Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Robin van persie SCHULDIG!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Chahid21
19-06-2005, 13:20

AMSTERDAM - Robin van Persie hoeft niet te vrezen voor zijn huwelijk. De van verkrachting beschuldigde sterspeler van Arsenal kan nog steeds rekenen op de steun van zijn vrouw Bouchra. Robin van Persie kan nog steeds op de steun rekenen van zijn echtgenote. In een exclusief interview met De Telegraaf op zondag, zegt de vrouw die anderhalf jaar geleden met Van Persie in het huwelijksbootje stapte: " Dat hele verhaal over die verkrachting is volgens mij compleet verzonnen. Ik geloof dat Robin de waarheid spreekt." Ook de zus van Van Persie spreekt in deze krant namens de familie haar steun uit voor haar broer. De international werd vorige week maandag gearresteerd door de politie van Rotterdam, na een aangifte van de 21-jarige Sandra K. Volgens de vrouw werd zij verkracht, nadat zij met Van Persie en twee vrienden was meegegaan naar een hotel in Rotterdam. Inmiddels is uit het politie-onderzoek naar voren gekomen dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met Sandra K. De voetballer had dat eerst met klem ontkend. Bron:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/21923221/Echtgenote_pal_achter_Van_Persie.html

Braezy
19-06-2005, 13:27
Wat een onzin- titel......."sex hebben" of "verkracht worden" is wel even heel iets anders.

Chahid21
19-06-2005, 13:28
Wat een onzin- titel......."sex hebben" of "verkracht worden" is wel even heel iets anders. I know...maar dat weten ze nog niet precies!

The_Borg
19-06-2005, 13:39
Ik wist het! Ik wist het! Het is gewoon een vuile leugenaar die Persie. En zijn vrouw blijft 100% achter hem staan. Ahahahaha...dom wicht. Die staat trouwens ook voor gek nu. Robin heeft schande over zn hele familie gebracht.. :jammer:

DiamondPrincess
19-06-2005, 13:46

Wat een onzin- titel......."sex hebben" of "verkracht worden" is wel even heel iets anders. Inderdaad!

The_Borg
19-06-2005, 13:55
Ik geloof die vrouw eerder. Voetballers zijn zo onbetrouwbaar als de pest.

The_Borg
19-06-2005, 14:00
Als zijn vrouw Bouchra slim is gaat ze scheiden en neemt ze de helft van zijn vermogen.. Kan ze nog goed van leven. :goedzo:

DiamondPrincess
19-06-2005, 14:08
Als zijn vrouw Bouchra slim is gaat ze scheiden en neemt ze de helft van zijn vermogen.. Kan ze nog goed van leven. :goedzo: Hij is nog niet schuldig bevonden hoor! Maar ja vreemdgaan is ook reden om te scheiden...

Farkoessa
19-06-2005, 15:10
zooveeel geld joh die mannen, maar toch hun vuile handen aan vrouwen zitten.. :boos: Of het is mishandeling anders wel verkrachting.. Ik kots ze uit tfooee.. :auw: En dan niet te spreken van hun domme vrouwen... :maf:

DiamondPrincess
19-06-2005, 15:58
ik ken de vrouw van robin, ze is marokaan en ze wilde heel graag trouwen met hem, maar de ouders wilden niet. hij heeft wel s-----------------------------------------e-/x gehad volgens onderzoek, dus zie je ze moest naaar haar ouders luisteren maar zij was te verwend Liefde maakt blind!

Bakkertjuh
19-06-2005, 16:04
Ik wist het! Ik wist het! Het is gewoon een vuile leugenaar die Persie. En zijn vrouw blijft 100% achter hem staan. Ahahahaha...dom wicht. Die staat trouwens ook voor gek nu. Robin heeft schande over zn hele familie gebracht.. :jammer: Klets niet zo...in nederland is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden en daar heeft de familie niets mee te maken dus praat nou niet zo raar over schande voor de familie. Zo werkt de marokaanse cultuur, niet de nederlandse.

Bakkertjuh
19-06-2005, 16:08
Voetballers, tfoe. Ongelooflijk dat er nog mokkels bestaan die met ze trouwen. Ze gaan stuk voor stuk vreemd (behalve Khalid Sinouh misschien). Halloooooo die vrouw is een verkapte prostituee!! Ze is verliefd op zijn geld. Daarom boeit het haar ook niet als hij andere vrouwen naait.

The_Borg
19-06-2005, 16:10
Stukje uit een interview met zijn vrouw: http://img96.echo.cx/img96/1277/bouchra5ip.jpg Bouchra: ''Ik weet precies hoe het er in zo'n disco aan toe kan gaan. Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor." Yeah right...hoe naïef kan iemand zijn :lol:

sihemB
19-06-2005, 16:14
Ik ben ook een voetballersvrouw,maar mijn voetballertje verkracht niet hoor:moe: :hihi:

sihemB
19-06-2005, 16:15

Stukje uit een interview met zijn vrouw: http://img96.echo.cx/img96/1277/bouchra5ip.jpg Bouchra: ''Ik weet precies hoe het er in zo'n disco aan toe kan gaan. Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor." Yeah right...hoe naïef kan iemand zijn :lol: Wat een eng wicht zeg :maf:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9