Oke wie van deze mensen willen er mee????? :D :D
De onzichtbare mensen zijn ook uitgenodigd
AdamX, aishaqandisha, Aislin, ambition, ana_zwiena, anoniem_girl, Assia_20, ayman256, bebo, Beni Bouyachie17, Berbera, Brownie, Cepasa, cheekygirl, cheetah, doe, dounia90, dunyaatje, elise, el_mos_li_ma, emshoum19, eric, Faisel21, fareskaram, farkous, Ferdous_, Fes007, flowertje101, GiZo, haileselassie, hajar1999, Hanaetje, hayatoe, Hidajatoeallah, Hindje, hind_99, houda25, Ibtissame17, ilyas_22, izan, Jebli-Tangaoui, KARIM20, karim_1984, kickgirl, Lady Fortuna, lala_amira2, lala_fatima, lala_hamoesh, leila81, Lela_magreb, Lella_EL_Habiba, lola18, Lotvia, Lovertjuh, magrebia84, malika_sweety, Manaar, maroc2002, Marocca, Maroc_Guarde, masrawy, Masriya, Massilya20, Meditel22, mezguitiya, missleila2002, miss_couscous, miss_elhoceima, mistarifest, mocroqueen, mohameddddddddd, MSsVEGETA, Nadia89, Nadia_amazing, NADORGEKK, naima27, Naoual004, noritwal, Oem zackaria, OneTouch, PABLO_ESCOBAR, PiPa, piraat, Proud_Maroccan, Quanto, riffiababe, RiFFia_GirLie, RwInA, S&M, S.samira, Sabrin16, Salaama, samarina, Sidi Abid, Souraya23, souskebab, strijder, sweetdroopy, sweetsamira, tachelhit102, tangaouiaa, TANGER, tarrifest, TemsoenT, tetuania4life, toety, Tropicana, TwinkleEye_19, Uitgeblust, wadiplayer, wardaroosje, ya27, Yousragirly, Ziennarif, zin 'n midar, Zoeffree, zoofijn, _h4T3d_sE7eN
Mijn naam staat er niet bij, maar ik ga inchallah volgende week zaterdag.
Origineel gepost door Najib26
Mijn naam staat er niet bij, maar ik ga inchallah volgende week zaterdag.
Najib er stond duidelijk ''ook onzichtbare mensen zijn uitgenodigd'' :kwaad: :)
ya shoarma freak gierigerd ... :D
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
ssssssst niet iedereen hoeft het te weten. :kwaad:
mensen die niet meegaan zullen ook geen gratis shoarma eten :D
SweetRose
16-03-2003, 00:17
Naar waar gaan? :stoned:?
Ghatar_tangawia
16-03-2003, 00:18
Ik ga morgen leren :cool:
Origineel gepost door zin 'n midar
Belg :rolleyes:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Die shoarma daar krijg ik echt niet in mijn strot. Vertrouw ik niet. Uit een onderzoek bleek dat van alle shoarmazaken in Nederland bijna de helft varkensvlees daarvoor gebruikt. En ook al gebruiken ze rundvlees, dan is het nog de vraag of het halal is - ook al zeggen zij van wel.
Origineel gepost door Ghatar_tangawia
Ik ga morgen leren :cool:
Wat heeft dat met gratis shoarma eten te maken :maf2:
Ghatar_tangawia
16-03-2003, 00:20
Zwarte markt ;)
http://www.beverwijksebazaar.nl/
http://www.beverwijksebazaar.nl/images/diashow/dia009.jpg
Origineel gepost door Najib26
Die shoarma daar krijg ik echt niet in mijn strot. Vertrouw ik niet. Uit een onderzoek bleek dat van alle shoarmazaken in Nederland bijna de helft varkensvlees daarvoor gebruikt. En ook al gebruiken ze rundvlees, dan is het nog de vraag of het halal is - ook al zeggen zij van wel.
Waar ik het eet is in ieder geval te vertrouwen. Ik ken die mensen persoonlijk. HOOP IK :rolleyes:
SweetRose
16-03-2003, 00:23
ahh zooo thx najib ;)
rifia girl :melig:
en house :kwaad: :zweep:
Is er nou echt niemand die met me mee wil :( :(
zin 'n midar :D :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.