Bekijk originele versie : What if???
Stel je nu eens voor meisjes....(gewoon voorstellen alright??)...je bent als is aangerand geweest door stel jongens, marokkanen. Zelf heb je geen goed contact met je moeder noch vader. Je vriendinnen zijn niet meer te vertrouwen, want als je het hen vertelt zullen je ouders het te weten te komen.
Je leeft er mee , helemaal alleen...Elke nacht droom je ervan, nachtmerries, you cry yourself into sleep... De jongens die je aangerand hebben vallen je steeds lastig op straat. Op een dag wordt je het beu....Wat ga doen?? Je ouders vertellen?? Iemand anders in vertrouwen nemen?? wat?? :confused:
Ik zou het aan degene vertellen die ik het MEEST vertrouw van al die mensen die ik ken...
xxx :zwaai:
lala_zitouna
14-03-2003, 18:28
Ik zelf ben niet aangerand door marokaanse jongens..maar verkracht geweest door een familie lid. en ik had niemand tegen wie ik het kon vertellen. waren der natuurlijk wel maar was bang.
Dus mensen wat jullie ook overkomt vertel het zo snel mogelijk aan een vertrouwd persoon..of van mij part aan een vreemde persoon die in die dingen werken die jullie kunnen helpen
Maar wat als je niemand vertrouwt?
nour_el_3oejoen
14-03-2003, 18:32
what if I had never let you go
would you be the man I used to know.........ik d8 dat je 't over deze song zou hebben :D.....................maar je hebt het over iets tiests..:(...
....
EFFE SERIEUS IK BEGRIJP EERLIJK GEZEGD NIET WAAROM MENSEN ZICH LATEN GEBRUIKEN,,DAT MEISJE HAD VANAF HET BEGIN STERK IN DR SCHOENEN MOETEN STAAN..ALS ER DAT TOCH IETS GEBEURD MOET ZE HET TEGEN EEN VERTROUWDE PERSOON VERTELLEN EN VOORAL AANGIFTE DOEN VAN DIE KLOJO'S :kwaad:....
nour_el_3oejoen
14-03-2003, 18:34
Origineel gepost door lala_zitouna
Ik zelf ben niet aangerand door marokaanse jongens..maar verkracht geweest door een familie lid. en ik had niemand tegen wie ik het kon vertellen. waren der natuurlijk wel maar was bang.
Dus mensen wat jullie ook overkomt vertel het zo snel mogelijk aan een vertrouwd persoon..of van mij part aan een vreemde persoon die in die dingen werken die jullie kunnen helpen
:eek: ...WAT ERRUG...TEGENWOORDIG HOOR JE DE ERGSTE DINGEN ZELFS FAMILIE IS NIET MEER TE VERTROUWEN :( ...NOU MEID VEEL STERKTE EN ALLAH ZAL HEM WEL STRAFFEN.....................
lala_zitouna
14-03-2003, 18:35
Origineel gepost door Liloesh
Maar wat als je niemand vertrouwt?
Dan vertel je het niemand, en gaat er geestelijk aan kapot. en dat wil niemand dat bij een persoon overkomt. want geloof mij dat is nog erger dan iemand iets vertellen die je niet vertrouwd.
die fase heb ik ook gehad en eigenlijk nog steeds dat ik niemand vertrouw.
Maar beste advies vertel het........aan je broer of zus of je leeraar. Een maatschappelijk werkster je dokter. Die mogen niets doen en zeggen zonder jou toestemming :goedzo:
Ze heeft zich niet laten gebruiken...ze is iemand die gewoon alles inslikt...maar nu is het haar te veel geworden.
Origineel gepost door lala_zitouna
Dan vertel je het niemand, en gaat er geestelijk aan kapot. en dat wil niemand dat bij een persoon overkomt. want geloof mij dat is nog erger dan iemand iets vertellen die je niet vertrouwd.
die fase heb ik ook gehad en eigenlijk nog steeds dat ik niemand vertrouw.
Maar beste advies vertel het........aan je broer of zus of je leeraar. Een maatschappelijk werkster je dokter. Die mogen niets doen en zeggen zonder jou toestemming :goedzo:
eum dokter?? Maar als een bezorgde dokter zou die het tog aan de ouders van het meisje vertellen denk ik .
lala_zitouna
14-03-2003, 18:36
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
:eek: ...WAT ERRUG...TEGENWOORDIG HOOR JE DE ERGSTE DINGEN ZELFS FAMILIE IS NIET MEER TE VERTROUWEN :( ...NOU MEID VEEL STERKTE EN ALLAH ZAL HEM WEL STRAFFEN.....................
Je moet zeker niet iedereen vertrouwen. Kies de mensen nauwkeurig uit die je vertrouwd. En laat dat aub maar 1 zijn. daar heb je veel meer aan dan 100 neppers.
Shokran zuster insha'allah :goedzo:
lala_zitouna
14-03-2003, 18:39
Origineel gepost door Liloesh
eum dokter?? Maar als een bezorgde dokter zou die het tog aan de ouders van het meisje vertellen denk ik .
Nee dat is niet zo. Ben zelf naar mijn eigen dokter gegaan, en die wilde graag dat ik met een maatschappelijk werkster ging praten maar dat wilde ik niet. En geloof mij heel de familie zit bij de zelfde dokter.
Ik vroeg haar (voor dat ik het haar vertelde) van alles wat ik zeg, gaat het verder dan deze kamer.
En woellah dat mag niet. dat is iets wat hun niet mogen :goedzo:
ik weet het zeker
GangstaLovin
14-03-2003, 18:40
Op zilke topics regaren mannen helemaal niet ...hmmmm...strange he dames! Het is alsof ze zich schamen....
lala_zitouna
14-03-2003, 18:42
Origineel gepost door GangstaLovin
Op zilke topics regaren mannen helemaal niet ...hmmmm...strange he dames! Het is alsof ze zich schamen....
nou zo vreemd is dat niet, want dit is iets wat hun zelf (de meeste) niet accepteren en dus DE MANNEN niet kunnen beschermen.
Geloof mij dat ze zich schamen...schamen voor wat hun mede broerders doen
lala_zitouna
14-03-2003, 18:43
Liloesh is dit jou overkomen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.