Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie o Wie kan me helpen

hamdoulilah
21-06-2005, 23:16

Salaam aleikom, Ik heb een vraag voor jullie, ik ga inscha'allah dit jaar naar Marokko met mijn zoon die is dan 5,5 maanden en ik heb zón baby reis uitzet lijst nodig waar dan ook echt alles staat wat ik nodig heb. ik ben zo bang dat ik iets vergeet. Misschien kennen julie een web-sites waar zulke uitzetlijsten staan. Alvast bedankt voor jullie hulp een dikke kus van de kleine NABIL mijn zoontje.

tangia21
21-06-2005, 23:17
ik maak wel die lijst voor je :D

houda99
21-06-2005, 23:19
Wees niet bang. Alles wat ze hier hebben hebben ze daar ook. Onderschat Marokko niet :p Het enige wat ik mee had genomen was voldoende opvolgmelk, maar deze hebben ze daar natuurlijk ook.

tangia21
21-06-2005, 23:22
luiers babydoekjes katoenen kleding zinkzalf baby shampoo baby wasgel 2 speentjes (die van marokko zijn zo groot) 2 drinkflessen (of 1 fles en 1 beker) klamboe antimuggen creme diareepoeder paracetamol zetpillen petje of hoed strandspeeltjes je kind laten prikken bij de huisarts (heel belangrijk) thermometer zakdoekjes schoenen (meestal 2 paar) strandsandaaltjes zonnebrandcreme (beste minimaal factor 40) kinderhapjes melk babyolie

boyengirl
21-06-2005, 23:36

dat heb ik ook alle maal klaar gezet TANGIA21 moet alleen nog iets voor tegen muggen haalen hier zullen veel dames iest aan hebben bedankt boy en girl

hamdoulilah
22-06-2005, 22:16
Dames heel erg bedankt voor jullie reacties.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke zoen van mij en Nabil (mijn zoontje)

lilchakir
22-06-2005, 23:37
luiers babydoekjes katoenen kleding zinkzalf baby shampoo baby wasgel 2 speentjes (die van marokko zijn zo groot) 2 drinkflessen (of 1 fles en 1 beker) klamboe antimuggen creme diareepoeder paracetamol zetpillen petje of hoed strandspeeltjes je kind laten prikken bij de huisarts (heel belangrijk) thermometer zakdoekjes schoenen (meestal 2 paar) strandsandaaltjes zonnebrandcreme (beste minimaal factor 40) kinderhapjes melk babyolie buggy erg belangrijk paresol kangeroe roosvicee foto toestel met rolletjes om baby fotos mee te maken

Mazoz
22-06-2005, 23:46
Salam Alaykoum Je kunt ook op onderstaande link even kijken. http://www.kids-and-trips.nl/index.php?id=174