Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : feestje waar geen alcohol word geschonken en waar arabische muziek word gedraaid

Pagina's : [1] 2

ambition
14-03-2003, 22:19

heb jij een flyer of kan je mij iets aanraden wat bij de titel van mijn topic hoort laat het mij dan effe wete.....een leuk gala of zo alvast bedankt..oh e wat kan je mij absoluut afraden :D

ambition
14-03-2003, 23:42
niemand?????????

ambition
15-03-2003, 11:57
Origineel gepost door TaPAtOgT chek www.marmoucha.nl daar heb je genoeg feestjes waar geen alcohol wordt gedronken! ken je er nog meer.ik wil namelijk binnenkort wat leuks gaan doen

noel33
16-03-2003, 13:37
Ha Ambition, Jij houdt dus ook van Marokaanse feesten non alcoholico. Ik ook. Ik weet dat er een groot feest in Tilburg wordt verwacht. Maar als je meer wilt weten moet je mailen naar Al Kautar. Als je zorgt dat je in hun klantenbestand wordt opgenomen sturen ze je steeds up to date nieuws. Succes Noel Misschien komen we elkaar daar een keer tegen.

-Reda-
16-03-2003, 21:45

die marmoucha organiseet veel van die shiet...maar persoonlijk hou ik helemaal niet van zulke feesten, omdat er altijd wel wat gebeurt wat de sfeer verpest...dan kan je liever naar een gewoon feest gaan...die jongens die naar die marmoucha feesten komen zijn meestal al dronken voordat ze binnen zijn...

Najib26
17-03-2003, 02:06
Wat maakt het nou uit of er op zo'n feest wel of geen alcohol wordt geschonken. Ook als er geen alcohol wordt geschonken is het bezoeken van zo'n feest haram.

ambition
17-03-2003, 19:41
Origineel gepost door noel33 Ha Ambition, Jij houdt dus ook van Marokaanse feesten non alcoholico. Ik ook. Ik weet dat er een groot feest in Tilburg wordt verwacht. Maar als je meer wilt weten moet je mailen naar Al Kautar. Als je zorgt dat je in hun klantenbestand wordt opgenomen sturen ze je steeds up to date nieuws. Succes Noel Misschien komen we elkaar daar een keer tegen. ik ga zometeen effe kijken..en jah misshien zie ik je wel..als ik wat leuks zie dan pm ik je wel goed

ambition
17-03-2003, 19:43
Origineel gepost door Missfaat geen alcohol en alleen arabische muziek...??? de ben laden gala ehhh 11 september 2003 in de arena!!! meen je dat nou?? :giechel:

ambition
17-03-2003, 19:45
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO die marmoucha organiseet veel van die shiet...maar persoonlijk hou ik helemaal niet van zulke feesten, omdat er altijd wel wat gebeurt wat de sfeer verpest...dan kan je liever naar een gewoon feest gaan...die jongens die naar die marmoucha feesten komen zijn meestal al dronken voordat ze binnen zijn... meen je dat nou..en wat bedoel je met een gewoon feestje.. ik dacht misschien laten ze die dronken of aangeschoten kerels niet naar binnen..en eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of er heren zijn..een damesfeestje is ook leuk..als ik mijn stress maar van mij af kan dansen :D

souskebab
17-03-2003, 20:00
Origineel gepost door ambition heb jij een flyer of kan je mij iets aanraden wat bij de titel van mijn topic hoort laat het mij dan effe wete.....een leuk gala of zo alvast bedankt..oh e wat kan je mij absoluut afraden :D In mei Eurabia Gala...ik ga bijna elk jaar, echt prima gala geen alcohol en je kan alles wat los en vast zit daar van je af dansen :hihi:

ambition
18-03-2003, 19:17
Origineel gepost door souskebab In mei Eurabia Gala...ik ga bijna elk jaar, echt prima gala geen alcohol en je kan alles wat los en vast zit daar van je af dansen :hihi: thanks kebabje heb er ook van gehoord schijnt heel leuk te zijn..Eurabia lijkt mij ook best een leuke studentenvereniging..studeer jij ook?

Najib26
20-03-2003, 10:42
verkeerde link, moet zijn: www.haramoucha.nl

Najib26
20-03-2003, 10:45
Ik snap trouwens niet waarom jullie je druk maken of er bij een haramfeest alcohol wordt geschonken? Waarom wil je je daar wel aan houden op een plek waar je niet mag zijn van de islam? Al is er geen alcohol, er zijn zoveel dingen die haram zijn op zo'n rai-party/concert/haramoucha-evenement. Doet me denken aan sommige Marokkanen die zeggen geen vlees te eten, maar zich inmiddels wel volproppen met niet-ritueel geslacht rundvlees of kip. Maar goed, moge Allah jullie ogen openen en jullie zonden vergeven.

noel33
24-03-2003, 03:23
Ha AMBITION Neeeeee G1 marmoucha als je van nette feesten houdt. Echte nette feesten werden in het verleden door Arabesq georganiseers maar daar hoor je ook niets meer van. Er komt binnenkort een feest in april locatie nog niet bekend hoor ik nog van de org. maar laat t je weten. En SOUSKEBABJE IK HEB NOG NIET EERDER VAN HET FEEST GEHOORD WAAR JIJ HET OVER HAD ALS JE DAAR MEER INFO OVER HEBT DAN LEES IK DAT GRAAG VAN JE. doe me een plezier en stuur dan effe een p.mailtje omdat ik niet altyd hier op de site zit te zoeken wat het laatste bericht was. bedankt alvast Noel EN EFFE VOOR ONZE EEUWIGE PREDIKANT, ZULLEN WE ZELF EVEN UITMAKEN WAT WIJ IN ONZE VRIJE TYD DOEN. wIJ ZIJN OUD EN WIJS GENOEG OM ONZE EIGEN KEUZES TE MAKEN DAAR ZIJN WE ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR. dAAR HEBBEN WE JOUW NIET BIJ NODIG. dUS KAP EFFE LEKKER WIL JE zO DAT WILDE IK EEEEEEEFFE KWIJT.

lala_zitouna
24-03-2003, 08:20

Origineel gepost door noel33 EN EFFE VOOR ONZE EEUWIGE PREDIKANT, ZULLEN WE ZELF EVEN UITMAKEN WAT WIJ IN ONZE VRIJE TYD DOEN. wIJ ZIJN OUD EN WIJS GENOEG OM ONZE EIGEN KEUZES TE MAKEN DAAR ZIJN WE ZELF VERANTWOORDELIJK VOOR. dAAR HEBBEN WE JOUW NIET BIJ NODIG. dUS KAP EFFE LEKKER WIL JE zO DAT WILDE IK EEEEEEEFFE KWIJT. so so mensen voelen zich gelijk stoer hier, wie ben jij om een persoon te beledigen terwijl hij het alleen maar goed bedoeld. Blijkbaar zijn jullie niet oud genoeg om keuzes te maken, want dan hadden jullie wel voor een andere weg gekozen!!!!!! En ALHAMDOELILAH zijn jullie verantwoordelijk voor jullie daden! Maar toch wens ik jullie veel plezier, hoop dat je nog veel herinneringen op zal doen. mocht je ze vergeten ALLAH SWA zal ze niet vergeten!

Pagina's : [1] 2