Bekijk originele versie : klagen mag je hier doen.
Ik ben vandaag ontslagen, mijn vader dreigt me het huis uit te zetten. En op school gaat het ook niet best.
Zo dat is er ook uit, heb je ook iets te klagen ga gerust je gang ;)
Zo te zien heeft niemand wat te klagen, een goed leventje dus. Houden zo
Jij hebt het ook prima he...Een slechte ervaring is beter dan duizend bedreigingen.
IK HEB NOG GEEN STAGE PLEK.. IK LOOP AL ANDER HALF MAAND ACHTER EN IK HEB EEN RUZIE MET IEMAND DIE ME EIGLEIJK WEL DIERBAAR IS.. ENNE............ IK WIL NU :huil:
Mocro4eva
15-03-2003, 12:49
eeeummmhhzzz waar zal ik beginnen??? ik heb 6 tentamens en heb nog nix geleerd, moet maandag 2 scripties inleveren en heb ze nog geen eens af, ppffffff wat nog meer....... ohhhh heb torenhoge telly rekeningen staan en internet moet ook nog betaald worden, om een lang verhaal kort te houden, alhamdoulilah 3la kol 7aja. :)
Origineel gepost door Mocro4eva
eeeummmhhzzz waar zal ik beginnen??? ik heb 6 tentamens en heb nog nix geleerd, moet maandag 2 scripties inleveren en heb ze nog geen eens af, ppffffff wat nog meer....... ohhhh heb torenhoge telly rekeningen staan en internet moet ook nog betaald worden, om een lang verhaal kort te houden, alhamdoulilah 3la kol 7aja. :)
ga dan aan je tentamesn en scripties werken in plaats hier rond te hangen !! :hihi:
flowertje101
15-03-2003, 14:02
ik heb niks te klagen , elhamdolilah ,ik doe aan nagels af bijten that's it
for now.
tot sinas
flowertje101
15-03-2003, 14:08
Senhaji echt vet verrot voor je!! JE hebt mijn medeleven bij deze !!
het leven is niet altijd rozen geur en maneschijn, dus selek oke? De economie is onder pijl momenteel, weetje hoeveel mensen nu zonder baan zitten? Gewoon doorbijten , en voor je t weet komt er een leuke baan vrij.. als je maar niet opgeeft, grijp je kansen, weetje hoeveel mensen in marokko hun leven riskeren om deel uit te maken van de nederlandse arbeidsmarkt????Ik hoop dat je mijn boodschap begrijpt nu, oke thallai zorg goed voor jezelf
En ik ben, na een lange rit, weer heeeeeeeeelemaal terug bij af... :traan1:
C_OUJDIA
15-03-2003, 14:39
Ik doe en opleiding die me eigenlijk helemaal niet meer bevalt.:huil:
Heb ruzie met me 2 broers maar ben te koppig om het goed te maken met ze :huil:
Maar naast dit alles heb ik tevreden el hamdoelillah :D :D
Origineel gepost door Ouafa_O
En ik ben, na een lange rit, weer heeeeeeeeelemaal terug bij af... :traan1:
wat is er ?
Het doet me goed te horen dat ik niet de enige ben met een paar tegenslagen.
flowertje101 bedankt
Ik heb vandaag al wat afspraken gemaakt voor een solcitatiegesprek, en ik heb het bijgelegd met mijn vader.
Zo zie je maar weer, elke dag iets anders he
Weeeeeeeeeeeeeeh. Mijn gelnagel is gebroken. :huil:
Origineel gepost door Nunja
Weeeeeeeeeeeeeeh. Mijn gelnagel is gebroken. :huil:
als je siliconen dingen maar niet gaan lekken
:hihi:
Origineel gepost door doc25
als je siliconen dingen maar niet gaan lekken
:hihi:
Nee, dat moest er ook nog eens bijkomen. :(
Wat hebben mannen overigens met borsten? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.