haar truitje schijnen. En later gaan ze zeuren dat jongens players zijn. Domme wijven. Met andere woorden, stelling 2: Als je je aandachts-geil kleedt dan vraag je er om, om geplayed te worden. :Iluvu: Ik ben gister trouwens 364 keer "verliefd" geworden. Oke.....allemaal klaar voor de start..........AANVALLUH Hoi Ali Jij bent toch getrouwd? Dus jij mag helemaal niet andere meisjes kijken! :zwaai:

Ali_Z
16-03-2003, 13:56
Origineel gepost door Ismahane82 Hoi Ali Jij bent toch getrouwd? Dus jij mag helemaal niet andere meisjes kijken! :zwaai: Ik getrouwd...... :confused: Damn ben getrouwd zonder dat ik op de hoogte ben. Weet je ook toevallig met wie?? En weet je ook of ik kinderen heb?? WAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW ik ben getrouwd......JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE...waar is mn vrouwtje...heb ik al die nachten voor niks alleen doorgebracht :kwaad: PS> Hoe kom je daar nou weer bij?

Ismahane82
16-03-2003, 13:59
Laatst had je een topic geschreven over dat je pas getrouwd bent en dat je een aantal standjes wilde doen met je vrouw en dat wilde zij niet. En toen vroeg je ook wat voor standjes geoorloofd zijn. :zwaai:

shafia
16-03-2003, 14:01

broeder laten we eerlijk zijn als jij aangeeft dat meisjes zich schaars kleden en dat je daar dan verliefd op wordt dan gaat het niet over een huwelijk kom op broeder..... maar goed gair inscha Allah walikom salaam wr wb shafia

Pagina's : [1] 2