Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als iemand je hand komt vragen.

Kenza
20-06-2005, 14:40

Een vraagje aan iedereen... Stel je vriend komt je hand vragen en je besluit ja te zeggen. Eerste keer komen ze dan met suiker en al. Nadat je ja zegt komen ze de tweede keer met henna , ringen etc.. Wat gebeurt er dan zoal op zo een dag.. Geef je een feestje,?? wat is de bedoeling? Kan iemand mij dat vertellen.. Alvast bedankt!

hounaidatje
20-06-2005, 14:43
we hebben er een gezellige avond van gemaakt, alleen dichte familie, mannen en vrouwen apart.

droogkloot19
20-06-2005, 14:56
de mijne hebben we in de disco gevierd man daarna in een nagtclub aan de haven met jonkos en dronkiess...:P:P:P:P:P

Kenza
20-06-2005, 15:15
Hey mensen, \ even serieus blijven.. Heb je ook een lebsa aangehad,hoe heb je dat aangepakt?? Tips aub!

droogkloot19
20-06-2005, 19:26

ik denk gewoon een simpele lebsa oe safie..en ze3ma een feestje met je broers en zussen en die van hem erbij safieis genoeg...denk ik..:)...ik ben nooit hand gevraagt..

Douniatjeee
20-06-2005, 22:23
Meid, voor mij breekt die dag binnenkort aan. Ik ga gewoon een mooie, maar simpele lebsa aantrekken. We gaan gewoon een etentje bij ons thuis houden. Zijn familie komt (ouders, broers, zussen, schoonzussen, zwager, etc.) en bij mij precies hetzelfde. Misschien van allebei de kanten nog 1 tante, meer niet. Gewoon mannen en vrouwen apart en als we ringen gaan doen enzo aan het eind, dan gewoon met z'n allen ff dansen enzo. Iedereen is toch close-familie van elkaar :D Maar het ligt aan jou meid, wat jij wilt. Er zijn mensen die het supergroot houden en anderen weer helemaal niet. Ik hou het liever klein en lekker sparen voor een mooie bruiloft!

droogkloot19
21-06-2005, 13:48
oow van harte gefeliciteerd...meid...lah ikemel bigir meid...

Sabrya82
21-06-2005, 22:56
Bij mij is de moeder al geweest van mijn vriend om kennis te maken met mijn moeder maar nog niets specifiek gedaan...zijn ouders zijn gescheiden en dus staat de moeder er alleen voor... Binnenkort inchallah komen ze echt mijn hand vragen, maar is dat gewoon WEER kennis making of ook meteen de verloving want ik lees nu veel verschillende verhalen..... en moeten ze dan ook zoveel dingen meenemen..... zo ik snap er helemaal niets meer van....