Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als Je Langer Bent, Dan Je Man, Wat Zou Je Doen?

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
15-03-2003, 22:17

Salaam Alei3koum, Stel je eens voor dat je gaat trouwen met iemand, om wie je erg veel geeft. Jullie houden van elkaar en jullie zijn het voor elkaar, alleen de man, die vindt dat er een kleine probleempje is..... Hij vindt dat jij als vrouw of als meisje ietsje langer bent, dat hij....hij wil langer zijn, dan een vrouw.... Wat zou je dan doen? Zou je hem proberen overtuigen, dat lengte in de liefde niks uitmaakt en gewoon volhouden, dat het echt niet erg is, dat je wat langer bent dan de man...... Hoe dan ook: je kan hem niet overtuigen, wat je ook maar probeert, hij vindt het nog steeds erg...terwijl hij alles voor je overheeft...... :rolleyes: Wat zou jij doen, in zo een situatie? Zou je het toch maar proberen en hem overtuigen dat het helemaal niet erg is, als een meisje ietsje langer is of zouden jullie wegen hierbij stoppen....... Ik hoor het nog wel van jullie....... Gegroet

elhabiba
15-03-2003, 22:24
in echte ware liefde zal lengte zeker nix uitmaken...denk ik...

_MaJesTeiT_
15-03-2003, 22:24
Origineel gepost door helleau is dit bij jou zo?? Nee hoor....een goede vriendin van me vroeg mij om raad....ik kon haar niet helpen...... ;)

Dreamlover
15-03-2003, 22:27
Dat lijkt me dan eGt wreed.. :( :eek:

elhabiba
15-03-2003, 22:30

hij had het toch op het begin al gezien is niet iets waar je as later achterkomt denk ik... :rolleyes:

wafa_armani
15-03-2003, 22:56
dan heeft hij blijkbaar niet "alles" voor je over ;)

Ghatar_tangawia
15-03-2003, 23:57
O my god!!! Jullie hebben er toch geen problemen mee hoop ik? Ik bedoel er zijn zoveel stelletjes waarbij de meiden langer zijn hoor.. Doenya hanya... :D

Hanaetje
16-03-2003, 00:12
Seg....als die man dat zoo erg vind, waarom is die er dan er verliefd op geworden....ik bedoel je ziet toch als ze rechtstaat dat ze dan langer is hé...zou maar stom zijn als hij erna vind dat je té lang bent..dan moest hij in 1ste instantie niet "iets" met haar willen hé...als hij er nu last van heeft....It doesn't make any sense.... En by the way als hij er verliefd op is dat hij er zelf mee wilt trouwen....ik zou zeggen deal with it...! You want her , then you'll have to accept the whole packettttt ! Thalla XxX Hanae !

SmoothScorpio
16-03-2003, 00:16
Ik vind het dom dat mensen daar zo'n probleem van maken, wat maken die paar centimeters nou uit..????? ik ken zoveel mannen met langere vrouwen. als dat meisje nou 10 cm groter is kan ik het begrijpen, maar een paar cm maakt toch niet uit....moet ie maar op zn timbas gaan lopen :D

ilyas_22
16-03-2003, 00:17
Niet trouwen . ;)

HalfBlood
16-03-2003, 00:29
Origineel gepost door ilyas_22 Niet trouwen . ;) prussies :D

SweetRose
16-03-2003, 01:04
Ik moet echt geen schrik hebben voor dat..kben altijd kleiner dan de manne :rolleyes: ongeloofelijk..:melig: maar ergens vind ik dat wel goed...:bril: een puur klein dutske :D:D :zwaai:

Hanaetje
16-03-2003, 01:05
Origineel gepost door Half Blood prussies :D wééral prussies.... :rolleyes: wat is dat nu ????????? :confused: :D

someone20
16-03-2003, 02:33
Ik ben zelf 1.73 :watte?: Ik zou zeggen take it or leave it. Of beter gezegd,ja schat inderdaad je bent te klein voor me zou er ook niet mee kunnen leven. Laat maar lekker gaan.

HalfBlood
16-03-2003, 02:48

Origineel gepost door Hanaetje wééral prussies.... :rolleyes: wat is dat nu ????????? :confused: :D :(.. jij houdt niet van me !

Pagina's : [1] 2