Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MAROKKO Here I come!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-03-2003, 23:55

Hallo dames en heren, Wie kent er hele leuke maar dan bedoel ik ook leuke toffe discotheken in Marokko? Hoeft niet een bepaalde plaats te zijn. Graag reacties!!! Daankjewel!!!!! :letsparty :zwaai:.

Nounousa
16-03-2003, 00:22
La hawla wa la qoewata ille billeh ITAQI ALLAH!

Mogast
16-03-2003, 02:14
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Ja ik ken er wel een paar: -Erkempoe-in op de dhar an iseb7oenen -The agh Jour in Thamarakt -The Jihado's in Temsaman Allemaal minimumleeftijd van 40 jaar en alleen entree met minstens 20cm baard, dames zonder Niqaab sowieso geen entree. Alles disco's behouden het recht om iedereen de toegang te weigeren, maar in tegenstelling tot Nederland kunnen Eero's wel wat betekenen voor je. Wat je ook doet, denk aan dat ene uur dat onvermijdelijk is, het uur van Allah(swt)

Misteek
16-03-2003, 11:54
Goed gezegd, Mogast ... Ma3assalama, *Misteek*

shafia
16-03-2003, 12:15

ASTFIRULLAH NEE DANK JE WEL IK BEN LIEVER ERGENS WAAR GEEN SJETAAN IS,

yasminne
16-03-2003, 18:11
Marokko tot volgend jaar

xxxxxx
17-03-2003, 10:40
ja weet je dat is echt een BELACHELIJKE VRAAG!!!!! DAT IS HET ENIGE WAT IK HIEROVER KAN ZEGGEN! aoedoe bilahi mina sjatani rajiem bismilahi ra7mani ra7im!!!

shafia
17-03-2003, 11:55
waarom mensen naar dingen sturen die niet goed zijn en dan dat ze Nederlandse zijn??? je weet nooit of Allah swt hun nog zal leiden walikom salaam shafia

samira_rabat
17-03-2003, 12:07
Ten eerste ik stuur niemand ten tweede zijn het allebei nederlanders!!!!!!

shafia
17-03-2003, 12:11
ja en dan????????? ik ben ook Nederlandse en moslima en cultuur is niet belangrijk, en geloof me je leid iemand niet om die naar disco te sturen mijn vriendin heeft me altijd verhalen over de profeet(vrzmh) verteld en ze zei ook dat opstap gaan niet goed is enzo.. en daardoor ben ik ook veel gaan na denken dus aub zuster bedankt goed waar je mee bezig bent. leid je iemand tot de islam of verwijder je iemand van de islam? Allah oe Allem walikom salaam wr wb shafia

islamheart
17-03-2003, 14:28
shafia goedgezegd meid!!!! het kan altijd nog goedkomen met nederlanders! cultuur = nonsens!!! de islam cultuur daaraan moeten wij houden!!!!

Mogast
17-03-2003, 14:42
de islam is geen cultuur, de islam is enkel de richtlijn die je moet volgen om zowel in dit leven als in het leven hierna gelukkig te zijn. Cultuur is enkel vasthouden aan gewoontes en tradities etc., die horen bij je afkomst. Cultuur is goed zolang het maar niet tegen spreekt met de Islam.

blijfjezelf
17-03-2003, 14:51
Sorry ik begrijp best vele reacties van mensen maar iemand wil gewoon iets weten als je het er niet mee eens bent dan geef je gewoon geen antwoord. En al deze mensen hier die (zogenaamd) alles weten over de Islam wat doen jullie op deze forum. Ga dan naar een forum speciaal alleen voor de Islam dan hoef je veel van "de onzin vragen/antwoorden" niet te lezen. Ja het spijt me voor deze reactie. Maar ik raak hier lichtelijk van geirriteerd. Er wordt namelijk niet gevraagd of dit Haram is ja of nee ( want dan wordt jullie reactie gewaardeerd ) er wordt gevraagd of je een leuke discotheek weet. ps. Mochten je vrienden in Marakech komen dan kunnen ze naar PARADISE gaan. Een hele leuke disco ( geen rare gasten ofzo) grt

Mogast
17-03-2003, 18:39
Dus met andere woorden wil jij zeggen omdat de wereld verrot is dat wij met zijn allen gewoon mee moeten gaan met de verrotting. Nou sorry hoor, zo zi het niet in elkaar en bovendien is het de plicht van elke moslim om zijn medemens te stimuleren in het volgen van de islam. Uiteraard is een discotheek niet de oorzaak van zondes, maar de persoon zelf, alleen is het wel zo dat het discotheken-milieu natuurlijk wel de geschikte omgeving is om je zelf te verliezen. En de bullshit dat men hier niet over de islam mag praten is het toppunt van domheid. De Islam is overal bespreekbaar en als je oelt aangevallen door een topic zegt dat alleen maar iets over jezelf.

Bent_Fes
17-03-2003, 18:49

Origineel gepost door chiwawa haloo mensen waar gaat dit naartoe iemand die vraagt of er leuke uitgaansplaatsen zijn en jullie vallen meteen aan met rare domme opmerkingen WAT NOU het is haram en daar is de SJETAAN de enige grote sjetaan zijn wij el mgarba en dat het haram is bullshit waar ergens staat in de koran dat discotheken haram zijn NERGENS als jullie ze3ma de koran hebben gelezen dan staat er ook in dat je mensen niet mag beledigen en dat doen jullie WEL er word iets normaals gevraagd en hupsekeee de heilige engeltjes hebben hun woordjes klaarliggen ik zelf ken meiden die uitgaan maar bijna geen contact hebben met jongens en voor de rest zichzelf zijn en er zijn van die heilige wajooooo die zijn nooit op school omdat ze s'morgens de trein pakken naar amsterdam STIEKEM ofzo naar hun ze3ma vriendjes en dan komen ze zeggen dat uitgaan haram is wat is er haram aan n gebouw met kleur verlichting en harde muziek ik lach me dood om jullie pleas mensen hou op met dat schijnheilig gedoe als uitgaan zo een schande was dan waren er toch geen discotheken in ons land gebouwd een land met een moslims geloof SHAFIA JIJ BENT DE SJETAAN HIER by the way de vetste dicotheek is de beachclub in skhirat vriendjes de drugsdealertjes Jouw woorden zeggen al genoeg over jou, en best triest (en dat meen ik), dat jij niet weet wat haram en halal is.....en nog eens iemand Seitan noemen, die alleen iemand van het Vuur (hel) probeerd te behoeden! We zijn moslims, en moeten elkaar op het rechte pad proberen te leiden...en niet averechts! Kijk dat jij doet waar je zin in hebt, zonder aan de dag Des Oordeels te denken, en hoe jij je aan Allah swt dan zal verantwoorden..dat is jouw zaak! Maar kom hier niet mensen uitschelden, en vertellen hoe de islam in elkaar zit en wat halal en haram is, want jij hebt het echt bij het verkeerde einde door te roepen dat discotheken bezoeken "halal" is! Wa salaam

Pagina's : [1] 2 3