Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Dit Ook??

Pagina's : [1] 2

Lovvie_Nissa
16-06-2005, 16:23

Hallo...Heeft Iemand Dit Ook?? Vroeger als er bij M'N Topic gereageerd werd..dan kreeg ik de mailtjes naar m'n hotmail..nu zie ik niet meer wie er reageerd...En alle reacties zijn doorelkaar :traan1: ''Help Please'' :traan1:

Lovvie_Nissa
16-06-2005, 16:40
hmmm...Wat Jammer...Niemand Reageerd:moe:

samie17
16-06-2005, 21:18
Bedoel je dat je geen emailberichten meer krijgt in je postvak..?! Als dat zo is dan moet je gewoon weer..: Naar mijn hoekje..: En daar ergens midden in lees je dit: Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken. Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen. Ontvang deze melding. Dan moet je kiezen voor Ontvang deze melding* Succes ermee..:zwaai:

happy1
17-06-2005, 14:38
moet je daarom huilen

Lovvie_Nissa
19-06-2005, 20:11

moet je daarom huilen yep..;) ik heb mensen beloofd om verder te gaan met m'n verhaal als het niet zo is :word boos :D

Lovvie_Nissa
19-06-2005, 20:20
Bedoel je dat je geen emailberichten meer krijgt in je postvak..?! Als dat zo is dan moet je gewoon weer..: Naar mijn hoekje..: En daar ergens midden in lees je dit: Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken. Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen. Ontvang deze melding. Dan moet je kiezen voor Ontvang deze melding* Succes ermee..:zwaai: heeY...Je Bedoeld Toch Van...Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken. Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen. Ontvang deze melding

Lovvie_Nissa
19-06-2005, 20:22
heeY...Je Bedoeld Toch Van...Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken. Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen. Ontvang deze melding HeeY Je Bedoeld Toch Van...Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken. Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen. Ontvang deze melding ik had het al staan maar krijg het nog steeds niet :traan1:

Lovvie_Nissa
22-06-2005, 15:40
Heeft Bijna Niemand Dit???Kom Op !!!!!Reacties Pleasee..traagjes:p

hindd
24-06-2005, 17:21
Ik Heb Het 0okk..Soms waren die mailtje iritant.!! Maar ik wist altijd waar ik op de hoogte van iets moest zijn..Nu Weloou Mailtjes..!! lekker rustig maar ze waren togh Handiigg.. Ik heb geen flauw idee hoe ik het moet D0en..

Lovvie_Nissa
24-06-2005, 17:49
Ik Heb Het 0okk..Soms waren die mailtje iritant.!! Maar ik wist altijd waar ik op de hoogte van iets moest zijn..Nu Weloou Mailtjes..!! lekker rustig maar ze waren togh Handiigg.. Ik heb geen flauw idee hoe ik het moet D0en.. Hahha..Jaah Kloptt! Heel handig want ik had ze op favorieten opgeslagen maar...nu moet ik eerst zelf reageren voordat ik zie dat mensen hebben gereageerd ingewikkeld duss :maf:

Lovvie_Nissa
26-06-2005, 21:16
Iemand Nog?? die het weet voor ik en hindd..hoe we hier verder mee moeten doewn?:D

Lovvie_Nissa
06-07-2005, 22:02
Niemand anders????????????:rolleyes:

seniorita1988
06-07-2005, 22:05
het is vast bij je ONGEWENSTE EMAIL...

Lovvie_Nissa
07-07-2005, 21:09
het is vast bij je ONGEWENSTE EMAIL... Oh Okee Thanks.. :D Jij Bent De Enige Die Tot Nu Toe Reageert :)

seniorita1988
08-07-2005, 11:43

haha, en ? staat het bij je ongewenste email?

Pagina's : [1] 2