Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AdamX tips !!!!

Pagina's : [1] 2

AdamX
15-03-2003, 02:13

dag allemaal, ik zie dat jullie aan het vervelen zijn, misschien omjullie effe bezig te houden heb ik wat intressants voor jullie Onderzoekers hebben bewezen dat de grootte van je lippen van belang is in verband met je seksuele aantrekkingskracht op anderen. Mick Jagger ... te groot? In principe geldt: hoe groter, hoe beter, maar een waarschuwing is op zijn plaats. Te grote lippen kan ook teveel van het goede zijn. De Mick Jaggers van deze wereld zijn niet automatisch verzekerd van succes. Professor Michael Cunningham, psycholoog van de Universiteit van Louisiana, geeft een toelichting op de uitkomsten van zijn onderzoek in het BBC Radio 4 programma "The Kiss". Dit programma is te beluisteren op dinsdag 11 maart om 11:00 uur (GMT). Vrouwen gaan voor sensuele lippen die tegelijkertijd ook een bepaalde robuustheid uitstralen, aldus Cunningham. Gulle, warme, 'medium sized' lippen doen het goed bij vrouwen. Marilyn Monroe ... perfect? Mannen gaan daarentegen voor grote, volle, rode en warme lippen bij een vrouw. Gekleurde lippen (lippenstift) zenden voor mannen altijd seksuele signalen uit. Vrouwen zijn zich hier niet altijd bewust van en zouden hier meer rekening mee moeten houden. Het is als het ware een teken dat je op zoek bent naar seks. Biologisch klopt dit laatste ook. Tijdens seksuele opwindig worden de lippen voller en roder. Lippen bevatten receptoren die heel gevoelig zijn voor aanraking en druk, ze sturen direct berichten door naar de hersenen. Zo weet je meteen of een kus vriendschappelijk bedoeld is, of dat er sprake is van seksuele intenties. Brad Pitt ... sensueel of te dun? Houd je lippen opeengeklemd zodat ze dunner lijken, als je iemand duidelijk wil maken dat je niet seksueel geinteresseerd bent.

AdamX
15-03-2003, 02:22
Hier zijn wat tips om te tonen dat je van hem houdt. Hou hem gezelschap als hij buiten aan de barbecue staat terwijl het regent. Maak hem vroeg wakker om samen naar de zonsopgang te kijken en ga daarna weer slapen. Laat je bikinilijn eens in de winter doen. Biedt hem aan om zijn rug in te zepen terwijl hij snel een douche neemt 's ochtends. Doe zijn hoofdkussen even in de droger vlak voor hij op een koude winteravond gaat slapen. Draag je meest sexy schoenen in bed en verder helemaal niks. Masseer zijn pijnlijke voeten na een dag winkelen met jou. Koop lingerie in zijn lievelingskleur. Laat een tijdelijke tatoeage zetten en vraag hem je uit te kleden tot hij deze vindt. Streel zijn kruis op een dichtbevolkte dansvloer of terwijl jullie in de bioscoop naar een film kijken. Wrijf de lippenstift van je lippen voor je hem onverwachts wilt verleiden. Bel hem op kantoor vlak voor hij naar huis komt en vertel hem dat er een sexy verrassing op hem wacht - en bezorg hem die dan ook. Vertel hem bij een volgende familiebijeenkomst dat je geen ondergoed draagt

Hanaetje
15-03-2003, 02:23
Origineel gepost door AdamX dag allemaal, ik zie dat jullie aan het vervelen zijn, misschien omjullie effe bezig te houden heb ik wat intressants voor jullie Onderzoekers hebben bewezen dat de grootte van je lippen van belang is in verband met je seksuele aantrekkingskracht op anderen. Mick Jagger ... te groot? In principe geldt: hoe groter, hoe beter, maar een waarschuwing is op zijn plaats. Te grote lippen kan ook teveel van het goede zijn. De Mick Jaggers van deze wereld zijn niet automatisch verzekerd van succes. Professor Michael Cunningham, psycholoog van de Universiteit van Louisiana, geeft een toelichting op de uitkomsten van zijn onderzoek in het BBC Radio 4 programma "The Kiss". Dit programma is te beluisteren op dinsdag 11 maart om 11:00 uur (GMT). Vrouwen gaan voor sensuele lippen die tegelijkertijd ook een bepaalde robuustheid uitstralen, aldus Cunningham. Gulle, warme, 'medium sized' lippen doen het goed bij vrouwen. Marilyn Monroe ... perfect? Mannen gaan daarentegen voor grote, volle, rode en warme lippen bij een vrouw. Gekleurde lippen (lippenstift) zenden voor mannen altijd seksuele signalen uit. Vrouwen zijn zich hier niet altijd bewust van en zouden hier meer rekening mee moeten houden. Het is als het ware een teken dat je op zoek bent naar seks. Biologisch klopt dit laatste ook. Tijdens seksuele opwindig worden de lippen voller en roder. Lippen bevatten receptoren die heel gevoelig zijn voor aanraking en druk, ze sturen direct berichten door naar de hersenen. Zo weet je meteen of een kus vriendschappelijk bedoeld is, of dat er sprake is van seksuele intenties. Brad Pitt ... sensueel of te dun? Houd je lippen opeengeklemd zodat ze dunner lijken, als je iemand duidelijk wil maken dat je niet seksueel geinteresseerd bent. Hahahha ooh neee Adam heb net zo'n boek gelezen exact hetzelfde:D superrrrrrrrrrrr toevalliggggggggg :D ..... Ik heb ook gelezen dat de BILLEN van de vrouwen de BORSTEN van de vrouw wéérspiegelen...zodat ze (zo stond het in de boek) dat mannen ook van voren "iets" te zien hebben...en dat mannen door gewoon naar de billen te zien weten ongeveer hé hoe groot de borsten zijn :D En ook iets over de lippen dat de lippen de schaamlippen weerspiegelen ( stond echt zo in de boek :D)....of het zo is...? I have no idea , lijkt me maar vies :D Thalla oe beslama :zwaai:

