Bekijk originele versie : Leuke ideeen voor uitjes
Salam 3alaikoum.
Zoals een aantal van jullie weten komen mijn broer en zus met hun kids naar nederland voor vakantie, de eerste groep komt vandaag al :nijn: namelijk mijn neefje van 8 jaar en mijn nichtje van 12 jaar.
Hebben jullie misschien ideeen waar ik deze 2 "opdondertjes" mee naar toe kan nemen, en waar zei het allebei naar hun zin zullen hebben. Mijn neefje is echt zo'n marokaans eigenwijs jongetje, en mijn nichtje is weer harstikke rustig.
Dus dames kom op met jullie ideeen :banana:
Veel liefs,
Manal01
Old_Oem_Ishaaq
20-06-2005, 09:14
Salam 3alaikoum.
Zoals een aantal van jullie weten komen mijn broer en zus met hun kids naar nederland voor vakantie, de eerste groep komt vandaag al :nijn: namelijk mijn neefje van 8 jaar en mijn nichtje van 12 jaar.
Hebben jullie misschien ideeen waar ik deze 2 "opdondertjes" mee naar toe kan nemen, en waar zei het allebei naar hun zin zullen hebben. Mijn neefje is echt zo'n marokaans eigenwijs jongetje, en mijn nichtje is weer harstikke rustig.
Veel liefs,
Manal01
Afgezaagd idee misschien..maar wat d8 je van een pretpark of dierentuin?
Salam 3alaikoum.
Veel liefs,
Manal01
Zwemmen is ook wel leuk, als je een tuin hebt kun je lekker een zwembad voor hun daar zetten. DIerentuin is ook heel leuk en goedkope pretparken... Want efteling is duur he..
Manal IK ben weer terug, meid.
groetjes islamwoman
tangia21
20-06-2005, 13:43
sixflaqs,dierentuin,duinrel enz
Classy.Lady
20-06-2005, 21:23
Weet je wat echt leuk is voor kinderen............... Naar kidzzcity......da's een kinderkermis voor kinderen en ouders natuurlijk ......is vet leuk man.
Kost wel 8 euro per persoon maar is het zeker waard!
Oh ja..........het ligt in Utrecht.
have fun with them!
Persoonlijk vind ik kidscity niks en al helemaal met dit weer.
Beter kunnen ze naar een buiten pretpark gaan.
Efteling & Sixflags zullen zeker wel bij ze scoren..;)
Amsterdamse Bos...
Ben ik zondag geweest, bij de geitenboerderij (kun je geitenijs kopen)... je hebt daar een zwembadje en een pannenkoekenhuis...
Was erg leuk.. en lekker koel in het bos...
M.
saadia29
20-06-2005, 22:00
Geitenijs :confused:
Is dat van geitenmelk ofzo?
Classy.Lady
21-06-2005, 13:39
Jij persoonlijk vind het mischien niks,maar het hier even om te kids. Uit ervaring weet ik dat kids het enig zullen vinden,het is net of ze in een paradijs terecht zijn gekomen. Of het nou warm of koud is,het blijft leuk voor ze.
Ik heb het ook over de kids..En mezelf natuurlijk..:o
Ben vorige jaar geweest met mijn klasje en het was echt niks.
Tot zover onze mening. ;)
Met de winter zou het best wel leuk kunnen zijn maar met deze hitte betwijfel ik het zeer.
Classy.Lady
21-06-2005, 13:47
De een vind het rond deze seizoen beter en de ander weer ronde de ander seizoen,vandaar dat kidscity het hele jaar door goed draait :) Meningen verschillen.
Inderdaad. :goedzo:
De een houdt van een beetje ruig (Sixflags etc) en de ander gaat voor het rustige.
Misschien dat de leeftijden ook een rol spelen.Kidscity zal naar mijn mening zeker wel scoren bij peuters en kleuters.
Maar vooor wat oudere kinderen is het toch wel minder.
t leukste vind ik voor kinderen van die leeftijd de EFTELING :goedzo: . ja het is niet goedkoop maar als je n hele dag gaat is t n hele dag pret, sixflags vind ik persoonlijk tegenvallen of je moet echt veel van achtbanen houden :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.