Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kiespijn!!!!

Pagina's : [1] 2

ZA3TAR
16-06-2005, 17:46

kan morgen pas terecht bij de tandarts!!!! ik heb zo een pijn!!! slik de hele dag al paracetamol :traan1: :traan1: tips mischien????

tangia21
16-06-2005, 17:47
kronfel of zout

ZA3TAR
16-06-2005, 17:57
kronfel of zout ZOUT WEET IK MAAR HELPT NIET EN KRONFEL HEB IK NIET THUIS... :traan1:

mimi_tangaouia
16-06-2005, 18:01
heb je onder of boven pijn??

miss_rif21
16-06-2005, 18:02

wees blij dat je morgen kan!!! ik had een keer dat ik echt 2weken moest w8en na lang gezuur te hebben kon ik toen na 3dagen gelukkig

mimi_tangaouia
16-06-2005, 18:04
ik had het ook een keer mijn tandarts wilde toen niet helpen toen heb ik gewoon een andere tandarts gebeld en daar kon ik gelijk terecht en hij schrok toen hij me zag me hele wang was dik en me oog kreeg ik niet meer open zo wat was ik blij zeg

tangia21
16-06-2005, 18:06
ik had het ook een keer mijn tandarts wilde toen niet helpen toen heb ik gewoon een andere tandarts gebeld en daar kon ik gelijk terecht en hij schrok toen hij me zag me hele wang was dik en me oog kreeg ik niet meer open zo wat was ik blij zeg dat wil ik wel eens zien :D

mimi_tangaouia
16-06-2005, 18:09
dat wil ik wel eens zien :D nou echt niet de pijn was zo erg dat ik het niet meer voelde ik had een half jr daarvoor mijn kkies laten vullen met verdoving, de plek waar de verdoving was in gespoten was gaan ontsteken en dat was dus na een half jr gaan zwellen ik voelde eerst een klein bobbeltje wat een beetje pijn deed maar de pijn werd steeds erger en aan het einde van dag was mijn wang helemaal dik en mijn oog dicht toen ben ik dus naar de tandarts gegaan en wat bleek nou die hele bult die de helft van me gezicht in beslag nam zat gewoon helemaal vol met pus, hij die bult dus leeg geprikt en er kwam toch een rotzooi uit en ik moest me mond open houden ik moest echt kokhalzen want ik proefde het

ZA3TAR
16-06-2005, 18:12
heb je onder of boven pijn?? probleem is ik weet niet welke ze doen op eens allemaal pijn!! ligt centraal :traan1: miss riff ik heb al vanaf afgelopen weekend pijn.. dus ook bijna een hele week :traan1: en ik heb meerdere tandartsen gebeld maar ook daar moet ik een dag of twee wachten... en dan gaat mijn kindje nog huilen en lijkt het net of ik zijn gekrijs in mijn kiezen voel :traan1:

miss_rif21
16-06-2005, 18:14
probleem is ik weet niet welke ze doen op eens allemaal pijn!! ligt centraal :traan1: miss riff ik heb al vanaf afgelopen weekend pijn.. dus ook bijna een hele week :traan1: en ik heb meerdere tandartsen gebeld maar ook daar moet ik een dag of twee wachten... en dan gaat mijn kindje nog huilen en lijkt het net of ik zijn gekrijs in mijn kiezen voel :traan1: kiespijn is het ergste war er is :(

ZA3TAR
16-06-2005, 18:30
volgens mij zijn er ergere dingen ;) allah ishafiek insha allah dank je wel!!! kiespijn is erger dan de weeen die ik had voor mijn bevalling!!!

mimi_tangaouia
16-06-2005, 18:32
probleem is ik weet niet welke ze doen op eens allemaal pijn!! ligt centraal :traan1: miss riff ik heb al vanaf afgelopen weekend pijn.. dus ook bijna een hele week :traan1: en ik heb meerdere tandartsen gebeld maar ook daar moet ik een dag of twee wachten... en dan gaat mijn kindje nog huilen en lijkt het net of ik zijn gekrijs in mijn kiezen voel :traan1: wee je wat ook helpt je kan op de plek waar je pijn hebt een parcetamol tussen je tanden zetten en daarop bijten ik weet het is heel erg bitter maar je moet ff doorbijten doordat je de paracetamol kapot bijt word het plaatselijk verdoofd probeer dat maar eens

miss_rif21
16-06-2005, 18:32
volgens mij zijn er ergere dingen ;) allah ishafiek insha allah ja maar voor zover ik weet vond ik kiespijn het ergste

miss_rif21
16-06-2005, 18:33
wee je wat ook helpt je kan op de plek waar je pijn hebt een parcetamol tussen je tanden zetten en daarop bijten ik weet het is heel erg bitter maar je moet ff doorbijten doordat je de paracetamol kapot bijt word het plaatselijk verdoofd probeer dat maar eens ze zeggen dat het ook slecht voor je tanden :confused:

ZA3TAR
16-06-2005, 18:36

wee je wat ook helpt je kan op de plek waar je pijn hebt een parcetamol tussen je tanden zetten en daarop bijten ik weet het is heel erg bitter maar je moet ff doorbijten doordat je de paracetamol kapot bijt word het plaatselijk verdoofd probeer dat maar eens zou het helpen ga het meteen proberen!!! maar miss riff heeft gehoord dat het slecht is voor tanden klopt dat!!!

Pagina's : [1] 2