AdamX
15-03-2003, 02:31
Origineel gepost door Hanaetje Hahahha ooh neee Adam heb net zo'n boek gelezen exact hetzelfde:D superrrrrrrrrrrr toevalliggggggggg :D ..... Ik heb ook gelezen dat de BILLEN van de vrouwen de BORSTEN van de vrouw wéérspiegelen...zodat ze (zo stond het in de boek) dat mannen ook van voren "iets" te zien hebben...en dat mannen door gewoon naar de billen te zien weten ongeveer hé hoe groot de borsten zijn :D En ook iets over de lippen dat de lippen de schaamlippen weerspiegelen ( stond echt zo in de boek :D)....of het zo is...? I have no idea , lijkt me maar vies :D Thalla oe beslama :zwaai: dat klopt allemaal, de bovenste lip is net zo gevoelig als de onderste lippen :p zulke dingen zijn allemaal onderzocht

Hanaetje
15-03-2003, 02:36

Origineel gepost door AdamX dat klopt allemaal, de bovenste lip is net zo gevoelig als de onderste lippen :p zulke dingen zijn allemaal onderzocht ahaaa....blijkbaar persoonlijk onderzocht hé hé :D ;)

Ismahane82
15-03-2003, 11:17
kijk dit zijn pas interessante dingen om te lezen, tell us more ADAM

Masriya
15-03-2003, 11:25
Origineel gepost door Ismahane82 kijk dit zijn pas interessante dingen om te lezen, tell us more ADAM Ja zijn zekers interessante dingen :stout: en ja :regie: WE WANT MORE :regie:

PlayerGirl
15-03-2003, 21:08
hmmmmmz kweet niet hoor.......

Ghatar_tangawia
15-03-2003, 21:12
Origineel gepost door PlayerGirl hmmmmmz kweet niet hoor....... Nou ik weet het wel... Dit hoef ik dus echt niet te weten!!!! :rolleyes:

SmoothScorpio
15-03-2003, 21:35
Hmmm..interessant allemaal.....

kickboxgirl
15-03-2003, 21:39
Mick Jagger ... te groot? In principe geldt: hoe groter, hoe beter, maar een waarschuwing is op zijn plaats. Te grote lippen kan ook teveel van het goede zijn. De Mick Jaggers van deze wereld zijn niet automatisch verzekerd van succes haaaaaaaaahhahahahahhahhahhahahahhahaaahhhahha dus mijn lippen zijn te veel van het goede hhihihiii grappigggggggggggggggg

AdamX
15-03-2003, 23:00
Origineel gepost door kickboxgirl Mick Jagger ... te groot? In principe geldt: hoe groter, hoe beter, maar een waarschuwing is op zijn plaats. Te grote lippen kan ook teveel van het goede zijn. De Mick Jaggers van deze wereld zijn niet automatisch verzekerd van succes haaaaaaaaahhahahahahhahhahhahahahhahaaahhhahha dus mijn lippen zijn te veel van het goede hhihihiii grappigggggggggggggggg dat geldt alleen voor mannen, vrouwen met grote lippen zijn juist aantrekkelijk :D

sherine
15-03-2003, 23:12
wheoheoheoheoeehoehoe zooooo vettttt wat een informatie allemaal man...vertel is wat meer maar dan over de man....

Hanaetje
15-03-2003, 23:26
Origineel gepost door AdamX dat geldt alleen voor mannen, vrouwen met grote lippen zijn juist aantrekkelijk :D Hahahaha.....jaja ;) Meneer de Kenner:stout: XxX Hanae

AdamX
15-03-2003, 23:50

Origineel gepost door Hanaetje Hahahaha.....jaja ;) Meneer de Kenner:stout: XxX Hanae :melk: :lekkerpuh

Pagina's : [1] 2