Bekijk originele versie : kan dit?
salaam,
wat vinden jullie van de "verhaaltjes" van mensen ogen, denken jullie dat dat echt bestaat, en dat je der zelf aan kan sterven, ik geloof het wel, maar jullie???
graag jullie mening en verhaaltjes
maha salama
Onslaught
15-03-2003, 14:23
wat????????
C_OUJDIA
15-03-2003, 14:31
:confused: :confused: :confused:
cheekygirl
15-03-2003, 14:38
Met boze ogen ga je niet dood alleen als ze vodoo bij je doen,tenminste dat is tegen mij gezegt
C_OUJDIA
15-03-2003, 14:42
gemsha oe gmish 3la 3ainik :D :D
PerfectTangawia
15-03-2003, 14:44
Origineel gepost door cheekygirl
Met boze ogen ga je niet dood alleen als ze vodoo bij je doen,tenminste dat is tegen mij gezegt
ja klopt inderdaad ja.. maar sommige mensen die zeggen weleens over iemand wat en ze zeggen geen tbarkellah dan ja key 3jnoe.. die persoon dan.. en soms heb je dan last ergens van.. ja ik geloof er zeker wel in ja..
TANGAWIA
C_OUJDIA
15-03-2003, 14:46
Origineel gepost door Hoummisa
cinqo 3la 3ainek zeg uk..:D
:zwaai:
uk??? :confused:
masterabdel
15-03-2003, 14:50
k he bervan gehoord maar zal het echt niet weten....
ik geloof niet in waar zege rij of in shirk
Origineel gepost door shafia
ik geloof niet in waar zege rij of in shirk
volgens mij vroeg ik niet of je in waarzeggerij gelooft of niet, ik vroeg of jullie het geloven dat je iemand kunt kwetsen, alleen al met je ogen, ik geloof het wel, ik denk dat daar niets waarzeggerij aan is hoor...
Ghatar_tangawia
15-03-2003, 16:16
Ik geloof er niets echt in....
Maar ik heb eens op een lezing gehoord dat de van al de mensen die dood zijn, dat de helft door de ogen van andere zijn overleden...
Doordat andere jaloers zijn oftewel hun benijdt enz.
Klinkt raar he... :confused:
Ja hoor het kan echt! vandaar dat ik altijd met een hangertje aan mijn ketting loop, je weet wel zo'n hand van Fatima, als bescherming,..
nee echt, het bestaat, ik geloof erin, maar ik heb geen hangertje :D
chouroek
15-03-2003, 16:48
Origineel gepost door Hoummisa
cinqo 3la 3ainek zeg uk..:D
:zwaai:
al3ajla wela 3ajel sheno intina...........
Wij zeggen in tetouancinqo 3la 3ainek we dien 3la qalbek :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.