Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een beetje hashoema maar moet kunnen!

rozella
14-03-2003, 20:52

Heb ff niks te doen... dus vandaar deze hersenspinsels... DAMES STEL,... je hebt je verheugt ( of niet) op dat leuke aandeel ( S#X) wat je bleeft met je man wanneer je eenmaal getrouwd bent en het ook halal is.... MAAAAAAAAAAAR.... uiteindelijk moeten wij het van onze mannen leren of onze eigen kijkervaringen van TV in het spel gooien... maar stel... keer op keer... op keer ... op keer... is het zo teleurstellend omdat je man er niks van bakt.... zou je dan gewoon eerlijk vertellen, wat je wel of niet lekker vind en wat hij moet doen of moet laten.....

Liloesh
14-03-2003, 20:53
Je moet eerlijk proberen te zijn....

Oem_Lena
14-03-2003, 20:55
Origineel gepost door rozella Heb ff niks te doen... dus vandaar deze hersenspinsels... DAMES STEL,... je hebt je verheugt ( of niet) op dat leuke aandeel ( S#X) wat je bleeft met je man wanneer je eenmaal getrouwd bent en het ook halal is.... MAAAAAAAAAAAR.... uiteindelijk moeten wij het van onze mannen leren of onze eigen kijkervaringen van TV in het spel gooien... maar stel... keer op keer... op keer ... op keer... is het zo teleurstellend omdat je man er niks van bakt.... zou je dan gewoon eerlijk vertellen, wat je wel of niet lekker vind en wat hij moet doen of moet laten..... ja ik zal het eerlijk vertellen. :Iluvu: :Iluvu:

minous21
14-03-2003, 20:56
Ik zal het eerlijk maar subtiel vertellen ;)

rozella
14-03-2003, 20:57

wat nou als hij i.p.v van die royale komkommer een augurkje blijkt te hebben.... wat dan.....

minous21
14-03-2003, 20:59
Origineel gepost door rozella wat nou als hij i.p.v van die royale komkommer een augurkje blijkt te hebben.... wat dan..... wajow..... :eek: .... tegenwoordig heb je ook daar implantaten voor :D (grapje) Liefs Minousje

slimiatje
14-03-2003, 20:59
Origineel gepost door minous21 Ik zal het eerlijk maar subtiel vertellen ;) ikke ook :D

melie1ena
14-03-2003, 21:02
Salaam aleikoem, hihi......heb ik ook weleens aan gedacht ja hahaha ik zou het gewoon zeggen, want ik neem aan dat jij je hele leven met hem wilt delen en dat je er samen een oplossing voor moet zoeken Thallaw............dames

rozella
14-03-2003, 21:03
hoe bedoel je?.... maar ook ff van de mannen perspectief bekeken... wat nou als je het je vrouwtje keer op keer hebt uitgelegd hoe het moet... en ze het maar niet goed doet.... hoe zouden de mannen onderons er mee omgaan...

minous21
14-03-2003, 21:03
Origineel gepost door Liloesh :jammer: waarom :o :confused:

rozella
14-03-2003, 21:05
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ik ben van mening dat de vrouw daarin geen fouten kan maken. Tenzij ze met freaky voorstellen gaat komen, die niet door de beugel kunnen :hihi: waarin geen fouten.... schrijf ff wat gedetaileerder... snap ik wat je bedoelt!