Bekijk originele versie : waar blijft The Romance na het huwelijk???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
je komt eindelijk de ware tegen, je brengt met hem/haar de beste tijd van je leven mee en dan kom het het moment!!! je gaat er eindelijk mee trouwen....gelukkig, verliefd.....
na een tijdje, wordt alles zo gewoon, ieder van jullie pakt zijn leven weer op... de man is niet meer die ene leuke originele man die alles voor je doet en de vrouw is niet meer dat levendig meisje die je zo integreerde. Je hebt nogwel leuke tijden samen, je hebt zekerheid...maar ja als je van die jongen verliefde stelletjes tegen komt op straat?!?!?!?! doet het dan niks met je? mis je die goede oude tijden dan niet?
ik vraag me vaak af hoe getrouwde stellen dit ervaren, we weten allemaal wel hoe het voelt als je nog singel bent, je verlangt er naar, je droomt er van als jong meisje en als man leef je je leven tot de liefde je overvalt.
het is ook nooit goed hé!!! ben je alleen verlang je ernaar... ben je samen wordt het normaal. kan het niet eeuwig duren net als in die films? ik bedoel, waar leven we allemaal voor? is het niet voor de liefde? of verschil de mening van de liefde bij iedereen. Bij de ene is het dan zekerheid (vrouw) en bij de andere is het rust (man). En waar blijft het VUUR, the ROMANCE, rode rozen...???? moet je niet als stel je leven spannend houden?
ik denk dat er genoeg mensen dit ervaren via kennissen en vrienden waardoor het eigenlijk beangstigend kan worden voor de genen die nog niet getrouwd zijn!!!
graag wil ik jullie mening horen en vooral van de getrouwde stellen>
groetjes :zwaai: :verliefd: :zwaai:.
Ik heb me te weten te informeren dat ik voor Allah leef.
MariamaMslma
15-03-2003, 22:37
prachtig antwoord maar dat heeft niet echt veel met de vraag te maken he liloesh.
Ik ben zelf niet getrouwd dus kan niet uit ervaring spreken.
Maar ik denk dat je zelf dat in de hand hebt. Ik ga ervan uit dat het echt niet voor altijd passie en romantiek kan zijn. Maar liefde blijft, en je leven veranderd zeker. Maar je hebt zelf in de hand op welke manier dat gebeurt. Je moet zelf ook veel inbrengen, en zeker niet alles verwachten van hem(dat is een fout die veel meiden maken)
En je moet weten waar het uiteindelijk om draait, niet te zwaar trekken aan dingen zoals kadootjes en uitjes, als dat soort dingen jou gelukkig maken, dan heb je een grote fout gemaakt door te trouwen( wederom een grote fout die wordt gemaakt)
Zo zie ik het tenminste :D
Sweet_Diamond
13-04-2003, 23:34
Origineel gepost door MariamaMslma
prachtig antwoord maar dat heeft niet echt veel met de vraag te maken he liloesh.
Ik ben zelf niet getrouwd dus kan niet uit ervaring spreken.
Maar ik denk dat je zelf dat in de hand hebt. Ik ga ervan uit dat het echt niet voor altijd passie en romantiek kan zijn. Maar liefde blijft, en je leven veranderd zeker. Maar je hebt zelf in de hand op welke manier dat gebeurt. Je moet zelf ook veel inbrengen, en zeker niet alles verwachten van hem(dat is een fout die veel meiden maken)
En je moet weten waar het uiteindelijk om draait, niet te zwaar trekken aan dingen zoals kadootjes en uitjes, als dat soort dingen jou gelukkig maken, dan heb je een grote fout gemaakt door te trouwen( wederom een grote fout die wordt gemaakt)
Zo zie ik het tenminste :D
Ik ben t helemaal met je eens.......op die manier zal t vast wel leuk en romantisch blijven........als je alleen er op gaat zitten wachten tot hij t iniatief neemt, jah, dan zal t vast heel snel gaan verwateren................. :zwaai:
jawhara1
14-04-2003, 09:31
Awel als ik naar mijn ouders kijk . Denk ik altijd , ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn . Ze zijn 23 jaar getrouwd en hebben twee kinderen .
Awel mijn vader halt nog elke week verse bloemen voor mijn moeder . Ze gaan nog samen uiteten , naar de film . ze verrassen elkaar nog regelmatig . ik vind het prachtig om hun bezig te zien .
