Bekijk originele versie : Mensen ben hard opzoek naar betaalbare decorateurs/ catering...wie kan me helpen???
Anissa29
19-06-2005, 18:44
Ben al een tijdje opzoek naar decorateurs/catering wat niet gelijk een rib uit mn lijf kost. Bedoel een bruiloft is al zo duur...ik vind de prijzen tegenwoordig overdreven. Dan krijg je verhalen over kwaliteit bla bla bla...nou dat valt vaak vies tegen zowel het eten als de decoratie...maar goed khoop dat jullie mij wat aanwijzingen kunnen geven.....trouwens mijn laatste offerte van een cateraar die voor decoratie+ marokkaanse thee+ hapjes (briwat met kip) zou zorgen heeft 4500 gevraagd. Kviel letterlijk van mijn stoel...bla hsma kon de persoon in kwestie 4500 vragen. Oke oke ik heb wel veel gasten rond de 500 mensen maar dan nog.
misszahra
21-06-2005, 16:16
is de prijs inclusief bediening en zoja hoeveel serveersters? Ik vind de prijs namelijk meevallen voor een offerte van 500 mensen.
tatouzient
21-06-2005, 17:01
vr decoratie moet je ongeveer 800 à 1000 euro rekene...
thee kun je zelf make, en de hapjes (briwat) kun je lekker op voorhand make en die dag gewoon in de oven... (zo bespaar je jezelf wa geld...)
al kun je bv de briwats ook gewoon bij een bakker gaan hale, ze kome op shi 75cent de stuk, mr als je meer neemt, kun je altijd onderhandele in prijs (marokkane kennende :hihi: )
veel succes en Allahie qemelha begier...
ps een optie is gewoon alles gaan hure, mr dan moet je het wel allemaal zelf doen, je bespaart jezelf mss wa geld, mr ni de tijd...
aminatamazight
22-06-2005, 10:40
hoi meid ik verhuur 11tafellakens met vierkantlakentje bovenop
kl:kreme met koningengroen, diebiad met kantkleedje ,sapkan,2 borrelnootjesmomen
dat allesvoor maar 130e
interesse bel me:0613511261 :banana:
Anissa29
24-06-2005, 11:48
is de prijs inclusief bediening en zoja hoeveel serveersters? Ik vind de prijs namelijk meevallen voor een offerte van 500 mensen.
4500 euro voor thee + en 600 briwat+ tafellakens en stoelhoezen?
Als je dat redelijk vindt dan heeft het toch meer te maken met je eigen portemonee?
Bedoel er zit geen eten,drinken, taart, koekjes, zaalhuur,band,negaffa etc nog in.
Hoi Annisa probeer catering agadir, 0644150668 of catering-agadir@hotmail.com.
ze komen wel uit Rotterdam maar wel een aanrader en goedkoop!
Rabatia1
26-06-2005, 21:46
hoi ik wil je laten weten dat je ook de decoratie door turkse kan laten doen. ze hebben hele mooie decoratie in de kleuren die jij wilt ze veranderen je zaal helemaal hoe jij het wilt. dat heb ik ook laten doen. en het kost bijna niks :) . een beetje af dingen en je bent nog goedkoper uit :hihi: .je kunt op www.irem.nl kijken. ik zal de nummer even voor je opzoeken ze komt trouwens uit rotterdam
..Batata..
26-06-2005, 21:51
hoi ik wil je laten weten dat je ook de decoratie door turkse kan laten doen. ze hebben hele mooie decoratie in de kleuren die jij wilt ze veranderen je zaal helemaal hoe jij het wilt. dat heb ik ook laten doen. en het kost bijna niks :) . een beetje af dingen en je bent nog goedkoper uit :hihi: .je kunt op www.irem.nl kijken. ik zal de nummer even voor je opzoeken ze komt trouwens uit rotterdam
die website doet t niet meid
bij mij doet ie t ook niet.
wat is er toch vandaag met al die sites die mensen opgeven :D
Anissa29
26-06-2005, 22:29
shokrann kettar geheerekkkk!
de site doet het alleen ni...heb je het nr?
nadia_07
26-06-2005, 22:33
hallo meid.
ik heb zelf de catering alwarda gedaan op mijn bruidloft!! en ik moet je zeggen ze waren toppie!!! meen ik echt serieus ik had veel complimentjes gehad over het eten ze vonden het verrukkelijk en ze werken erg profesioneel vind ik persoonlijk heel belangrijk.. dit is het nummer als je interesse hebt. 0642802281... suc6
zeyneb00
27-06-2005, 09:55
Je bedoelt :confused: toch niet catering al warda uit utrecht????
Nou die heb ik meegemaakt (kortgeleden) en ik wilde ze echt meppen. GRRR :kwaad:
Die lui zijn onprofessioneel, dom :maf2: en sukkelig. Ik heb hier eerder een opmerking over gemaakt. Nu ben ik wat groffer dan de vorige keer, omdat ik hier ruik dat mensen onder valse voorwendselen overgehaald worden.
Maar ja meid; als je een catering zoekt die goedkoop is, kan je lang zoeken. :( Die zijn zeldzaam. Ze willen vaak profiteren en bedriegen. En ze zijn verwend en denken we krijgen toch wel klanten.
Maak goede afspraken en laat op je gote dag iemand die je vertrouwt de regie doen en iedereen (waaronder de cateraar) aansturen. :hadj:
houda_18
28-06-2005, 14:18
je moet cathering jasmin proberen die zijn goed en goedkoop en vriendelijkkkkkkkkkkkkk wat heel belangrijk is en schoon veel zoeks.0616326787 dit is hun nummer ook niet duur
missbruid
28-06-2005, 17:19
Probeer anders contact op te nemen met Catering Zohour. Ze hebben ook een site. www.cateringzohour.nl en zie maar wat je ervan vindt
nadia_07
30-06-2005, 20:55
dag zineb... Nou die catering alwarda is dus echt wel goed hoor.. ik snap niet waarom jij ze niet proffesioneel vind.. maar ze zijn zeker GOED en dat vind iedereen!!!! wat vind je er niet goed aan dan!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.