Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfmoord...

Pagina's : [1] 2 3

Liloesh
15-03-2003, 10:41

Denken jullie daar nooit aan?? Als alles mis gaat in je leven, niemand die je begrijpt op deze wereld?? denk je dan nooit om er een einde aan te maken?

PlayerGirl
15-03-2003, 10:50
Neeeeee, jij wel dan???

C_OUJDIA
15-03-2003, 10:57
Gelukkig niet.Dat is de saytan die spreekt Ik w8 wel totdat me dag komt. Keer me wel tot Allah(swt)

masrawy
15-03-2003, 11:11
Er zijn altijd mensen die van je blijven houden wat er ook gebeurt.. Geloof me. Naar hun moet je luisteren.

asana
15-03-2003, 11:15

hey masrawy die foto schrikt af weet je.

masrawy
15-03-2003, 11:17
Origineel gepost door asana hey masrawy die foto schrikt af weet je. ai thanx.. weet ik ook weer hoe je over mij denkt :D

Liloesh
15-03-2003, 13:02
Maar als echt alles mis loopt..je ziet het niet meer zitten...

shafia
15-03-2003, 13:05
salaam zuster geloof me dit gevoel heb ik ook gehad en toen ging ik me heel erg verdiepen in de islam. mijn eerste stap was toen hoofdoek dragen en dingen lezen. en Allah swt heeft me echt steun gegeven ik ben nu echt een sterke dame geworden walikom salaam wr wb shafia

PerfectTangawia
15-03-2003, 13:13
Origineel gepost door slankiebaby nope ik ben heeeeeeeeeeeeel gelukkig :D IK OOK.. I'm very happyyyyyyyyyyyyyy... TANGAWIA

shafia
15-03-2003, 13:23
zuster jij bent misschien wel gelukkig maar misschien jou zusters om zich heen niet, en als je mede zusters zich niet goed voelen moet je hier ook aan denken, want als je zus of jou moeder zich slecht voeld dan voel jij je toch ook slecht? nou zo moet je het ook zien met de zusters van de islam! walikom salaam wr wb shafia

Onslaught
15-03-2003, 14:15
hmmmmmm shafi spreek beetje de waarheid maar goed nog kunne jullie over theorie praten als je zelf niet heb mee gemaak maar goed

cj_tetuani
15-03-2003, 15:06
Origineel gepost door Liloesh Denken jullie daar nooit aan?? Als alles mis gaat in je leven, niemand die je begrijpt op deze wereld?? denk je dan nooit om er een einde aan te maken? Geduld Allah de Verhevene heeft gezegd: “O jullie die geloven, volhard in geduld en standvastigheid, sluit de rijen en vreest Allah. Hopelijk zullen jullie welslagen.” [Suraat Aal-Imraan 3:200] “ En Wij zullen jullie zeker beproeven met enig vrees en honger, wat verlies van goederen, leven en vruchten van arbeid. Maar geeft verheugende tijdingen aan de geduldigen.” [ Suraat Al-Bakarh 2:155] “ Voorwaar, het zijn de geduldigen die hun beloning zonder berekening zal worden gegeven.” [Suraat Az-zumar 39:10] “ En als iemand gduldig volharadt en vergevensgezind blijft, dan is dat zeker een zaak van vastbeslotenheid.” [Suraat Asj-Suura 2:153] “O jullie die geloven, zoekt hulp door middel van geduld en de Salaat ( het gebid). Voorwaar, Allah is met de geduldigen.” [Suraat Al-Baqarah 2:153] “En Wij zullen jullie zeker beproeven, totdat Wij toetsen wie van jullie de strijders en de geduldigen zijn. En Wij beproeven jullie daden.” Suraat Muhammed (saws) 47:31] Abu Saied Abu Hurairah ( raa) hebben overleverd dat de Boodschapper van Allah (swas) heeft gezegd: “ Wat voor moeilijkheden, ziekte, zorgen, verdriet, pijn of leed een Moslim ( hij of zij die zich hebben overgegeven aan Allah swt in gehoorzaamheid) ook mogen overkomen, tot het prikken van een doorn toe. Allah zal daarvoor in de plaats enige zonden van hem afnemen.” [Bukhari & Moslim]

Liloesh
15-03-2003, 15:07
Geduld blijft niet voor lang hoor..... :(

cj_tetuani
15-03-2003, 15:13
De dag des oordeels.Op de dag des oordeels zul je staan wachten, niet weten wat je kan verwachten.Had je toch maar vaker de salaat gedaan,had je toch maar vaker de slechte dingen laten staan.Je zintuigen zullen tegen jouw gaan getuigen,niets kan je meer zeggen om Allah te overtuigen.Je ogen zullen vertellen waar jij naar keek,dat was iets wat toen zo mooi leek.Mooier gemaakt door de sheitan omdat het niet mag,maar dat was niet wat jij op dat moment zag.Je oren zullen vertellen waar jij naar hebt geluisterdAls verlamd zul je aan de grond staan gekluisterd.Dat was iets wat jij toen wou horenwat je niet wist was dat je daarmee veel had verloren.je mond zal vertellen wat jij allemaal zei,Hij somt ze op, allemaal op een rij.Alles wat jij in deze wereld hebt gedaan,Allah heeft het allemaal ergens staan.

cj_tetuani
15-03-2003, 15:16

Aan elke beslissing zit een consequentie vast; iedereen heeft zijn eigen verantwoording tegenover Allah (SWT)

Pagina's : [1] 2 3