Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teerrrrrrrr (modder-eters hier melden)

Pagina's : [1] 2

Asri
14-03-2003, 22:26

Sorry, wanneer het te druk is op de server wordt automatisch de zoekfunctie uitgeschakeld. Probeer het later nog eens. Warom wordt ie automatisch uitgeschakeld..wat is dit nou voor een flauwekul! :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: -Y-

Lady_Cazawia
14-03-2003, 22:27
Tis gewoon zo of je nou wil of niet....!!...:D:D

PerfectTangawia
14-03-2003, 22:32
Origineel gepost door Lady Cazawia Tis gewoon zo of je nou wil of niet....!!...:D:D ja yoh.. wij kunner er ook niets aan doen.. EN JA REGELS ZIJN REGELS.. TANGAWIA

Asri
14-03-2003, 22:33
Origineel gepost door Lady Cazawia Tis gewoon zo of je nou wil of niet....!!...:D:D Is focking Annoying!...Ik ga denk ik mn belghat effe opeten!!! En dat allemaal dooor die uitgeschakelde zoekfunctie! :kwaad: :kwaad: -Y-

Lady_Cazawia
14-03-2003, 22:36

Origineel gepost door Asri Is focking Annoying!...Ik ga denk ik mn belghat effe opeten!!! En dat allemaal dooor die uitgeschakelde zoekfunctie! :kwaad: :kwaad: -Y- Nou eet smakelijk zou ik zeggen...:hihi: :D:D

Asri
14-03-2003, 22:39
Origineel gepost door Lady Cazawia Nou eet smakelijk zou ik zeggen...:hihi: :D:D Moet je affoe wella? Ik heb nog een dikke zool voor je als wilt (dat zijn speciale belghat voor mannen) :D -Y-

Asri
14-03-2003, 22:40
Origineel gepost door Hoummisa hey henk is die picca van jezelf je avatar.. zo ja je kom me heeeeeeeel bekenT voor :zwaai: Ewa Lmferka ...Dat ben ik Vertel... -Y-

DiZA
14-03-2003, 22:41
:haha: Eindelijk iemand die der wat van zegt.. Geen zoekfunctie Lelijk is dat... :kwaad:

Lady_Cazawia
14-03-2003, 22:41
Origineel gepost door Asri Moet je affoe wella? Ik heb nog een dikke zool voor je als wilt (dat zijn speciale belghat voor mannen) :D -Y- Neej dank je k'heb net al een sandala gegeten...k'zit vol nu alhamdoelilah...:D:D

Asri
14-03-2003, 22:43
Origineel gepost door Lady Cazawia Neej dank je k'heb net al een sandala gegeten...k'zit vol nu alhamdoelilah...:D:D Hay hay..mensen zijn rijk Je eet alleen he...Yeh zjoe3 :kwaad: *Burp* -Y-

Asri
14-03-2003, 22:44
Origineel gepost door DiZA :haha: Eindelijk iemand die der wat van zegt.. Geen zoekfunctie Lelijk is dat... :kwaad: Het is sjwaaaaar lelUk :kwaad: -Y-

Lady_Cazawia
14-03-2003, 22:46
Origineel gepost door Asri Hay hay..mensen zijn rijk Je eet alleen he...Yeh zjoe3 :kwaad: *Burp* -Y- ewa je weet toch....k'ben een marokkaan...:D:D hsjoema een boer in het openbaar aflaten...:kwaad: 3la trabja...:jammer:

Asri
14-03-2003, 22:47
Origineel gepost door Hoummisa bakkie of yousef??? :zwaai: :zwaai: bash 3raftini mferka :D ?? Bakkie...Die Youssef gebruikt 'em ook he (die -Y-)...Plagiaat :kwaad: Entina Tetouania msatia oe saafie :D -Y-

Lady_Cazawia
14-03-2003, 22:47
Origineel gepost door Hoummisa probeer een keer tjienkla......vult beter :D :zwaai: Heb ik al als toetje gegeten...:D

Asri
14-03-2003, 22:49

Origineel gepost door Lady Cazawia ewa je weet toch....k'ben een marokkaan...:D:D hsjoema een boer in het openbaar aflaten...:kwaad: 3la trabja...:jammer: Wees blij dat het een boer was ...als het een andere uitweg had gevonden dan had je wel de poppen aan het dansen op dit forum...Die geiten leer zijn gevaarlijk brada ...euh sister :D -Y-

Pagina's : [1] 2