Sabra1976
14-04-2003, 12:46
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een paar maanden getrouwd. En het gaat hardstikke goed. We zijn nog steeds erg verliefd, maar soms heb je dagen dat die gevoelens wat minder hevig zijn. Maar dat is helemaal niet erg. Je kan niet altijd in een verliefde bui leven, is niet gezond denk ik.
Maar het gevoel van houden van wordt alleen maar sterker, want je probeert samen een leven op te bouwen, ervaart alles samen. Het is een heerlijk gevoel te weten dat er iemand van je houdt, no matter what. En jij als vrouw moet je man ook veel aandacht geven, zodat hij zich speciaal voelt.
En niet te vergeten wederzijds respect voor elkaar, niet proberen de ander te veranderen. En met elkaar blijven communiceren ook al heb je geen zin. En ja soms is het echt GEVEN en NEMEN.
(Its hard work being married) hahahaa, maar wel heerlijk als je de ware hebt gevonden.
Take care evryone xxxxx
bestaat wel Romance voor het huwelijk dan???!!!
Nabila25
14-04-2003, 16:19
Hoi, :zwaai:
Ik ben ondertussen 2 jaar getrouwd en ja het klopt wel dat het begint te slijten. :toink:
Maar je moet er trachten aan te werken.
Weekendjes organiseren, je partner verrassen, cadeautjes brengen, haar/hem zeggen dat ze er goed uitzien.
Zo van die dingen doen soms wonderen.
Ik heb overlaatst ook in een boek gelezen dat je af een toe eens een beetje afstand van mekander moet nemen, zodat je mekander kan missen.
Je moet buiten je huwelijk ook anderen zaken doen (met vrienden afspreken, cursus volgen, enz.), zodat je niet op mekander uitgekeken geraakt.
:Iluvu:
Nou ik kan je eerlijk zeggen ik ben meer dan 2 jaar getrouwd en het is nog steeds romantisch tussen ons, ik vind het heel fijn om getrouwd te zijn.
kennen jullie de bonen-in-een-potje theorie ?
Origineel gepost door bent__lehram
nee vertel eens?
Doccie, ik wil graag van jou horen wat dat in houdt!!!
:lol:
je pakt een GROTE pot en je doet er een boontje in elke keer als je zex hebt gedurende het eerste jaar van je huwelijk.
Na dat eerste jaar ga je voor de rest van jullie leven samen elke keer dat je zex hebt juist een boontje eruit halen !!
je zult merken dat die bonen nooit op raken :stout:
meaning: het eerste jaar is de liefde het hevigst, daarna ebt het langzaam weg :D (je begrijpt waarschijnlijk ook waarom die pot GRROT moet zijn :D)
N.B. als iemand mijn bonen-in-een-potje theorie niet begrijpt, dan moet je maar roepen dan leg ik het uit :rolleyes:
Origineel gepost door doc25
je pakt een GROTE pot en je doet er een boontje in elke keer als je zex hebt gedurende het eerste jaar van je huwelijk.
Na dat eerste jaar ga je voor de rest van jullie leven samen elke keer dat je zex hebt juist een boontje eruit halen !!
je zult merken dat die bonen nooit op raken :stout:
meaning: het eerste jaar is de liefde het hevigst, daarna ebt het langzaam weg :D (je begrijpt waarschijnlijk ook waarom die pot GRROT moet zijn :D)
N.B. als iemand mijn bonen-in-een-potje theorie niet begrijpt, dan moet je maar roepen dan leg ik het uit :rolleyes:
weirdo :rolleyes:
Origineel gepost door gooja
weirdo :rolleyes:
weirdo ? :kwaad:
klopt mijn theorie dan niet ?
DE_STALKER_LAMM
19-04-2003, 12:54
Origineel gepost door doc25
weirdo ? :kwaad:
klopt mijn theorie dan niet ?
oké,maar met wat heeft dat met de romance in het huwelijk te maken??
romantiekis niet gelijk aan sex!
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
oké,maar met wat heeft dat met de romance in het huwelijk te maken??
romantiekis niet gelijk aan sex!
liefde is de beste afrodisiacum dat er bestaat. In het eerste jaar zijn de stellen nog smoorverliefd op elkaar, maar daarna wordt steeds minder (niet dat ze elkaar gaan haten ! dat is wat anders)
(afrodisiacum = liefdes- of lustopwekkend stofje. Het zorgt ervoor dat je meer zin hebt in zex)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.