Bekijk originele versie : Nederlands Canadees meisje gedood
AbuHamza
16-06-2005, 14:18
Nederlands meisje sterft bij gijzeling kleuters
Uitgegeven: 16 juni 2005 10:44
Laatst gewijzigd: 16 juni 2005 13:31
PHNOM PENH - Een 3-jarig Nederlands-Canadees meisje is donderdag om het leven gekomen toen de politie in de Cambodjaanse stad Siem Reap na zes uur een einde maakte aan de gijzeling van tientallen peuters, kleuters en hun leraar. De gijzelnemers zouden het meisje met een enkel schot in het hoofd hebben gedood.
De identiteit van het meisje is nog niet bekend. Volgens een politieagent ter plaatse zou het echter gaan om een dochter van een Canadese moeder en Nederlandse vader die in een hotel in de buurt werken.
Dit is echt zielig voor de ouders.....ik vraag me af wie het kindje gedood heeft...de politie of de criminelen...
PHNOM PENH - Een 3-jarig Nederlands-Canadees meisje is donderdag om het leven gekomen toen de politie in de Cambodjaanse stad Siem Reap na zes uur een einde maakte aan de gijzeling van tientallen peuters, kleuters en hun leraar. De gijzelnemers zouden het meisje met een enkel schot in het hoofd hebben gedood.
De identiteit van het meisje is nog niet bekend. Volgens een politieagent ter plaatse zou het echter gaan om een dochter van een Canadese moeder en Nederlandse vader die in een hotel in de buurt werken.
Dit is echt zielig voor de ouders.....ik vraag me af wie het kindje gedood heeft...de politie of de criminelen...
Het kindje is nu in het paradijs . Ze is deze vreeselijke wereld bespaart gebleven. Allah swt beproeft ons met geboorte en dood. Ze is nu beter af . Ik wens de familie veel sabr.
Allah weet het best.
het is ook een onverantwoordelijk land om in te wonen met je kindje.
blijft zielig natuurlijk voor die ouders.
Geld dat ook voor Palestina, Israel, Tjetsienie, Irak, Afghanistan, Sierra Leone, Noord -Ossetiƫ enz, enz, enz.
Je doet nu net of de schuld bij de ouders ligt wanneer een paar debielen besluiten een school te gijzelen.
Het kindje is nu in het paradijs . Ze is deze vreeselijke wereld bespaart gebleven. Allah swt beproeft ons met geboorte en dood. Ze is nu beter af . Ik wens de familie veel sabr.
Allah weet het best.
Daar zijn de Ouders mooi klaar mee :moe:
Daar zijn de Ouders mooi klaar mee :moe:
Ze moeten blij zijn voor hun kindje en afscheid nemen . Dat laatste kan zwaar vallen . Maar het zou egoistisch zijn om haar een betere plek niet te gunnen.
Abu_Charafedine
16-06-2005, 14:39
Allah weet het best.
Daar kun jij niet over oordelen zuster, alleen Allah / God weet wat een mens verdiend en kijkt in hen harten. Allah swt is Alwetend over dat meisje, wat ze zou doen als ze nog in leven was. De 3-jarige meisje zal worden beproefd. Wa allahoe a3laam.
Wa salaam,
Charaf Eddine ;)
Daar kun jij niet over oordelen zuster, alleen Allah / God weet wat een mens verdiend en kijkt in hen harten. Allah swt is Alwetend over dat meisje, wat ze zou doen als ze nog in leven was. De 3-jarige meisje zal worden beproefd. Wa allahoe a3laam.
Wa salaam,
Charaf Eddine ;)
zoals je weet is de dood is in de Islam geen eindpunt. Alles is in de handen van Allah. zowel de tijd, de plaats als de manier waarop we sterven. Na de dood gaat de ziel naar een tussenwereld waar ze wacht. Dan komt het grote oordeel dat de beloning of straf van het lichaam en de ziel zal bepalen. Iedereen zal krijgen wat hij of zij verdient, naargelang van de handelingen die hier op aarde verricht werden. Een meisje van 3 kan weinig slechte zaken verricht hebben . Het is natuurlijk niet aan mij maar ik heb vertrouwen in de boodschap. Allah weet het beste.
salam aleykoum
Marrakick
16-06-2005, 14:51
Het allerergste hieraan vond ik het geld wat de gijzelaars vroegen: 1000 dollar. Voor 1000 dollar een mensenleven, daar ril je wel even van!
Het allerergste hieraan vond ik het geld wat de gijzelaars vroegen: 1000 dollar. Voor 1000 dollar een mensenleven, daar ril je wel even van!
3 mensenlevens.
Marrakick
16-06-2005, 14:54
Allah weet het beste.
salam aleykoum
Bbbbbbbrrrrrrrr, zelden reageer ik direct tegen het geloof in, maar om goed te praten dat een 3 jarig kind gedood wordt omdat 'Allah het beste weet' gaat mij toch zo'n 10 bruggen te ver.
Bouali, dit kun je met gezond verstand toch niet menen?
het zijn boedisten .
Marrakick
16-06-2005, 15:06
Trouwens Abu...je moet een linkje zetten hoor:
http://teletekst.nos.nl/?122-01
3 mensenlevens.
nee toch 1. Foute informatie.
Bbbbbbbrrrrrrrr, zelden reageer ik direct tegen het geloof in, maar om goed te praten dat een 3 jarig kind gedood wordt omdat 'Allah het beste weet' gaat mij toch zo'n 10 bruggen te ver.
Bouali, dit kun je met gezond verstand toch niet menen?
lees mijn stukje dan begrijp je mischien wat ik bedoel
Marrakick
16-06-2005, 15:13
het zijn boedisten .
Daarmee wil je dus zeggen dat ze diepgelovig zijn. En een godsdienst aanhangen die veel ouder is dan islam, christenen en joden.
Het boedhisme zal daar ongeveer 6 eeuwen voor Chr. zijn ontstaan.
Die mensen moeten dus tot de best gelovigen ter wereld horen.
Verder kent Cambodja vrijheid van godsdienst, dus je bewering dat het boedhisten zijn slaat nergens op. Er is ook 2% moslim in Cambodja.
Bouali, geloof is prima. Diepgelovig is heel goed. Maar dat mag nooit betekenen dat je de eigen hersencellen op nul zet en overal het antwoord aan Allah overlaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.