Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chek je ballen

Pagina's : [1] 2 3

AdamX
15-03-2003, 02:35

De Nederlandse Kankerbestrijding in Amsterdam geeft het advies dat met name jonge mannen tot 35 jaar meer zelfonderzoek moet doen naar eventuele bobbeltjes in hun zaadballen. Volgens de Kankerbestrijding weten veel mannen niet dat ze eventuele kanker in hun zaadballen in een vroeg stadium zelf kunnen opsporen. De organisatie trekt de vergelijking met vrouwen die zelf regelmatig hun borsten controleren op borstkanker. Volgens de Kankerbestrijding doen veel vrouwen dit. Mannen zouden een keer per maand zelf een onderzoekje moeten uitvoeren. Jaarlijks wordt bij enkele honderden -vooral- jonge mannen zaadbalkanker geconstateerd. Het internationale medische tijdschrift Pediatrics publiceerde kort geleden een enquîte die een Amerikaanse kinder- en sportarts in Georgia hield onder 129 kinderartsen in opleiding. Slechts 29 procent bleek maandelijks een testiculair zelfonderzoek uit te voeren.

Hanaetje
15-03-2003, 02:39
ai ai ai , dan zal ik maar eens ff checken naar men ballen..... Oww shit ....!!! Was ff vergeten dat ik een MEISJE was :D.....OEF OEF:D

AdamX
15-03-2003, 02:44
jij hoeft ej geen zorgen te maken :zwaai:

Hanaetje
15-03-2003, 02:47
jajaja....ben ik eens blij dat ik PURE WOMAN ben;)

AdamX
15-03-2003, 02:58

Origineel gepost door Hanaetje jajaja....ben ik eens blij dat ik PURE WOMAN ben;) dat geeft ej zeker een lekkergevoel he :) net zo iets bij de mannen dat wij niet ongesteld hoeven te worden, lijkt me lastig :kwaad: maar ja, ieder z''n voor en nadelen maar heb wel meer respect voor de vrouwen dan voor de mannen, vooral die 9 maanden die kan niemand goed maken, ook al zou je je moeder je heel leven op je rug dragen, dan nog

Hanaetje
15-03-2003, 03:00
Origineel gepost door AdamX dat geeft ej zeker een lekkergevoel he :) net zo iets bij de mannen dat wij niet ongesteld hoeven te worden, lijkt me lastig :kwaad: maar ja, ieder z''n voor en nadelen maar heb wel meer respect voor de vrouwen dan voor de mannen, vooral die 9 maanden die kan niemand goed maken, ook al zou je je moeder je heel leven op je rug dragen, dan nog Haha ja dat geeft zeker een lekker gevoel......ja dat is het nadeel argggggggggg...ongesteld pff pfff.....zéker LASTIG Jaa well vrouwen zijn gewoon sterker op dat vlak, jullie zouden dat niet aankunnen , 9 maanden een bébé dragen :D Jullie zijn wéll ....zwak:D xxx HanaE

ilhame
15-03-2003, 03:01
dames kunnen knobbeltje in hun borst hebben...let op dus...

AdamX
15-03-2003, 03:05
Origineel gepost door ilhame dames kunnen knobbeltje in hun borst hebben...let op dus... dat wilde ik eerst ook bij vermelden, maar ik dacht dat zo iets toch meer bij nederlandse vrouwen voorkomt! Allah i7fedkom

ilhame
15-03-2003, 03:06
nee mn tante had t ook...dus dr borst is geamputeerd...

HalfBlood
15-03-2003, 03:16
Origineel gepost door ilhame nee mn tante had t ook...dus dr borst is geamputeerd... fajah .. :eek:

Hanaetje
15-03-2003, 03:36
Origineel gepost door ilhame dames kunnen knobbeltje in hun borst hebben...let op dus... Oei....das waar :(

Masriya
15-03-2003, 11:32
Ik ga me boobs chekken, je weet maar nooit :schrik2: Adamx wil je ze voor me chekken, blijkt van je verhaal dat je veel ervaring hebt :maf2: SOOO COME AND GET ME :stout:

ambition
15-03-2003, 12:02
willie ala hashoema masriya ik heb ze gelukkig allebei nog.. hey maar wat gebeurt er nou als je testikel word geamputeerd (ik weet het is driedubbelranzig of althans het klinkt zo) dat lijkt mij echt zielig..kan je dan nog kinderen krijgen?

Masriya
15-03-2003, 12:11
Wat zijn testikels :confused:

ilhame
15-03-2003, 18:27

half blood dat is inderdaad faya....maar ja t hele leven is faya....dus vallen en weer opstaan....

Pagina's : [1] 2 3