Bekijk originele versie : over straat lopen zonder...
lala_zitouna
14-03-2003, 21:39
over straat lopen zonder...
salaam alakoem,
altijd als ik de bij ons thuis uit de voordeur stap, stap ik naar buiten met een angst. Elke persoon die ik zie verwacht ik dat die persoon mij zal aanvallen. Ik denk zelfs dat er elk moment als ik mijn rug keer naar een persoon dat die mij zal neerschieten. Ik heb dit gevoel sinds ik alhamdoelilah mijn hijaab draag. Maar het geeft mij toch een bepaald angst. Nou laat ik mijn angst niet aan de buiten wereld zien. Maar vraag me toch af of ik de enige ben. Of gaan mijn gevoelens echt te ver
alakoum salaam
MoCrOcHiCa
14-03-2003, 21:43
volgens mij ben je een van de weinige die er zo over denkt
denk ik dan he
ik draag ook hijab , maar durf mij daar over aan te spreken en ik *** je van hier tot tokio omver
ik loop stage in een winkel , en heb egt NOOOOOIT een rare opmerkning ofsoow gehad
ik voel me juist veilig door mijn hijab
minous21
14-03-2003, 21:45
Origineel gepost door lala_zitouna
over straat lopen zonder...
salaam alakoem,
altijd als ik de bij ons thuis uit de voordeur stap, stap ik naar buiten met een angst. Elke persoon die ik zie verwacht ik dat die persoon mij zal aanvallen. Ik denk zelfs dat er elk moment als ik mijn rug keer naar een persoon dat die mij zal neerschieten. Ik heb dit gevoel sinds ik alhamdoelilah mijn hijaab draag. Maar het geeft mij toch een bepaald angst. Nou laat ik mijn angst niet aan de buiten wereld zien. Maar vraag me toch af of ik de enige ben. Of gaan mijn gevoelens echt te ver
alakoum salaam
Hoi Meisje,
Ik draag dan geen hoofddoek maar de laatste tijd heb ik dat gevoel ook!
Maar dat heeft ook met mijn werk te maken, ik werk bij de sociale dienst en de laatste tijd hebben we te maken met veel agressie......soms
kom ik heel agressieve klanten op straat tegen en dan is het wel ff slikken.......
maar we leven ook een onveilige wereld....het gevoel van angst wordt steeds groter door allerlei oorlogsdreigingen enz......
Ik probeer altijd 24 uur per dag te denken...Allah waakt over mij......
Liefs, Thalla
Minousje
00karima00
14-03-2003, 21:45
Neej joh het is heel begrijpelijk....maar woon je in een erge buurt ofzo
lala_zitouna
14-03-2003, 21:46
ik hoop dat ik een van de weinige ben
lala_zitouna
14-03-2003, 21:48
Origineel gepost door 00karima00
Neej joh het is heel begrijpelijk....maar woon je in een erge buurt ofzo
nee dat niet :verdriet:
lala_zitouna
14-03-2003, 21:50
Origineel gepost door minous21
Hoi Meisje,
Ik draag dan geen hoofddoek maar de laatste tijd heb ik dat gevoel ook!
Maar dat heeft ook met mijn werk te maken, ik werk bij de sociale dienst en de laatste tijd hebben we te maken met veel agressie......soms
kom ik heel agressieve klanten op straat tegen en dan is het wel ff slikken.......
maar we leven ook een onveilige wereld....het gevoel van angst wordt steeds groter door allerlei oorlogsdreigingen enz......
Ik probeer altijd 24 uur per dag te denken...Allah waakt over mij......
Liefs, Thalla
Minousje
salaam,
dat houdt me ook op de been dat allah swt over ons allen waakt.en alles ziet :goedzo:
lala_zitouna
14-03-2003, 21:51
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
paranoïa
dus jij hebt nergens last van :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.