Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : -|Hoe begon jij aan je cv?|-

Gentle_Woman
16-06-2005, 15:45

Met wat voor werk enz., want ik weet niet hoe ik aan een baan kom met geen enkele werkervaring : (. Tips zijn welkom en alvast bedankt!

OriginalXX_
17-06-2005, 16:32
Waarom probeer je niet eerst hier en daar interimjobs? Zo kan je al wat enige ervaring opdoen... zo heb ik het ook gedaan

seniorita1988
17-06-2005, 18:47
hahaha dacht ik ook aan :p enige werkervaring is de kouzina hahaha

Gentle_Woman
17-06-2005, 21:29
dat bedoel ik juist...ik wil beginnen aan mn werkervaring... Dus interimjobs zijn tijdelijke banen? Zoiets als een vakantiebaan?

OriginalXX_
17-06-2005, 21:39

dat bedoel ik juist...ik wil beginnen aan mn werkervaring... Dus interimjobs zijn tijdelijke banen? Zoiets als een vakantiebaan? ja idd maar het moet niet persé een vakantiebaan zijn, ook gewoon tydelijke jobs, ter vervanging van een zieke ofzo... zo bouw je je ervaring beetje bij beetje op. In ieder geval wens ik je superveel succes :goedzo:

Gentle_Woman
17-06-2005, 22:00
aaah, bedankt meid *mwah*

Zenbila
19-06-2005, 14:12
CV is toch gewoon een samenvattig over jezelf: naam, adres, studies, werkervaring, vaardigheden, hobbies... Als je geen werkervaring hebt, zet je gewoon niets, maar je kan misschien wel de redenen daarvoor vermelden in je sollicitatiebrief, of dat je leergierig bent en niet kan wachten om je eerste ervaring op te doen... Je moet ergens beginnen hé, interimjob is inderdaad een stap in de goede richting, maar is niet noodzakelijk ook niet. Veel succes in elk geval.