Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hier kan ik boos om worden

tetouan_diva
14-03-2003, 22:33

vandaag zat ik in de trein met mijn djelebba en de hollanders keken mij zo vreemd aan ik begreep niet waarom ze zo op deze specifieke dag mij zo aanstaarden wat bleek: ik las een artikel in metro (gratis krant he) maar goed en daar stond een plaatje in van een vader en een zoon. het zoontje zat helemaal onder het bloed kortom de vader snijdt met een mes in het hoofdje van zijn zoon om zo een eer te bewijzen aan de martelschap van de kleinzoon van onze profeet (vzmh).. en wat stond er boven aan de foto geschreven MOSLIMRITUEEL IN LIBANON ik vind dit zo erg he, op mijn werk hadden die NL'ers het erover wat menen wel niet allemaal doen in de Islam (de Islam die de media o zo afschuwelijk kan neerzetten)

Asri
14-03-2003, 22:35
Origineel gepost door tetouan_diva vandaag zat ik in de trein met mijn djelebba en de hollanders keken mij zo vreemd aan ik begreep niet waarom ze zo op deze specifieke dag mij zo aanstaarden wat bleek: ik las een artikel in metro (gratis krant he) maar goed en daar stond een plaatje in van een vader en een zoon. het zoontje zat helemaal onder het bloed kortom de vader snijdt met een mes in het hoofdje van zijn zoon om zo een eer te bewijzen aan de martelschap van de kleinzoon van onze profeet (vzmh).. en wat stond er boven aan de foto geschreven MOSLIMRITUEEL IN LIBANON ik vind dit zo erg he, op mijn werk hadden die NL'ers het erover wat menen wel niet allemaal doen in de Islam (de Islam die de media o zo afschuwelijk kan neerzetten) Daar wou ik ook een topic over openen...Het zijn de Sjieten die zulke rituelen doen....Wij hebben er niks mee te maken -Y-

loubna321
14-03-2003, 22:41
ze kijken ons aan alsof wij daar stonden mee te doen

ClaudioLopez
14-03-2003, 22:45
het probleem is dat veel mensen niet weten dat de islam gesplitst is in sjieten en soenieten, echt jammer is dat, eigenlijk moeten de sjieten geen moslims worden genoemd

Asri
14-03-2003, 22:53

Origineel gepost door ClaudioLopez het probleem is dat veel mensen niet weten dat de islam gesplitst is in sjieten en soenieten, echt jammer is dat, eigenlijk moeten de sjieten geen moslims worden genoemd en waarom niet? Het main verschil met de sjieten is de opvolging na De Profeet (vzmh) -Y-

KI_kracht
14-03-2003, 22:54
Origineel gepost door ClaudioLopez het probleem is dat veel mensen niet weten dat de islam gesplitst is in sjieten en soenieten, echt jammer is dat, eigenlijk moeten de sjieten geen moslims worden genoemd en hoe kom je bij die eigenlijk van jou als ik vragen mag?

ClaudioLopez
14-03-2003, 22:58
mensen die geloven in profeet na mohammed enzo zijn geen ECHTE moslims, want mohammed heeft gezegd dat hij de laatste is

ATLANTICA
14-03-2003, 23:00
Sooo die foto, was echt DRAAAAMAAAA, damnnn 3ellah bloed!

KI_kracht
14-03-2003, 23:02
Origineel gepost door ClaudioLopez mensen die geloven in profeet na mohammed enzo zijn geen ECHTE moslims, want mohammed heeft gezegd dat hij de laatste is hoe kom jij daarbij eigenlijk? zoals Asri zei: Het main verschil met de sjieten is de opvolging na De Profeet (vzmh)

Mocro4eva
14-03-2003, 23:13
dan ben je niet enige die vandaag iets raars heeft meegemaakt. Ik ging vandaag lekker de stad in met mijn mama. Lopen we gezellig te kletsen komt er opeens een dikke ouwe hollander ons tegemoet lopen. Net als hij naast me staat zegt ie zacht en super droog: INTEGREREN!!! en daarna liep hij snel verder. Wallah ik wist niet wat ik hoorde!! Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.