Bekijk originele versie : jouw liefdeskeuze...
ahlan....
ik vroeg me wat af... ( wie niet).. Voor wie zou je kiezen als het gaat om het kiezen voor een partner voor de rest van je leven.... Zou je dan kunnen kiezen voor een man/vrouw die niet de uiterlijk heeft waar jij normaal gesproken op zou vallen, maar wel de juiste inhoud heeft.... of wacht je af...... net zolang tot de verpakking en inhoud voldoet aan jouw """ eisen"""???!??!?!?
m3a sallama...
Lady_Cazawia
14-03-2003, 20:18
De verpakking en inhoud moet voldoen aan de eisen...:D
GillDeLaTouret
14-03-2003, 20:19
LC lees effe http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=59833
dat weet ik.... dat ontken ik ook niet....maar je wordt er niet jonger op... en als je steeds maar niet de juiste jongen tegenkomt en met juiste bedoel ik een persoon die beide in huis heeft..... ga je toch afvragen wat belangrijker is cina....
Soumayaa
14-03-2003, 20:19
het feit dat je al twijfelt
dat hij of zij niet 100 % voldoet aan je "eisen"
zegt al genoeg vind ik ...
als ik zou twijfelen...zou ik wachten op iemand die er dan wel aan voldoet:)
Ik heb er geen idee van...:(
Ghatar_tangawia
14-03-2003, 20:21
Als de inhoud goed is....dan neem ik wel genoegen met een wat minder uiterlijk :rolleyes:
Want schoonheid vervaagd....:D
ter verduidelijking.. ik zit niet in zo'n dergelijke situatie...maar ik vroeg me af waar de leden onder ons voor zouden kiezen.... hoe kieskeurig zijn we?
minous21
14-03-2003, 20:29
Schoonheid is vergankelijk........
Maar het oog wil ook wat :rolleyes:
Liefs Minous
Heb onlangs gezien/gehoord op Iqra dat de huwelijken die op schoonheden gebasseerd zijn sowieso scheiden.....daar komen de meeste scheidingen althans van...Dusssee
Origineel gepost door Liloesh
Heb onlangs gezien/gehoord op Iqra dat de huwelijken die op schoonheden gebasseerd zijn sowieso scheiden.....daar komen de meeste scheidingen althans van...Dusssee
Dit geloof ik meteen..... door dat je helemaal opgaat in die " aantrekkingkracht" kun je ver weg meer verblind raken en niet meer zijn hart ziet zoals het werkelijk is..... tenzij het te laat is en in sommige trieste gevallen eindigt dat dus in een scheiding... lay strr ou may koen h'l khir inchallah...
Ghatar_tangawia
14-03-2003, 20:40
Origineel gepost door rozella
Dit geloof ik meteen..... door dat je helemaal opgaat in die " aantrekkingkracht" kun je ver weg meer verblind raken en niet meer zijn hart ziet zoals het werkelijk is..... tenzij het te laat is en in sommige trieste gevallen eindigt dat dus in een scheiding... lay strr ou may koen h'l khir inchallah...
Amien.... :)
Origineel gepost door rozella
Amien...zelf ben ik niet iemand die daarop uitgaat...check my topic---> Mag ik...
Dames ik denk dat mannen ook aardig wat eisen hebben, ook niet zo onbelangrijk denk ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.